27 בפבר׳ 2011

משחק ברבי מנהלת חברת אופנה


תמיד רציתן לשחק עם ברבי מנהלת חברת אופנה? מקבלת החלטות ומעצבת טרנדים?
היום מצאתי משחק מנהלת חברת אופנה, שיכול אולי להגשים לכן את החלום הזה.
המשחק נפתח עם דמות מנהלת חברת אופנה, בקארה קצר, ישר וכתום למדי, עיניים ירוקות שלא טורחות אף להביט במסך הטלויזיה שמאחוריה... עליו מוקרנת בזה הרגע תצוגת אופנה מרשימה.
תוכלו כמובן להחליף רקע, ולהתהדר במסלול התצוגה עצמו, בגווני סגול בוהקים, או במשרד של ברבי המנהלת.
החליפו תסרוקות מהממות, אופנתיות וחביבות, לפי טעמכן, ותוכלו גם להחליף צבעי שיער וגוונים. אני מאוד אוהבת את משחקי הגוונים הללו, אפשר להחליף ולנסות בלי סוף, כי השילובים משנים את כל התמונה וזה תמיד מסקרן לראות מה יצא.
במשחק זה תוכלו להחליף גם צבעי עיניים, איפור וגבות וליצור מראה חדש לחלוטין של איזו בובה שתרצו.
עכשיו לבגדים: כמובן מדובר במלתחה המתאימה למנהלת בתחום האופנה, שמלת סטרפלס בדוגמת זברה, חליפות מחויטות צבעוניות או שמלות טרנדיות וקלילות.
התכשיטים והאביזרים גדולים ובולטים ולכן חביבים עליי במשחק זה, כוללים משקפיים, משקפי שמש, תיק, שרשרת ועוד. הלבישו, שחקו ותיהנו!



שחקו עוד משחקי הלבשה כאן: ברבי הלבשה
ברבי

18 בפבר׳ 2011

משחק ברבי בטיול לסקוטלנד

ברבי בטיול לסקוטלנד מלאת המסתורין והעניין. חמת חלילים? חצאיות משובצות? כמובן. אבל ברבי מלאה רעיונות טובים, ויש לה מלתחה הרבה יותר עשירה מזה להציע לנו.
מול נופי סקוטלנד הקסומים, באווירה הירוקה והרעננה, ההרים היפים וההיסטוריה המרשימה, יוצאת ברבי לטיול באתרים מעניינים, וכמובן בודקת את האופנה המקומית, כדי לוודא שכל הטרנדים החמים בידינו.
פרפרים מעופפים סביב, נהנים ממזג אוויר נאה, ואנחנו בוחרות פריטי ברבי היפים ביותר, המתאימים לטיול בסקוטלנד:
כמה תסרוקות מעניינות מוצעות במשחק זה היום, למשל כמה תספורות קארה מיוחדות למראה, צמה בלונדינית ארוכה מאוד, תספורות קצרות או עיצובים ארוכים ופזורים, אך כולם מוקפדים ואופנתיים.
חוץ מחצאיות סקוטיות עם משבצות אדומות וירוקות, הכינו עבורנו כמה זוגות מכנסיים, חולצות, גופיות וסריגים שהמשותף להם הוא צבעוניות בלתי מתפשרת ומתוקה.
ישנם גם נעליים, גבריים ותכשיטים קטנים, אך בעיני העיקר הוא השמלות.: חוץ משמלות משובצות, מצאתי כמה שמלות וטוניקות צבעוניות, שהופכות את הטיול הזה לקליל וכייפי. מקווה שתיהנו גם אתן!

שחקו עוד משחקי ברבי, ומשחקי הלבשת ברבי
ברבי משחק קישוטי שיער
ברבי

15 בפבר׳ 2011

ברבי משחק קישוטי שיער מהמם! כולל הלבשה ורקעים

משחק תסרוקת ערב מהמם, שתיהנו מאוד לעצב.
אני אוהבת משחקים מעוצבים ואיכותיים, עם גרפיקה מוצלחת ומקסימה, שיש בהם משהו מיוחד וכמובן הרבה יופי.
ברבי החליטה לצאת ליום כיף של בילויים עם חברות.
התחנה הראשונה: שופינג בחנות נעליים. כאן, עם שקיות קניות ביד, היא צריכה עזרה ביצירת לוק מיוחד, שאין לכל אחת. תסרוקות ערב, תסרוקת מורמת או מוגבהת, בשיער פזור ויפה ועם המון גוונים, תוכלו ליצור שילובים מקוריים ומיוחדים.
התחנה השנייה: מועדון ריקודים. עצבו סטייל חדש לערב של בילוי עם חברות, על רחבת הריקודים.
התחנה השלישית: ארוחה בבית קפה עם חברות. הבנות יושבות לנוח ולאכול ארוחה טעימה ובריאה יחד, לפטפט ולהעביר חד חוויות מיום הכיף שלהן.
בחרו עבור ברבי שמלה סגולה עם נקודות, שמלה לבנה חגיגית, או שמלה מיוחדת בצבעי כחול, שחור ולבן.
סרטי שיער, עגילים, קשתות ותכשיטים מקסימים וצבעוניים, יעזרו לכן לקשט את ברבי בכל תכשיטי הגוף והשיער המתאימים ביותר ליום כזה של בילויים. תיהנו!

עוד משחקי ברבי? בבקשה: ברבי משחקים, ברבי הלבשה
דף הבית: ברבי
שמפו ברבי

13 בפבר׳ 2011

שמפו ברבי מסדרת טירת היהלומים

סדרת הטיפוח החדשה ממותגת ברבי, מרגשת אותי היום ומעלה חיוך על פניי.
שמפו מתיר קשרים של ברבי בעיצוב חדש ומקסים, נסיכותי ושובה עין, הסתבר לאחר שימוש, גם איכותי, מריח נפלא ואכן מתיר קשרים.
השמפו באריזה סגולה שתכולתה 750 מ"ל, עם פקק ורוד.
בחזית האריזה תמונה מרהיבה של ברבי בשמלת מלכה ורודה , המון איורים של פרחים, כוכבים ולבבות כיאה למוטיב ברבי, בהחלט עושים את העבודה.
סדרת הטיפוח הזו של ברבי היא בקו: ברבי וטירת היהלומים.
עוד בסדרת הטיפוח של ברבי תוכלו למצוא:
מרכך מתיר קשרים ברבי באריזה בצבע תכלת קסום, אל סבון בבקבוק ורוד, מרכך לכל סוגי השיער בבקבוק כתום, תחליב גוף בבקבוק קטן יותר בצבע ורוד.
כל הבקבוקים מעוצבים להפליא, בקו גלי ורך.
שמפו ברבי טירת היהלומים – מה נאמר על הריח? שעם ריח כזה מי צריך בכלל יהלומים. ריח מקסים, פרחוני, ילדותי אך לא לא מתוק מדי, פשוט נפלא ומרענן.
אהבתי מאוד, המחיר אף הוא סביר. לא נותר לי אלא להגיד: איזה יופי!
ברבי שופטת כדורגל משחק הלבשה
ברבי אביזרי אופנה לסתיו, משחק אקססוריז מקסים
תחפושת ברבי
ברבי

7 בפבר׳ 2011

ברבי אביזרי אופנה לסתיו - משחק אקססוריז מקסים

ברבי מתלבשת לסתיו, ביום חורפי וסגרירי, שום דבר לא יכול להעיב על מצב רוחה. אופנת החורף בארץ מתאימה יותר לעונת הסתיו, מכיוון שהחורף בארץ, כידוע, לא קשה במיוחד. מעטים הימים שאנו באמת זקוקים למעיל ומטריה, והלוואי והיה יורד כאן, טיפ טיפה יותר גשם.
אופנת החורף המתאימה לארצנו היא אופנה יותר סתווית מאשר חורפית, וכוללת צעיפים, שרוולונים, קרדיגנים, ג'קטים קצרים ולבוש שכבות בגוונים תואמים.
כפי שאתן רואות, גם ברבי לא מצפה במיוחד לאיזו סופת ברד שעומדת ליפול עלינו מהשמיים, והיא מוכנה לטיול נעים וסתווי, במזג אוויר חורפי קליל.
כמה שהיא יפה היום, בטיול שלה בחוץ, עם המטריה הסגולה העגולה, עלי השלכת הצבעוניים שנושרים להם לאט... פשוט משחק הלבשה מהמם.
במשחק זה שלושה רקעים מקסימים. זהו באמת אחד ממשחקי ההלבשה היפים שראיתי, ואני בטוחה שגם אתן תיהנו ממנו מאוד.
הרקע הראשון הוא רקע עלי שלכת נופלים ושמיים בהירים. הרקע השני צהוב וירקרק, ברבי יוצאת לטיול בטבע והמוני עלים צבעוניים מסביבה. הרקע השלישי גשום, ברבי מצפה שתבחרו עבורה מטריה במקרה זה!
משחק ברבי הכולל המון תסרוקות מקסימות וגווני שיער מדהימים.
בנוסף התאימו בגדים מהמלתחה הסתווית המדהימה שיש למשחק זה להציע היום: חליפות סתיו מהממות, כובעי צמר במגוון צבעים ודוגמאות מרהיבות, צעיפים אופנתיים. עכשיו בחרו מטריה עבור ברבי: ראו איזו מטריה פרחונית מהממת! מטריה צבעונית עם פרפרים, היא לבטח האהובה עליי. יש גם מטריה סגולה בגוון עמוק עם שוליים מגונדרים, מטריית זהב עם נקודות ועוד.
תיהנו!


שחקו עוד משחקי ברבי ומשחקי הלבשה מדהימים כאן: הלבשת ברבי, משחקי ברבי, ברבי

1 בפבר׳ 2011

ברבי שופטת כדורגל - משחק הלבשה

ברבי שופטת כדורגל הבוקר. למה לא, בעצם? צריך לעשות איזשהי התעמלות כדי להתחמם בקור הזה, נכון? אז כדורגל הוא ספורט טוב בדיוק כמו כל ספורט אחר.
במקרה הזה ברבי לא משחקת כדורגל בעצמה, אז אולי בכל זאת יהיה לה קצת קר, אבל שמעתי שגם שופטי כדורגל רצים לא מעט על המגרש, אז אולי אין לנו מה לדאוג לגבי התקררות פוטנציאלית של הגברת – בובה הראשונה שלנו.
עכשיו ברצינות, החלטתי היום להביא משחק הלבשה קצת אחר, מכיוון שאתן כבר יודעות כמה אני אוהבת משחקים מקוריים.
המשחק הזה בהחלט עונה על ההגדרה הזאת. הפעם ברבי מוותרת על המלתחה הבובתית, על בגדי נסיכה אמיתית, דוגמנית. כל זאת לטובת מלתחת שופטת כדורגל, שבואו רק נציין – מדובר במלתחה שלא הייתה מביישת את טובי מעצבי העל בגזרה הספורטיבית מקצועית.
חליפות כדורגל, בגדי התעמלות, גופיות וג'קטים, סטים ורודים, שחורים, ירוקים ועוד, גופיות עם הדפסי כדורגל, שמלות כדורגל ועוד.
אביזרי ברבי להיום כוללים משרוקית, כרטיס צהוב, כרטיס אדום, סטופר וכובעי מצחיה בכל מיני צבעים.
גרבי כדורגל ומגוון זוגות נעלי ספורט וקט רגל משלימים את ההופעה הזו, אבל זה בלתי אפשרי לדבר על משחק הלבשת ברבי בלי תסרוקות. בחלק הזה מחכות לנו כמה תסרוקות מאוד יפות, בצבעים, אורכים וקווים יפים. לסיום, החליפו רקעים בכפתור הכוכב: רקע של איצטדיון כדורגל, או חדר הגביעים והמדליות. קדימה ברבי!



אם אתן רוצות לשחק משחקי הלבשה נוספים, מצאו המון משחקי הלבשה ומשחקי ברבי כאן: ברבי הלבשה, ברבי משחקים, הלבשת ברבי בלונדון. דף הבית: ברבי