12 בספט׳ 2009

משחק איפור ברבי אונליין


ברבי צריכה מראה מיוחד לכבוד תמונת השער שלה במגזין. עזרו לה לבחור סגנון איפור, תסרוקת שיער ולעצב את שער המגזין של ברבי.
שחקו אונליין עם ברבי, משחק מייקאובר מדליק במיוחד. מאפרים את ברבי איך שרוצים, בוחרים גם צבע שיער ותסרוקת, מוסיפים כתר ברבי לפי בחירתכם, סיגות לשיער ואפילו פרחים שונים. בסיום בוחרים תמונת שער לסטייל של ברבי שיצרתם, ותוכלו לראות את ברבי על שער מגזין, ואפילו לקרוא טיפים של ברבי. משחק ברבי חמוד מאוד עם המון אפשרויות איפור, תסרוקת וקישוט, ואפשרויות שונות ליצירת תמונת שער של ברבי.
איך משחקים? למעלה 5 כפתורים לעיצוב ברבי, ממסופרים מ 1 עד 5. כפתור מס' 1: לחצו כדי לקבוע גוון עור של ברבי, מבהיר לכהה. לאחר שבחרתם את הגוון הרצוי, לחצו עליו ואז לחצו על פניה של ברבי. כפתור מספר 2: לחצו כדי לעצב את שיערה של ברבי: כאן תמצאו שני כפתורים חדשים. כפתור ראשון לקביעת צבע השיער של ברבי: בלונד, שחור, חום, ג'ינג'י וכדומה. כפתור שני לעיצוב התסרוקת של ברבי: ארוך וחלק, צמות קטנות וארוכות, תסרוקת מורמת ואלגנטית, תספורת קצרה או קוקיות. כפתור מספר 3: לחצו כדי לאפר את עיניה של ברבי. לחיצה על כפתור זה יפתח חלון עם 3 כפתורים נוספים: בראשון תבחרו את צבע העיניים של ברבי, בשני תבחרו את צבע איפור הצללית לעיניים, ובשלישי תבחרו את המסקרה של ברבי, כלומר את סטייל הריסים. יש להקליק על כל פריט ואז להקליק על עיניה של ברבי. בחלון מס' 4 תבחרו את צבע האודם של ברבי, לחצו עליו ואח"כ על השפתיים של ברבי כדי לאפר אותה באודם שבחרתם: ורוד בהיר, כהה, סגול, אדום ועוד. בכפתור מס' 5 תבחרו אביזרים וקישוטים שונים עבור ברבי: לחיצה על כפתור 5 תפתח 3 אופציות נוספות: בחירת כתר עבור ברבי מתוך ארבעה כתרים, בחירת פרחים להוסיף לשיער ובחירת סיכות לשיער. יש ללחוץ על הפריט הרצוי ואז ללחוץ על שיערה של ברבי.
לאחר שסיימתן את בעיצוב והאיפור של ברבי לחצו על כפתור done, הכפתור עם ציור של מצלמה שנמצא למטה בצד ימין. לאחר מכן לחצו שוב על כפתור המצלמה הגדול שמופיע במרכז ותוכלו לבחור איך ייראה שער המגזין עם תמונת ברבי: הקלידו שם כלשהו, בחרו כמה משפטים שיופיעו על השער וזהו! לחצו כדי לראות את השער המוכן שיצרתם. את השער תוכלו להדפיס או לשלוח במייל. משחק נעים!


More Girls Games at allfungirlsgames.com Play this game!

ברבי

משחק שטיח ריקוד ברבי

ברבי הלבשה

ברבי צביעה

ברבי משחקים

10 בספט׳ 2009

משחק שטיח ריקוד ברבי

משחק שטיח ריקוד מגניב עם ברבי. משחק ברבי אונליין המדמה משחק על שטיח ריקוד עם ברבי בתור מדריכה, חמוד מאוד. אוהבות לשחק ולרקוד עם שטיח ריקוד? הוא מגיע גם אל עולמה של ברבי. משחק שטיח ריקוד עם ברבי משחקים מול ברבי. ברבי מראה לנו את הצעדים, וצריך לחזור בדיוק אחרי הצעדים שלה, בלי להתבלבל. משחק ברבי נחמד ב 3 דרגות קושי וכמה אפשרויות סגנון לבחירה: מוסיקה ותפאורה לריקודים. בשלב הראשון של משחק עם שטיח ריקוד ברבי נבחר שם, לאחר מכן נבחר מבין שלושה סגנונות מוסיקה: פופ, פאנק או היפ-הופ, לאחר מכן נבחר את המקום: מסיבה, מועדון ריקודים, הופעה. בשלב הבא נבחר רמה 1, 2 או 3. בשלב הבא מתחילים לרקוד אונליין עם משחק ברבי. הביטו בתבנית הצעדים שעל המשטח, העתיקו את הצעדים באמצעות הקלקה על העכבר או באמצעות תנועה עם מקשי החצים ושימוש במקש רווח לקפיצה.
בסוף משחק ברבי שטיח ריקוד, אם השלמתם את כל הצעדים נכונה, תוכלו לחזות בריקוד של ברבי על רקע התפאורה שבחרתם בתחילת המשחק. משחק מהנה!
משחק הלבשת ברבי אונליין
ברבי
ברבי הלבשה
ברבי צביעה
ברבי משחקים