26 בינו׳ 2011

הלבשת ברבי בלונדון


רוצות להלביש את ברבי בלונדון? משחק מקסים עם אווירה אנגלית. שימו לב לאוטובוס הדו קומתי שנוסע ברקע, המכוניות האנגליות, ומזג האוויר המעונן.
אם תסתכלו מצד ימין למטה, תראו כפתור בצורת ארמון. לחצו עליו כדי להחליף רקע, ותעברו לרקע של לונדון בשמש, עם אחוזה וגלגל ענק מסתובב.
אז למה אתן מחכות? בואו נתחיל להלביש ולשחק!
בחרו מתוך מגוון תסרוקות יפיפיות, חלקן עם כובע אנגלי טיפוסי, ואחר כך בחרו ביגוד אופנתי:
חולצות עם הדפסים, עם פרחים עדינים, עם דגל בריטניה, סוודרים, שרוולון ועוד טופים מדליקים.
עברו הלאה: השמלות והחצאיות פשוט הורסות!! אי אפשר לבחור מתוך כל זה, הכל פשוט יפה מדי. שמלות קיציות מדהימות, חצאיות הורסות – אני בחרתי חצאית זברה, אבל שימו לב גם כמה יפה החצאית השחורה עם התחרה והחגורה הצהובה.
בכפתור הבא היו צעיפים מקסימים, אני בחרתי בסגול, אך יש גם גוונים ניטרליים או צבעונים מאוד.
שישה ג'קטים ומעילים חמודים מצאתי בכפתור הלבשת המעילים, והמשכתי הלאה.
בחרתי צמיד שחור, רק כדי לגלות שהכפתור הבא עמוס במכנסיים טרנדיות, עכשיו אתם מראים לי את זה? כבר בחרתי חצאית.
בכפתור הבא היו כמה גרביונים מדליקים וטייטסים, דווקא הצלחתי להתאים טייטס שחור קצר לחצאית הזברה שכבר הלבשתי מקודם, והתאמתי תיק יד חמוד לסיום.
מקווה שתהנו כמוני! ואחרי שסיימתן לעצב ולהלביש, התחילו להלביש סט חדש, כי כל הכיף זה לשלב.

עוד משחקי ברבי והלבשה מצאו כאן: ברבי הלבשה, ברבי משחקים.
הלבשת ברבי מדענית יפיפיה
ברבי

20 בינו׳ 2011

הלבשת ברבי מדענית יפיפיה

ואו, תראו איזה יום מדעי ויפה הכנתי לכולנו.
אני שמחה להביא היום משחק הלבשת ברבי מדענית מקסימה, עם אביזרים ממש מדליקים, מיוחדים, לא רואים משחק כזה כל יום, אז כדאי להציץ ולהתרשם מכל האפשרויות שיש למשחק הזה להציע לנו, מבחינת הלבשה ואיבזור. אתן כבר יודעות שאני אוהבת להביא לכאן משחקים קצת מיוחדים, שיש בהם משהו נוסף מעבר להלבשה, שיש בהם אביזרים מקוריים ויפים או איזשהו פרט מעניין. המשחק הזה עונה על הדרישות מבחינה זו, ועל כן משמח אותי למדי. אני מקווה שגם אתן תמצאו בו שמחה והנאה.
התחילו בבחירת תסרוקת ברבי מדענית: בלונד חלק קצר, בלונד גלי ארוך, בלונד חלק קצר בתסרוקת חמודה עם קשת כחולה, שיער ג'ינג'י מתולתל, בלונד פלטינה מסורק, בלונד צהוב חלק עם פוני, שחור חלק עם פוני חום בתסרוקת עם סרט ורוד, בלונד קצוץ, בלונד לבן בקוקו גבוה. ואוו – ראיתם איזה מבחר תסרוקות מדהים? נמשיך.
בכפתור הבא בחרו אחת מ 9 חולצות או גופיות, כולן מתאימות לנושא של מדעים, עם סמלים או מילים מתחום המדע.
בכפתור הבא בחרו חצאית או מכנסיים – אני כבר אומר לכן, קשה לבחור, יש די הרבה.
בכפתור הבא נבחר חלוק מעבדה מבין כמה חלוקים מקסימים ומיוחדים, ולאחר מכן נעליים, גרביים וגרביונים.
אחר כך אפשר לבחור תכשיטים, יש כאן כמה מהשרשראות היפות ביותר שראיתי, אך תוכלו למצוא גם צמידים.
משקפיים ומשקפיים נגד קרינה – מבחר יפה ומיוחד.
בכפתור הבא, ניתן לאבזר את ברבי בציוד מעבדה, למשל: מבחנות, ספרים, גבישים.
בכפתור הבא בחרו רקע למעבדה של ברבי: רקע של מעבדה מקצועית וצבעונית, או רקע של חדר מעבדה לבן ופשוט. אני מאוד אהבתי את המעבדה הצבעונית, יש שם כל מיני מכונות מדליקות עם אנימציות של חשמל וניסויים מדעיים. בהצלחה ובהנאה!  

מצאו עוד משחקי ברבי יפים כאן: ברבי משחקים, ברבי הלבשה, משחק ברבי רולרבליידס
ברבי

17 בינו׳ 2011

משחק ברבי רולר בליידס

ברבי יוצאת לרכב על רולרבליידס היום, מה איתכן? יש קסדה – חשוב מאוד. בלי קסדה אין גלגלים! מגני ברכיים, מגני ידיים וכפפות מיוחדות לרכיבה – ואתן מוכנות לצאת לרכיבה עם ברבי, התאימו לה בליידס לפי טעמכן וסדרו לה את השיער, הבגדים והאווירה. מוכנות להתגלגל? אז בואו נצא לבדוק את השטח!
התסרוקות המוצעות במשחק הלבשת ברבי בליידס, הן תסרוקות שיער מתנפנפות ברוח, בגווני חום, ורוד, בלונדיני בגוונים שונים, סגול, חום בהיר, צבעוני, גוונים ופסים, עם קסדות וכובעים.
בכפתור הבא, בצורת כוכב, תמצאו המון גופיות להלבשה, בחרו גופיה שנראית לכן יפה והמשיכו.
בכפתור הבא תמצאו מכנסיים, מכנסונים ומכנסי רכיבה, כולם בצבעוניות משגעת. כפתור נוסף מציע לנו הלבשה של ברבי באמצעות סטים מוכנים, טייטס וחלק עליון, הסטים מאוד חמודים וכדאי להציץ בהם, שמא יש שם איזה אאוטפיט שעינכם צדה.
בחירת רולר בליידס: רולר אפורים עם גלגלים ורודים – סגולים, שרוכים סגולים. רולר בליידס אחרים עם רצועות בגווני ירוק וורוד, רולר לבנים עם שרוכים אדומים, עוד בליידס בגווני אפור ותכלת, בקיצור: שווה לעבור על כל הסוגים ולהתאים רולר בליידס שישתלבו יפה עם הבגדים שבחרתן.
בכפתור ההלבשה הבא תוכלו לבחור ג'קטים חמודים לרכיבה בהמון צבעים וסגנונות, תהנו!
לאחר מכן בחרו כפפות ומגני ידיים וברכיים – יש הרבה צבעים וצורות, לבחירתכן.
לסיום, תוכלו לבחור רקע לרכיבה של ברבי על בליידס הבוקר: רמפה של סקייטרים או טיילת חוף הים. משחק מהנה!

שחקו עוד משחקי הלבשה כאן: ברבי הלבשה, ברבי משחקים
משחק אחרון היה: ביקור במספרת ברבי, משחק הלבשה ועיצוב שיער
ברבי

11 בינו׳ 2011

ביקור במספרת ברבי - משחק הלבשה ועיצוב שיער

בוקר טוב, שמש בחוץ אבל מזג אוויר קריר שולט בכל. כדי לחמם מעט את האווירה, ברבי יוצאת ליום כיף במספרה. מוכנות לעצב שיער, להלביש ולהתאים לה מראה אופנתי? אז צאו לדרך!
לפניכן כמה עיצובי ישער מנצחים, שיכולים להתאים לתלבושות השונות וליצור כל מראה שתרצו.
אני מאוד אהבתי את התסרוקת הכהה באיסוף כלפי מעלה, לדעתי גם גוון השיער וגם הצורה יפיפיים. אותה תסרוקת קיימת גם בצבע בלונד, בנוסף לכמה תסרוקות מדליקות אחרות: קארה ישר או מעוגל, גווני חום, בלונד, ג'ינג'י. תסרוקת גלית בגוונים שונים, תסרוקות קצוצות, פסים וגוונים, יחד עם כמה תסרוקות קלסיות בצבעים סטנדרטיים שמתאימים לכל.
המשחק כולל מגוון רחב ויפה של חולצות, גופיות וחצאיות. ייחודו בסינרי המספרה היפים, שניתנים להחלפה. הסינרים מגיעים בצבעים ודוגמאות מדהימות! ראיתם את סינר הפרפרים בעל הרקע הכהה? או סינר טורקיז עם פרחים בצבע ורוד בוהק? אהבתי אותם מאוד.
ישנם המון מכנסיים, גרביים ותכשיטים שתוכלו לשלב, אך אני התלהבתי במיוחד מהנעליים! איזה אוסף נעליים חמוד יש במשחק הזה, נעליים מדליקות, מיוחדות בשילובים מדליקים.
לבסוף, תוכלו כמובן להחליף רקעים, רקע של מספרה ירוקה או וורודה – ואתם מוכנות לשחק, להלביש ולהנות!



חפשו כאן עוד המון משחקי ברבי, הלבשת ברבי
דף הבית: ברבי

3 בינו׳ 2011

טיול עם ברבי בפילדלפיה

פילי וויקנד עם ברבי! היום אביא משחק הלבשה מקסים עם ברבי חביבה בסופשבוע, בטיול בפילדלפיה!
לחצו על אייקון הכוכב כדי לבחור מבין שני רגעים יפים של תמונות נוף, והתחילו להלביש:
לרשותכן במשחק זה, תיקים מאוד מיוחדים במבחר יפה, תיקים מקוריים שמאוד אהבתי לראות את ההשקעה בפרטים שלהם והעיצובים הטובים.
מבחר ענק של חולצות, גופיות, שמלות, טוניקות, מכנסיים, חצאיות, מכנסונים, גרביים וגרביונים – ליצירת סטים מושלמים של לבוש. אאוטפיטים מדליקים דורשים גם אקססוריז בהתאם, וגם כאן לא החסירו דברף תיקים, תכשיטים, נעליים והמון משקפי שמש מיוחדים לאיבזור ברבי מושלם.
קצת חבל לי שהתכשיטים קטנים מדי: העגילים, הצמידים ואפילו השרשראות ממש קטנים, בדרך כלל אעדיף משחקים עם תכשיטים גדולים ונראים יותר. אבל שילובם בתלבושת עדיין משלים את האפקט הרצוי, ולכן זה ממש עובר מבחינתי.
אי אפשר בלי תסרוקות, נכון? במשחק הזה בעיקר תסרוקות בלונדיניות, לא ברור לי מדוע, בדרך כלל אנו רגילות למשחקים עם מבגוון רחב של צבעים. על מגוון הצבעים המועט מפצות צורות ותסרוקות מקסימות ואמוד מגוונות, הרבה גוונים שונים של בלונד: בלונד כסף, בלונד צהוב, בלונד בהיר, בלונד חום, ושני צבעי שיער נוספים: חום בתסרוקת חלקה, שחקו ותהנו! וג'ינג'י מתולתל.



רוצות עוד משחקי ברבי? בבקשה: ברבי משחקים, ברבי הלבשה
לאחרונה: משחק ברבי אולימפיאדת החורף
ברבי