30 באוק׳ 2011

ברבי זמרת קאנטרי משחק הלבשה


ברבי › ברבי הלבשה › ברבי זמרת קאנטרי משחק הלבשה
משחק בסגנון קאנטרי מיוחד.
אם תרצו, זהו משחק הלבשה בסגנון המערב הפרוע, סוסים, הלבשת בובות ברבי מיוחדות בסגנון בוקרת.
אז מה יש לנו כאן?
הלבשה בקליק ובקלות של כל פריטי הלבוש האופיינים לבוקרת: מכנסי ג'ינס, מכנסי עור, חצאיות וחולצות, מוטיבים של משבצות שולטים בחלק מהבגדים, כמו גם צבעי בוקרת באדום, חום, כחול ג'ינס, שחור ולבן. עוד מצאתי חצאיות בהדפסי פרות, כובעי בוקרת מדליקים ואביזרים ותכשיטים מגניבים.
בין האביזרים תוכלו למצוא בנדנות בצבעים שונים, סרטים לקישוט כובעי הבוקרים, כוכבי שריף, סרטי זהב ועוד קישוטים חמודים לבגדים, שיעזרו לכן להלביש את ברבי ולסגנן את הלבוש שלה לפי צבעים וסגנון תואם למצב הרוח.
חלק מפרטי ההלבשה המיוחדים במשחק הזה כוללים ווסטים ואפודות בוקרים, גופיות נטולות שרוולים עם סט תורם של שרוולים בנפרד, מגפיים מעניינים, חגורה שמוסיפה למראה הקאנטרי. מאוד אהבתי את חולצת המשבצות האפורה אדומה, ומראה הבגדים החורפי.
תלבישו, שחקו עם ברבי, נסו גם את משחקי האיפור וההלבשה האחרים שלי. מקווה שתיהנו!

שחקו כאן את משחקי הלבשת ברבי שלי, משחקי איפור ברבי, וראו את כל משחקי ברבי שיש לי להציע. המשחק האחרון שהעלתי היה: משחק ברבי הלבשת מלצרית. חיזרו לבקר: ברבי.

9 באוק׳ 2011

משחק ברבי מלצרית


ברבי הלבשת ברבי › הלבשת ברבי מלצרית
משחק הלבשת ברבי מלצרית, משחק מושלם להעביר את חופשת סוכות, כמה ימי חופשה מהגן או מבית הספר, עם משחקי הלבשת ברבי קסומים כאן באתר. בדקו ושחקו בהמון משחקי הלבשת ברבי, איפור ברבי ועיצוב שיער של ברבי כאן באתר!
היום הבאתי משחק הלבשה חמוד, שנושאו מסעדה. אולי ברבי רוצה להיות המאסטר שף הבאה של ישראל??
אז מה יש לכן להציע לה ללבוש לכבוד הערב המיוחד הזה?
קודם כל, מגוון תסרוקות ברבי לבחורה החמודה הזו. תסרוקות נעימות כמו תלתלים ארוכים, קוקו גבוה, קארה שחור או בלונדיני, שיער מסורק עם פוני ועוד. בחרו בשיער שאתם אוהבות ונמשיך להלביש.
כעשר חולצות מלצרית מחכות לכן, אתן תוכלו לשלב עם מכנסיים או חצאית, ליצירת מדי מלצרות מושלמים ואופנתיים בצבעים: אדום, כתום, כחול, סגול, ירוק ועוד. המכנסיים והחצאיות בצבעים תואמים, כמובן, כדי שנוכל להשיג מראה יפה ומותאם למלצרית שלנו.
אם לא מתחשק לכן לשלב, תוכלו להלביש את ברבי במחבר שמלות מלצרית יפות והולמות: סגולה, צהובה, כחולה, לבנה, אדומה, ולהוסיף לשמלה סינר יפה מבין הסינרים שמגיעים בצבעים שונים, כדי שהמלצרית לא תלכלך את המדים היפים.
חוץ מגבריים, גרביונים ונעליים, תמצאו גם כובעי מלצרות: כובע שף, כובעי קסקט, מטפחות צבעוניות ועוד.
עכשיו כשהמלצרית מוכנה ולבושה, מה תרצו לאכול? מה תרצו להגיש לסועדים שלכם? בחרו מבין: כוס קפה, מגש עמוס המבורגרים וצ'יפס, נקניקיה, צ'יפס, פיצה, כריכים או עוגה.
לסיום, אם תחלצו על הכפתור העליון מצד שמאל, תוכלו לבחור מסעדה: רקע של מסעדה יוקרתית או מסעדת מזון מהיר. שחקו ותיהנו!


רוצות עוד משחקי ברבי לשחק בחופש? נסו את משחקי הלבשת ברבי שלי, משחקי איפור ברבי, וראו את כל משחקי ברבי שיש לי להציע. המשחק האחרון שהעלתי היה: הלבשת ברבי קיסרית מכשפת, חיזרו לבקר: ברבי.

2 באוק׳ 2011

הלבשת ברבי קיסרית מכשפת

ברבי › ברבי הלבשה › הלבשת ברבי קיסרית מכשפת
הקיסרית שלפניכן כבר יודעת דבר או שניים על ניהול הממלכה שלה. בזמן שחברותיה עוסקות באבזור המלתחה, הקיסרית שוקדת על הגנת הממלכה, ואיחוד כל שבטי האזור לחתירה משותפת לשלום אמיתי, אחווה ושיתוף פעולה אזורי.
אם זה לא נשמע מספיק מרשים, כדאי שתבדקו את סט הבגדים שהיא חמושה בו במבצע המרהיב הזה: גלימות מדהימות בסגנונות מרשימים, עיצובים מיוחדים של בגדים לזרועות, רגליים, כתרים, מגפיים ותכשיטים מורכבים.
חושבות שאתם יכולות לעזור לה במשימה? להראות לה את המצפן? המשימה שלכן היא לעזור לה להיראות כמו מנהיגה מלכותית טובה וחזקה, הלבשה מיוחדת של מנהיגה מהאגדות. תיהנו!



שחקו עוד המון משחקי ברבי, איפור ברבי והלבשה.