31 בינו׳ 2010

ברבי טירת היהלומים barbie diamond castle


ברבי טירת היהלומים. ברבי בטירת היהלומים הוא סרט מקסים על חברות ואהבה. הסדרה של ברבי בטירת היהלומים כוללת את ברבי ותרזה בדמויות אלקסה וליאנה.
בסרט שכולו מוסיקה, יופי וחברות, ברבי ליאנה ואלקסה מוצאות מראה מכושפת שבה כלואה מלודי , נערה שאוהבת שירה ומוסיקה. ברבי ליאנה ולקסה יוצאות לחפש אותה בטירת היהלומים. במסע הזה הן יפגשו חיות שיהיו חבריהן הטובים ביותר. בסרטי ברבי תמיד משתתפים בעלי חיים חמודים, חיות מחמד או חיות ג'ונגל חביבות שהצופים מאוד אוהבים. סוסים כמובן, כלבלבים, חתולים, פילים, קופים ואפילו טווס. ברבי ליאנה ותרזה – אלקסה שרות ורוקדות לאורך כל הסרט, מנגנות והסרט מלא קסם כיאה לאגדה אמיתית. ברבי והחברות מגלות את קסם החברות, כוח שיכול להפעיל קסמים ולשנות את המציאות לטובה. ברבי בטירת היהלומים היא סדרה שלמה של מוצרי ברבי הכוללת משחקים, צעצועים, בובות ברבי והמון אביזרים נלווים מקסימים : בובות, תכשיטים, מראה מכושפת, טירת היהלומים, כרכרה, סוסים, ביגוד ואקססוריז.
דמויות נוספות בסרט הן הסוס המעוף, לא פגסוס אלא גלימר, סוס אחר הפעם. נגנים, איאן וג'רמי שמנגנים על גיטרה, מכשפה, דרקון וחיות המחמד, הכלבים. בובות ברבי של ליאנה ואלקסה מתוך ברבי בטירת היהלומים הן בובות ששרות יחד.
ישנם המון צעצועים של ברבי בטירת היהלומים, למשל בובות מוזה , סוס מעופף, סטים למשחק של טירת היהלומים, טירה, כרכרה, משחקים מאירים ומנגנים ועוד.
אחד הדברים המקסימים ביותר בסרט ברבי בטירת היהלומים הוא ללא ספק המוסיקה. בסרטי ברבי תמיד יש השקעה במוסיקה, רבים מהסרטים מוסיקליים, הקולות נהדרים וגם המנגינה. רוצים לדעת מה המילים של השיר מתוך הסרט ברבי בטירת היהלומים? בבקשה: מילות השיר ברבי בטירת היהלומים, השיר "שני קולות, שיר אחד", בתרגום מאנגלית, לא בדיוק אבל בערך:
כה נדיר למצוא חברה כמוך
כשאת בסביבה השמיים כחולים.
הדברים שאת אומרת ואיך שאת גורמת להכל להיות טוב,
את צוחקת מכל הבדיחות שלי
למרות שאת כבר מכירה את כולן
אם יכולתי לבקש משאלה אחת
את החיוך שלך לקחת עמי
תמיד נלך יחד
אנו חולמים את אותו חלום
שני קולות, שיר אחד.

27 בינו׳ 2010

ברבי שלושת המוסקטרים barbie 3 musketeers

ברבי שלושת המוסקטרים, סרט של ברבי, סדרת צעצועים וכמובן בובת ברבי מתוך הסרט ברבי שלושת המוסקטרים. ברבי ושלושת המוסקטרים הוא לא עוד סיפור על נסיך יפה תואר שמציל את הנסיכה. בסדרות רבות וסיפורים רבים של ברבי, היא מגלמת דמויות אמיצות וחכמות שמצליחות להביא לשינוי בזכות שיתוף פעולה, אומץ וחוכמה. כך גם הפים. כוכבת ברבי 3 המוסקטרים היא קורין, נערה צעירה החולמת להיות מוסקטרית השומרת ומגנה על משפחת המלוכה. אך אף נערה מעולם לא הייתה מוסקטרית. ברבי קורין נוסעת לממש את חלומה עם סוס בשם הנרי וחתול חמוד קטן. שם היא פוגשת שלוש נערות אחרות שעובדות בארמון ורוצות, כמו ברבי קורין, להיות מוסקטריות אמיתיות וארבעת הנערות מתחילות להתאמן. יום אחד ברבי קורין עם שלושת חברותיה מגלות שהנסיך בסכנה, האם יוכלו להציל אותו? בסדרת ברבי ושלושת המוסקטרים צעצועים ומשחקי ברבי מגוונים וכמובן בובות ברבי ושלושת המוסקטרים. למשל, כרכרה קסומה, בובת ויוסה בשמלה סגולה, רנה בשמלה תכלת, בובת ארמינה בשמלה טורקיז וכמובן בובת ברבי קורין בשמלה ורודה. כמו כן קיימות בובות מוסקטריות קטנות של ברבי, רוכבות על סוסים. ברבי שלושת המוסקטרים הוא סיפור מיוחד המספר על נערות אמיצות, שחלומן להגן על משפחת המלוכה הופך למציאות עם הגילוי על הסכנה המרחפת מעל הנסיך. הרפתקאה מרגשת, מעניינת, עם מוסיקה קסומה וסיפור על חברות.

25 בינו׳ 2010

ברבי בוטיק היופי barbie beauty boutique

ברבי בוטיק היופי, משחק מחשב להורדה של ברבי. משחק מחשב פופולרי ומקסים של ברבי, המיועד לבנות בגילאי 5 ומעלה, אך למעשה מתאים לכולם. ברבי בוטיק היופי מתחיל בבחירת אחת הדמויות מתוך עולמה של ברבי: ברבי, תרזה או כריסטי. בשלב הבא בוחרים את סיפור הרקע, מסיבה, חתונה, בכורה של סרט וכדומה. משחקים כמו עם בובת ברבי אמיתית שאותה מלבישים, מאפרים, מסרקים ומעצבים כפי שהבנות אוצות שבובת ברבי שלהן תיראה. בוחרים לדמות צבע שיער, תסרוקת, תספורת, עיצוב. איפור מגוון: צלליות, אודם, סומק, וציפורנים. לאחר איפור ברבי לפי רוצנכם, עוברים לבחירת הלבוש שלה. בחירת אופנה לברבי יכולה להיות משימה מעננינת לילדות קטנות, שילוב צבעים ובחירה בין אביזרים שונים. בסוף העיצוב אפשר לראות את היצירה המושלמת שלכן, כיצד נראית ברבי לאחר עיצוב האופנה, בשיער, איפור והרקע. משחק מחשב כייפי מאוד שנחשב משחק טוב. יחד עם זאת, יש היום כל כך הרבה משחקים של ברבי אונליין, המאפשרים משחק ישיר ללא הורדה או קנייה של תוכנה או משחק. אפשר לשחק בעיצוב ואיפור, הלבשת ברביות ואפילו משחקי בישול של ברבי ברשת ללא צורך להוריד או לקנות תוכנות, פשוט לשחק חינם אונליין. היתרון בהורדה של תוכנה למחשב היא בגילאים קטנים מאוד. למשל, הורים רבים חוששים מכך שילדיהם הצעירים יגלשו באינטרנט. משחק משחב שמותקן על המחשב מאפשר לילד לשחק בכל זמן שנראה לו, בלי לגלוש באינטרנט. משחקים אלה זמינים גם למי שאין לו חיבור לאינטרנט אך יש לו מחשב והוא רוצה להתקין בו משחקים. ראו משחקי הלבשה ברבי, משחקי איפור, ברבי משחקי בישול ו ברבי משחקים שונים. בהנאה! ברבי הלבשה

24 בינו׳ 2010

משחק ברבי מספרה | עיצוב שיער, תסרוקות

משחק ברבי אופנה ויופי. משחק ברבי אונליין חינם, אפשר להתחיל לשחק מיד בעיצוב תסרוקות של ברבי, משחק מספרה מקסים בעיצוב מתוק ויפה. עיזרו לברבי להתאים תסרוקות לפי התמונה. אפשר לגזור את השיער, לעצב תסרוקת, צבע שיער ולהוסיף אביזרי שיער וקישוטים לפני שייגמר הזמן.
עצבו תסרוקת ברבי לפי התמונה. חפפו את שיערה של ברבי ועשו לה פן, ספרו את השיער של ברבי בדיוק לפי התמונה, ערבבו צבע שיער מתאים. השתמשו במעצבי שיער מתאימים כדי לצב את התספורת של ברבי, כמו רולים או מחליק שיער. הוסיפו אביזרי שיער. המשחק על זמן, אז שימו לב לשעון. שחקו משחק עיצוב שיער של ברבי ולבסוף תוכלו להדפיס את התמונה. פריטי העיצוב יפים ומגוונים מה שהופך את המשחק הזה למעניין וכייפי. לבסוף תוכלו לראות עד כמה הצלחתם להתאים את ברבי לתמונה והאם יצא לכם עיצוב זהה. משחק מקסים ומעניין גם לילדות גדולות יותר, מכיון שהוא דורש הבחנה בין פרטים דומים מאוד. למשל, מתי להתשמש ברולים קטנים ומתי להשתמש ברולים גדולים, ערבוב צבעים כדי להגיע לצבע שיער נכון של ברבי לפי בתמונה, איזה חלקים של השיער לצבוע באיזה צבע. השיעק מחולק לכמה חלקים וצריך לגרור פריטים כמו שמפו, מייבש שיער פן, צבע שיער וסיכות ואביזרי שיער אל חלקי השיער כדי לעצב אותו לפי התמונה. משחק מאוד יפה של ברבי עיצוב שיער, מומלץ לנסות! גם אם לא תצליחו, ברבי עדיין מחיכת ומציעה לכם לנסות שוב. בהצלחה ובהנאה!


For More Games, Visit Dress Up Doll Games

12 בינו׳ 2010

משחק ברבי רוכבת אופניים

משחק ברבי רוכבת אופניים. רכבו על אופניים עם ברבי, צברו נקודות וזכו בפרסים להדפסה. משחק ברבי אונליין חינם. איך משחקים? משתמשים בחצים כדי לנווט, השתמשו במקש רווח כדי לקפוץ מעל שלוליות ולכלוך. תוכלו גם לרכב על קשתות כדי לקפוץ מעל שלוליות. כדי לצבור נקודות, איספו בדרך פרחים, פרפרים, לבבות. משחק מקסים של ברבי אופניים אונליין, גרפיקה וסאונד טובים ומעניינים. גם ילדות קטנות יכולות לשחק משחק ברבי אופניים בקלות, שימוש במקשי החצים ומקש הרווח קל, המהירות אינה גבוהה במיוחד והעיצוב מתוק ומקסים.


Dress Up Doll Games

11 בינו׳ 2010

ברבי נסיכת האי - סגנון ספר הג'ונגל barbie island princess

ברבי נסיכת האי רוזלה. ברבי נסיכת האי יצא ב DVD והסדרה כולה כוללת כמובן צעצועים, בובות ברבי נסיכת האי ואביזרים נלווים. ברבי נסיכת האי מספר על רוזלה שהגיעה לאי מבודד. החיות באי לקוחות את רוזלה תחת חסותם, מטפלות בה ודואגות לה. בין החיות שואגות לרוזלה נסיכת האי הוא דב פנדה בשם סאגי, פילה בשם טיקה ואזול הטווס החביב. ברבי נסיכת האי לומדת במהרה את שפת החיות ומתחברת איתם. רוזלה נסיכת האי גדלה עם החיות כבני משפחה שנים רבות. יום אחד מגיע לאי נסיך בשם אנטוניו. המפגש עם בן אנוש כמוה מפתיע אותה. הנסיך, נסיכת האי רוזלה והחיות יוצאים למסע באוניה אל ממלכתו של הנסיך. משפחתו של הנסיך אוצה שהוא יינשא ללוסיאנה בת מלוכה, בתה של המלכה הרעה אריאנה. הנסיך אנטוניו הוא טוב לב ואוהב מסעות, וכשהוא פוגש בדמותה של ברבי נסיכת האי הוא לא מהסס להזמינה להצטרף אליו לארמון, אך המלכה אריאנה תנסה להערים קשיים על רוזלה והנסיך, כדי שהנסיך יינשא לבתה, לוסיאנה. לוסיאנה היא נסיכה טובה, עדינה ונחמדה. היא אינה יודעת על מזימותיה של המלכה. ברבי נסיכת האי אינה היחידה שמחבבת חיות, בסרט נפגוש גם את חיית המחמד של המלכה, אמו של הנסיך אנטוניו. חיית המחמד שלה היא לא אחרת מאשר הקופה טלולה המקסימה והשובבה. סרט מקסים של ברבי נסיכת האי, מוסיקה, מסעות, חיות וטבע. ניתן למצוא משחקי מחשב של ברבי נסיכת האי, מצעים, יצירה של ברבי נסיכת האי, שולחן איפור של ברבי נסיכת האי ועוד משחקים. בסדרת בובות ברבי נסיכת האי ניתן למצוא את הנסיכה לוסיאנה, בשמלה סגולה ארוכה ומלכותית ושיער חום בהיר, ברבי נסיכת האי בשמלה בגווני תכלת, סט משחק הכולל בובת ברבי נסיכת האי רוזלה בשמלה ורודה מקסימה ואביזרים נלווים למשחק, בובות של הפילה טיקה ושל טלולה הקופה.

10 בינו׳ 2010

ברבי בת הים הקטנה | סיפור מתחת למים של ברבי מרמדיה barbie mermaidia

ברבי מרמדיה הוא סרט ברבי בת הים הקטנה, סדרת צעצועים ומשחקים, משחק מחשב, אביזרים נלווים וממותגים וכמובן בובות ברבי מרמדיה. הסרט ברבי בת הים הקטנה יצא בשנת 2006 והוא למעשה חלק מסדרת פריטופיה, ברבי בארץ הפיות . בתוך סדרה זו נכללת סדרה קטנה יותר של ברבי מרמדיה, בת הים. הסרט הוא מעין המשך לסרט ברבי פריטופיה שסיפר לנו את סיפורה של ברבי הפיה אלינה. ברבי מרמדיה מספר על בת ים בשם נורי, ומאמציהן של ברבי פריטופיה, אלינה, ונורי בת הים להציל אם נאלו הנסיך מלורנה המרשעת. בסרט זה, ברבי אלינה, הפעם עם כנפיים שכבר קיבלה, מגלה שהנסיך בצרה. לורנה במרשעת חטפה אותו ומאלצת אותו להובילה אל פרי בעל כוחות קסמים. היא מאיימת עליו שתהרוס את ארץ מרמדיה אם לא יעזור לה. בלית ברירה הוא מסכים. ברבי אלינה פוגשת בנורי, בת הים ושתיהן יוצאות למסע מתחת למים כדי להציל את הנסיך. מסע מרתק מתחת למים עם ברבי בת הים נורי וברבי אלינה. בובות ברבי מסדרת ברבי בת הים הן בובות מקסימות, בתלבושות מיוחדות בדמויות בנות ים. בובת ברבי מריסה, בעלת שיער סגול וארוך עם קצת נצנצים. כשמכניסים את שיער למים קרים הוא משנה צבע. בובת בת הים מריסה מעוצבת כך שהיא תוכל לשבת ישר למרות זנב בת הים. התלבשות שלה בגווני סגול. ברבי בת הים שלה לובשת בגדים בגווני ורוד וזנב בת הים שלה בגווני ירוק טורקיז. יש לה שיער ורוד עם תוסםת סגולה מלפנים. היא משנה צבע כשטובלים אותה במים קרים. בובות ברבי מרמדיה מגיעות עם חצאית ושרביט. בובת ברבי פריטופיה מרמדיה מיוחדת, היא בובת אלינה הפיה, מגיעה עם כנפיים ויכולה להפוך לבת ים. ברבי אלינה מגיעה עם שלוש ווריאציות של תלבושות: שמלה קצרה, תוספת כנפיים למראה אלינה מפריטופיה, וזנב של בת ים למראה ברבי פריטופיה בת הים. היא מגיעה עם כנפיים, זנב בת ים וחצאית. בסדרת ברבי בת הים הקטנה ניתן למצוא גם בובת ברבי בנות ים קטנות, אחת בצהוב ואחת בסגול, מגיעות עם מסרקים ומעמד לבובה בצורת צדפה וכוכב ים.

7 בינו׳ 2010

ברבי בארץ הפיות | ברבי פריטופיה fairytopia barbie

ברבי פריטופיה, ברבי בארץ הפיות הוא סרט בשני חלקים, ברבי פיה מקסימה שעוברת מסע מרתק בארץ הפיות. הסרט ברבי בארץ הפיות יצר בשנת 2005 והוא אחד הסרטים הכי יפים של ברבי שראיתי, מלא קסם ויופי, הרבה ממה שילדות אוהבות: תלבושות מדהימות, פיות, מוסיקה יפה, ועולם קסום ופרחוני של טבע. ברבי פריטופיה מספר על אלינה, פיית הפרחים נטולת הכנפיים, שכל כך, כל כך רוצה כנפיים. אלינה הפיה טובת הלב מנסה להציל את פריטופיה, היא ארץ הפיות, מידיה של הפיה המרשעת לורנה. לסרט יצאו כמה סרטי המשך: ברבי מרמדיה בת הים, ברבי קסם הקשת, ברבי מריפוסה פיית הפרפרים. בסרט ברבי פריטופיה חיה לה הפיה אלינה בארץ הפיות עם חברה ביבל החמוד, בתוך פרח בשדה קסום ויפיפה. אלינה ביחד עם דנדיליון, חברתה הטובה, הן שומעות על מזימתה של הפיה המרשעת לורנה, המסכנת את הממלכה כולה. אלינה יוצא לחפש את אזורה ולהציל את הממלכה. בסרט ברבי בארץ הפיות דמויות רבות של פיות מסוגים שונים, ודמויות נוספות. טופז, אזורה, רובי משומרות ממלכת פריטופיה. הפיות דנדיליון – חברתה הטובה של אלינה, והפיה דליה שגם היא עוזרת לאלינה. בדך יפגשו עוד דמויות נוספות וקסומו, כמו פרפר ענקי. ברבי בארץ הפיות אינו רק סרט, כמובן שבעקבותיו יצאה סדרה שלמה של מוצרים נלווים, מוצרים ומשחקים ממותגים של ברבי בארץ הפיות וכמובן בובות ברבי בארץ הפיות. בסדרת ובות אלה ניתן למצוא את ברבי הפיה אלינה המקסימה בתלבושת ורודה עם כנפיים גדולות, ברבי פיה עם כנפיים זוהרות ותלבושת שאפשר להחליף את הכנפיים, הנעליים והחצאית ולשלב ביניהם. כפתור בגב הבובה מאיר אותה באור ורוד. בובות נוספות הן בובות הפיה דליה ודנדיליון בגווני ורוד, ירוק וצהוב.

6 בינו׳ 2010

ברבי גירל השיר barbie girl song

השיר ברבי גירל יצא לפני די הרבה שנים אך משום מה לא נשכח עד היום. בכל מסיבת ברבי השיר הזה מושמע כאילו נגמרו כל השירים בעולם. למעשה השיר ברבי גירל, של להקת אקווה אינו מספר על בובת ברבי ואינו מחווה לבובת ברבי או למותג ברבי, אך הפך להיות סימן זיהוי של ברבי בכל מיני מסיבות בנות, מסיבות ברבי וארועי ברבי בלתי פורמליים. למעשה השיר ברבי גירל של להקת אקווה הוא פרודיה על בחורה שלא רוצה שיעצבו אותה כמו ברבי, יגידו לה מה לעשות כמו שאומרים לבובה ולחיות חיים מפלסטיק כמו בובה. השיר ברבי גירל מבטא להפך, מחאה ואת רצונה להיות אמיתית ולא בובה מפלסטיק. יחד עם זאת, השיר המתקתק עם הקול החמוד והצבעים השמחים נראה כאילו יצא מבית בובות ויכול לבלבל בקלות, והפך לשיר דאנס במסיבות. בשיר ברבי גירל זכה במהלך השנים לכל מיני חידושים, קליפים ותרגומים, קאברים בכל מיני שפות ומה לא. סוג של להיט.

5 בינו׳ 2010

ברבי אצבעונית barbie thumbelina

ברבי אצבעונית, ברבי שכולה טבע ויופי. גדלה בין פרחים ופרפרים, ברבי אצבעונית חיה אוהבת לשמור על החי והצומח, להגן על העצים ולערוך מסיבות תה בגינות קסומות ופרחוניות. ברבי אצבעונית היא גרסה מודרנית לסיפור האגדה אצבעונית. ברבי אצבעונית היא פצפונת שחיה בטבע באהבה ושמחה. ביתה הוא עולם קסום שמתחבא בין פרחי הבר. יום אחד, בשל מעלליה של ילדה מפונקת בשם מקאנה, ברבי אצבעונית נעקרת מביתה ועוברת לגור בעיר עם שתי חברותיה. שם הן מגלות תוכניות הרסניות לבניית בתים שעלולות להרוס את הטבע ואת כל היופי שהוא חלק מעולמן של ברבי אצבעונית וחברותיה. בעזרת קסם הטבע, ברבי אצבעונית תחולל שינוי למרות גודלה הזעיר. בסדרת ברבי אצבעונית DVD של הסרט ברבי אצבעונית, משחקים, סטים וכמובן בובות. אפשר לשחק משחקים של ברבי אצבעונית אונליין ולהנות מסדרת בובות ברבי אצבעונית. בסדרה בובות ברבי אצבעונית מיוחדות ומקסימות: ברבי אצבעונית מעופפת, ברבי אצבעונית בתוך פרח, ובובות ברבי אצבעונית עם תלבושות פרח מדהימות המזכירות פיה או פרפר. ברבי אצבעונית מעופפת מגיעה עם בובת ברבי גדולה ועציץ פרח עם אצבעונית. את אצבעונית אפשר לעופף אל על מתוך עציץ הפרח שלה על ידי משיכת חוט הפרפר שבגב של ברבי הגדולה. בובות ברבי אצבעונית עם פרח או בתלבושות טבע מרהיבות מגיעות בצבעים: תכלת, ורוד סגול, וכתום ורוד פוקסיה.

3 בינו׳ 2010

ברבי מריפוסה mariposa barbie

ברבי מריפוסה, משחק מתוק עם ברבי פיית פרפר. ברבי מריפוסה מגלה לנו עולם של פיות, פרפרים ויופי. סדרת ברבי מריפוסה פיות הפרפרים. בובות ברבי מריפוסה מיוחדות מכיון שאפשר לשנות את צבע הכנפיים והשיער של ברבי מריפוסה פיה. בסדרה בובות ברבי מריפוסה מרהיבות. ברבי מריפוסה היא פיית פרפרים שאוהבת לקרוא. היא יוצאת למסעות בדמיון באמצעות ספרים מבלי לעזוב את הארמון. חברותיה של ברבי מריפוסה הן ווילה, ריינה, ריילה . ווילה סגולה, ריינה וריילה הן הפיות בצבעי תכלת וורוד. הן חברות טובות ועובדות בצוות, משתפות פעולה כדי להשיג כל מה שהן רוצות ולעזור לאחרים. הנסיך קרלוס הוא הנסיך של ברבי מריפוסה, ודמויות נוספות הן הנה הרעה, זינזי המתוק ופיות האור הזעירות שמביאות אור ונצנוצים קטנים. רוצים לשחק משחק ברבי מריפוסה? תפסו כמה שיותר פרפרים עם ברבי מריפוסה. בהצלחה!

Barbie Games

2 בינו׳ 2010

ברבי מועדון מעריצים אספנים

מועדון המעריצים הרשמי של ברבי הוא מועדון אספנים בחו"ל, שאליו אפשר להירשם ולקבל הודעה מוקדמת על בובות ברבי חדשות שיוצאות לאספנים. מדובר בבובות ברבי מיוחדות ויקרות, בובות אספנות של ברבי ששוות הרבה כסף, מכיון שהן יוצאות במהדורות מוגבלות, חלקן ייחודיות רק לחברי מועדון המעריצים של ברבי וחלקן בלעדיות לרשתות שיווק מסוימות או חנויות צעצועים מסוימות. בובות אספנות של ברבי הן בובות ברבי המסומנות בתווית יוקרתית, ורוד, כסף, זהב או פלטינה לפי מידת הנדירות של אותה בובת ברבי. ישנן בובות ברבי שיוצרו במהדורות מוגבלות של כמה עשרות אלפים בכל העולם, וכן בובות ברבי נדירות במיוחד שיוצרו במהדורות מוגבלות של כמה אלפים בודדים בכל העולם. בובות ברבי כאלה יכולות לעלות כמה מאות דולרים אפילו אם הן בובות חדשות ולא בובות אספנות עתיקות. אחת לכמה זמן מוציאה החברה בובות ברבי מיוחדות רק לחברי מועדון המעריצים הרשמי של ברבי, תוך התחשבות בבקשות של קהל מועדון המעריצים. בובות ברבי כאלה מסומנות בתווית האספנות היוקרתית וכן בסמל המציין בלעדיות של מודעון מעריצי ברבי. כמה בובות כאלה, של מועדון ברבי הן ובות אופנה מרהיבות בעלות שמלות נשף מיוחדות במינן, מעוצבות להפליא ומעוטרות בחרוזים וקישוטים ובדים מיוחדים. האיפור והתסרוקות של בובות ברבי מסוג זה אף הוא מיוחד ומוקפד מאוד, בולט באיכותו ונראה כאילו ברבי עלתה ברגע זה על השטיח האדום.