23 בפבר׳ 2010

יום הולדת ברבי


יום הולדת ברבי הוא נושא כייפי במיוחד למסיבה, ולא רק למסיבת יום הולדת, גם למסיבת פיג'מות, או מסיבת בנות. תוכלו לקחת חלק מהרעיונות המובאים כאם למסיבת יום הולדת ברבי, או את כולם. תוכלו לשלב בין רעיונות למסיבות ברבי בנושאים שונים, כאות עיניכם ולפי מה שילדת יום ההולדת אוהבת במיוחד ורוצה שיהיה במסיבה שלה.
יום הולדת ברבי אפשר לחגוג לכמה חברות, עם כל בנות הגן או הכתה, או עם כל ילדי הגן. אפשר לתכנן מסיבת יום הולדת ברבי שמתאימה גם לבנים וגם לבנות.
להלן מובאת תוכנית מסיבת יום הולדת ברבי עם כל מיני רעיונות, תוכלו לקרוא בהמשך על ארגון מסיבות בסגנונות מסוימים של ברבי, כמו ברבי בלרינות, מסיבת תה, ספא, פיות, בת הים ועוד.
ראשית, החליטו על נושא המסיבה. מסיבת יום הולדת ברבי יכולה להיות בסגנון בובות, ברבי פיות, ברבי רקדניות או כל רעיון אחר. לפי הנושא הנבחר תכננו קישוטים, הזמנות, עיצוב עוגה, פרסים ומשחקים או פעילויות למהלך המסיבה.
תכננו צבעים שולטים למסיבת יום הולדת ברבי כדי לעצב את שולחן הכיבוד, שולחנות הפעילות, צבעי בלונים, כרזות וכדומה. צבעי ברבי מתאימים באופן כללי הם ורוד על גווניו, לבן, סגול בהיר ותכלת. גוונים נוספים בדרך כלל יהיו גווני פסטל, כמו צהוב בננה או כתום אפרסק. בנושא ברבי קשת בענן אפשר להשתמש בכל צבעי הקשת בגווני פסטל רכים הסידור ייצר מאוד מרשים.
החליטו על מוטיבים שיחזרו על עצמם במהלך עיצוב המסיבה ותכנון הפעילויות: לבבות, פרחים, פרפרים, ציפורים, חתלתולים או כלבלבים, סוסי פוני וכדומה.
הזמנות למסיבת יום הולדת ברבי: אפשר לקנות הזמנות ברבי מוכנות, אבל הרבה יותר יפה ומרשים להכין אותם בעצמכם. בעזרת תמונות מודפסות וניסוח הזמנה מלכותית, נצנצים ומדבקות ברבי, תוכלו ליצור הזמנות מדהימות שיכיינו את הבנות לקראת המסיבה המתוכננת ויכניסו אותן לאווירה. אפשר להכניס את ההזמנות למעטפה, לגלגל ולקשור בסרט, לחלקן בסלסלה עם פרחים ועוד רעיונות להכנת הזמנות ברבי.
בהזמנה תוכלו לכתוב שכל ילדה רשאית להביא את בובת הברבי האהובה עליה מהבית. מי שלא מביאה בובה תוכל לשחק בבובות ברבי שלכםץ יום הולדת ברבי לא חייב לכלול פעילות משחק עם בובת ברבי אם אינכם מעונינים בכך או שזה לא מסתדר לכם, ויש המון רעיונות אחרים שתוכלו להפעיל.
קישוטים למסיבת יום הולדת ברבי: בלונים בגווני סגול, ורוד, לבן. או: ורוד וכסף. אפשר לנפח בלונים בהליום, אך הם מחזיקים מעמד לא יותר מ 12 שעות, תזמנו את ניפוחם בהתאם.
תלו כרזות של ברבי, סרטים בצבעים ורוד, לבן, סגול.
שולחן כיבוד אפשר לקשט במפה ורודה או לבנה ועליה לפזר פרחים. פזרו משרוקיות ברבי להנאת הילדות על שולחן הכיבוד.
פזרו קונפטי בצורת לבבות או עלי כותרת של פרחים על גבי השולחן ובכניסה לבית, בשביל החגיגיות.
ראו כאן: כיצד להכין בקלות עוגת ברבי בעצמכם.
פעילות למסיבת יום הולדת ברבי: באחת הפינות, הכינו בריכת ברבי (אם יש לכם) ואם אין לכם, אז גיגית קטנה מקושטת בסרטים, מלאו אותה במעט (!) מים, הכניסו לתוכה כמה בובות ברבי עם בגדי ים, יושבות בבריכה או בתוך סירות צעצוע או על גבי מזרן ים (חתיכת קלקר צבועה, למשל).
עד להתכנסות של כל הילדות, ועד לתחילת יום ההולדת, תוכלו לתת לילדות לשחק בהלבשת ברביות, צביעת דפי צביעה של ברבי, קעקועי ברבי או איפור ותסרוקות.
יום הולדת ברבי, עד להתכנסות: הכינו כמה שולחנות מכוסים במפות ורודות, קשורות בסרטים מבריקים והצמידו פרחים אמיתיים או פרחים שהכנתם מנייר משי.
על כל שולחן הכינו פעילות כלשהי שהבנות יכולות להעביר איתה את הזמן עד שתתחיל המסיבה. למשל, איפור, תסרוקות, קישוט ציפורניים, קעקועי ברבי, דפי צביעה, הכנת ברכה גדולה לילדת היומולדת וכדומה.
הפעלה ליום הולדת ברבי: הכינו כמה פעילויות יצירה, בחרו 2-3 יצירות ולא יותר, מכיון שהן לוקחות זמן. קישוט משקפי שמש: קנו כמה משקפי שמש מפלסטיק, פשוטים. תנו לילדות דבק נצנצים, צבעי טוליפ ומדבקות ברבי ותנו להן להכין משקפי שמש ברבי בעצמן.
ראו כאן: עבודות ברבי יצירה נוספות.
לאחר עבודת היצירה, תנו להן להכין סבונים ריחניים. קנו ערכה מוכנה של הכנת סבונים (ערכה עולה כ 30 שקלים ומספיקה להכנת 8-10 סבונים בערך). בחרו בערכת סבונים שלא דורשת חימום של פתיתי הסבון, אלא רק הרטבתם ודחיסתם לתבניות בצורות פרחים, פרפרים וכדומה. את הסבונים המוכנים הניחו לייבוש, עטפו בנייר משי בצבע ורוד או סגול, קשרו בסרטים צבעוניים והדביקו מדבקה גדולה של ברבי על כל סבון.
יום הולדת ברבי אינו שלם בלי יצירה, טיפוח, איפור ו...משהו מתוק. בתחנה הבאה, הכינו עם הילדות פעילות בישול קצרה כלשהי. למשל: קישוט עוגות קטנות. הכינו מראש מאפינס או קאפקייקס כמספר הילדות, תנו לכל ילדה לקשט את העוגה האישית עם קרם שוקולד, קרמים בכמה צבעים, סוכריות צבעוניות, בצק סוכר בצורות של פרפרים, לבבות, פרחים או פיות.
יצירות שונות יתיאמו לימי הולדת בסגנונות שונים. למשל, למסיבת יום הולדת ברבי פיות, תוכלו להכין כנפי פיה, שרביט קסמים. יום הולדת ברבי נסיכות יילך טוב עם הכנת מניפה, כתר, אביזרי שיער. יום הולדת ברבי ספא יצליח עם הכנת סבונים, שקיות בד ריחניות, הכנת שפתון וכדומה.
משחקים למסיבת יום הולדת ברבי: ישנם המון משחקים שאפשר לשחק, הכינו מראש משחק או שניים. למשל:
1. הרכבת פאזל קטן של ברבי בעיניים עצומות. (מספר חלקים בודדים, למשל פאזל שגזרתם בעצמכם מתמונה של ברבי) .
2. להצמיד את משקפי השמש של ברבי למקומם הנכון בפוסטר בעיניים עצומות.
3. הלבשת ברביות, סירוק ומשחק עם רהיטים של ברבי
4. הכנת ארמון ברבי מקרטונים ישנים, צביעה והדבקה. כשהארמון מוכן, מכניסים לתוכו את כל הברביות, הרהיטים והבגדים ומשחקים יחד.
5. הכנת תכשיטים, שרשראות וצמידים.
6. עמדת תחפושות: הכינו כמה תחפושות ברבי מוכנות, חצאיות, שרביטים, כתרים, משקפי שמש, אביזרים שונים כמו כובעים ותיקים והציבו מראה גדולה, צלמו את כולם ושלחו את התמונות.
7. תחרות ריקודים או מסיבת ריקודים בסגנון ברבי
8. חפש את מהטמון בסגנון ברבי
כיבוד למסיבת יום הולדת ברבי: הכינו כיבוד מיוחד וקטן, כמו של בובות: כריכונים קטנים חתוכים בצורת לבבות או פרחים, אפשר להשתמש בחותכני עוגיות בצורות לשם כך, פיצות קטנות, תותים או אבטיח ומלון, תלוי בעונה, שיפודי פירות או מרשמלו וסוכריות גומי. מיץ ענבים או לימונדה ורודה.
הפתעות ופרסים ברבי: בגדים קטנים של ברבי או אביזרים קטנים יותר של ברבי כמו כובעים או תכשיטים, אביזרי שיער, מדבקות או קעקועי ברבי, מראה קטנה, תיק צד קטן או בנדנה.
רוצים להפוך מסיבת יום הולדת ברבי למושלמת? אולי תתעניניו גם ב: ברבי הפעלה, עוגת ברבי, ברבי יצירה, הזמנות ברבי , ברבי הפעלה
ריכזנו המון רעיונות למסיבות יום הולדת ברבי בנושאים שונים, מסיבת יום הולדת ברבי ריקודים, חפש את המטמון, מסיבת תה, יום ספא, נסיכות, פיות, בלרינות ועוד.
חיזרו לבקר בקרוב, כי רעיונות חדשים למסיבות נוספים כל הזמן:
יום הולדת ברבי מסיבת ספא
יום הולדת ברבי מסיבת ריקודים
חפש את המטמון ברבי
יום הולדת ברבי מסיבת תה
יום הולדת ברבי פיות
יום הולדת ברבי נסיכות
יום הולדת ברבי בלרינות
יום הולדת ברבי לבנות ובנים יחד
מסיבת פיג'מות ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה