15 בדצמ׳ 2009

ברבי משחקי הלבשה barbie dress-up games


ברבי משחקי הלבשה, נבחרו לאתר משחקי הלבשה ברבי הטובים ביותר, משחקי הלבשה ברבי איכותיים ומעניינים, הכוללים דמויות ברבי מגוונות להלבשה ועיצוב: הלבשת ברביות נסיכות, פיות, בלרינות ועוד. הלבשת ברבי במסלול אופנה וכן משחקי הלבשת ברבי בדמויות ספציפיות, כמו הלבשת ברבי רפונזל, משחקי ברבי פריטופיה וסגנונות נוספים של הבובה האהובה.
ישנם המון משחקי הלבשה ברבי באינטרנט, קל וכיף להגיע אליהם ולשחק. משחקי הלבשת ברבי רבים בחינם, משחקי הלבשת ברבי אונליין, ללא הורדה, כך שאפשר לשחק ברשת ללא צורך להוריד ולהתקין תוכנות או לשלם, רק להתחיל לשחק. משחקי הלבשה ברבי זמינים במגוון סגנונות וקל למצוא המון משחקים באינטרנט. מעצבי משחקים או חברות שונות מציעות משחקי הלבשה של ברבע בחינם כדי לחשוף את עבודתם, עיצובם או המותגים שלהם, וכך אנו יכולים להנות משלל משחקים חינם באינטרנט. כמו כל דבר באינטרנט, אין בעיה להשיג גם משחקים, הבעיה היא סינון השפע הרב, בחירת משחקים טובים, מציאת משחקי הלבשה ברבי איכותיים מתוך ההיצע הרבה של המשחקים הקיימים ברשת. סינון משחקים כך שיתאימו לגיל ולסגנון, כדי שאפשר יהיה לשחק בקלות בהתאמה לגיל ולמידת העניין והריכוז, וכן סינון של משחקים איכותיים מול משחקים פחות איכותיים. ניתן למצוא שפע רב של משחקי הלבשת ברבי, אך חלקם מצוינים וחלקם פחות. משחקי הלבשה ברבי יכולים להיות פשוט מרהיבים מבחינת הצבעים, הגרפיקה, עיצוב וסאונד. משחקי הלבשה מושקעים מאוד הכוללים שלל אביזרים ופריטי לבוש, בגדים, נעליים, תכשיטים, תיקים, עיצוב שיער, תסרוקות, קישוטים לשיער ואף רקעים. משחקי הלבשת ברבי רבים מגיעים עם רקעים שונים להחלפה, למשל יער פיות, מסלול תצוגת אופנה, שער של מגזין אופנה, ארץ קסומה מהאגדות. משחקי הלבשה מסוימים מאפשרים בסוף המשחק להציג את התוצר , את דמות ברבי שהלבשנו ועיצבנו, איפרנו וסירקנו, מוצגת על גבי שער מגזין אופנה או צועדת על המסלול. משחקי הלבשה מסוימים יציגו את ברבי באנימציה של מסיבה, ארוחה או ארוע כלשהו. אפשר להדפיס את התוצר המוגמר של משחק הלבשת ברביות שסיימנו או במשחקים מסוימים, להוסיף את השם שלנו וכמה משפטים קצרים ולקבל כרטיס הניתן להדפסה של הדמות שעיצבנו. זודרך מקורית גם ליצור כרטיסי ברכרה או הזמנות ליום הולדת, או לארגן משחק קטן עם כמה בנות יחדיו, שבסופו כל אחת מכינה ברכה לילדה החוגגת או אחת לשנייה, ומדפיסה אותה. משחקי הלבשה בדרך כלל כוללים בחירת דמות להלבשה, במקרה שלנו דמות של ברבי כמובן, אך יכולות להיות ברביות שונות: נסיכות, בלרינות וכל מיני נושאים שונים. לאחר בחירת בדמות בדרך כלל אפשר לבחור רקע, לפעמים אפילו מוסיקה, תסרוקת, איפור, בגדים שונים ואביזרים משלימים להופעה של ברבי: תכשיטים ואקססוריז שונים כמו תיקים, שעונים, סיכות, נעליים וקישוטים. משחקי הלבשה ברבי יכולים להיות פשוטים מאוד ורבים אינם כוללים הרבה אפקטים מיוחדים או אפשרויות רבות במשחק, אך הם עשויים היטב, הדמויות יפות, וילדות מחפשות משחקי הלבשת ברביות יפות מכיון שמשחקים מסוימים מציעים הלבשת דמויות שלא דומות דווקא לבובת ברבי, או שהרקעים והבגדים אינם מתאימים לנושא. לכן בחרנו משחקי הלבשה ברבי במיוחד, כדי ליצור אוסף משחקים מיוחד, מעניין, איכותי ויפה שכולל הלבשת ברביות יפות, או מעניינות כמו שילדות אוהבות: הלבשת ברבי פיה, ברבי נסיכה, ברבי רקדנית או בלרינה, ברבי במסיבה וכדומה. בחרנו משחקי הלבשה ברבי הכוללים רקעים יפים ואיכותיים, אופנה יפה של ברבי, משחקי הלבשת ברבי חדשים ומקסימים מבחינת הצבעים, מגוון האביזרים ואפשרויות המשחק, קלות תפעול המשחק כך שיתאים גם לגילאים קטנים ובקיצור, לא הסתפקנו במועט. מה תוכלו למצוא כאן?
משחקי הלבשה של ברבי שונים, משחק הלבשה ברבי רפונזל הנסיכה, משחק הלבשה ברבי באופנת חורף, משחק הלבשה ברבי במלתחה אביבית, משחק הלבשה קישוט שמלת ברבי, משחק הלבשה של ברבי הכולל המון בגדים מקסימים ועוד. כמו כן תמצאו באתר משחקי איפור ומשחקי בישול של ברבי. משחקי הלבשה ברבי חדשים יעודכנו בקרוב!
משחק הלבשת ברבי אונליין
הלבשת ברבי רפונזל

משחק אונליין עיצוב עוגת ברבי
ברבי משחקי איפור
ברבי משחקי בישול

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה