20 באפר׳ 2010

ברבי מסיבת תה


רעיון למסיבת יום הולדת או כל מסיבת בנות אחרת בסגנון ברבי – מסיבת תה.
מסיבה אלגנטית וכיפיית לבנות, שמתחילה משלב ההזמנות ועד לפרסים בסוף. השתמשו בכל ההצעות שמוצגות כאן או בחלקן ליצירת מסיבת תה של ברבי בדיוק כמו שמתאים לכם, וכמו שהילדה רוצה. בהצלחה!
הזמנות: הדפיסו תמנונות של ברבי נסיכות תה או של מסיבת תה של ברביות, הדביקו על גבי בריסטול או נייר מכתבים פרחוני, נסחו הזמנה והוסיפו הרבה נצנצים...אפשר להכניס למעטפות מהודרות או לגלגל ולקשור כל הזמנה בסרט מבריק קטן.
קישוטים: בלוני ברבי או בלוני הליום בגווניםף וורוד, לבן, סגול בהיר. בלונים מנופחים בהליום מחזיקים מעמד לא יותר מ 12 שעות, שאלו את המוכר בחנות כמה זמן בערך הם יחזיקו מעמד, לפני שאתם מנפחים, כדי שלא תנפחו אותם מוקדם מדי וירד כל האוויר עד תחילת המסיבה. קחו זאת בחשבון.
קשטו את השולחן במפה ורודה ופזרו לבבות גזורים מנייר משי, נצנצים או פרחים.
קשטו את הכסאות באופן הבא: עטפו כל כסא בבד לבן, וורוד או סגול, אפשר להשתמש גם במפות חד פעמיות גזורות לגודל הרצוי. קנו גליל של סרט מתנה עבה בגוונים המתאימים למסיבה. קשרו את הבד מאחורי הכסא והצמידו סרט גדול שהכנתם מהגליל הקנוי.
הוציאו קומקום תה יפה ומהודר (למי שאין, תתעניינו אצל הסבתות). כוסות התה הן הבעיה העיקרית. אנחנו הרי לא רוצים שישברו לנו כוסות תה מהסט הכי יקר שלנו. הנה מה שעושים:
קונים כוסות חד פעמיות איכותיות שקופות או בגווני ורוד, מעטרים אותם בצבעי טוליפ או מדבקות של פרחים.
הגישו את הכיבוד במגשי כסף, שיכולים להיות גם מגשים פשוטים מאוד דמויי כסף, העיקר שיראו אלגנטיים.
הגישו כיבוד אלגנטי כמו תותים, כריכונים בצורת לבבות או פרחים (השתמשו בחותכני צורות של עוגיות כדי ליצור כריכונים קטנים בצורות שונות), מאפים מתוקים ומלוחים, פירות ושוקולדיםץ מי שרוצה להשקיע יכול לשכור מפל שוקולד ולהכין שיפודי פירות או סוכריות גומי ומרשמלו כדי שהבנות יטבלו את השיפודים בשוקולד.
ומה הכי חשוב במסיבת תה של ברבי? נכון, הכינו תה קר! אפשר גם לקנות, וודאי – רק אל תשכחו להעביר את התה שקניתם בבקבוק פלסטיק, אל הקומקום היפה שלכם. משקאות נוספים שבאים כאן בחשבון: לימונדה, לימונדה ורודה, מים קרים.
הכינו כרטיסים בצורת כוסות תה או קמוקום תה מקושטים וכיתבו עליהן את שם הבנות והניחו על גבי השולחן, כל ילדה תצטרך למצוא את מקומה על פי הכרטיסים.
עד שכל הבנות מתכנסות אפשר: להתחפש, השתמשו בפריטי לבוש שיש לכם בבית כמו בגדי ריקוד, בגדי נסיכות, חצאיות, שמלות, שרביטים או ראו רעיונות להכנת תחפושות ברבי.
פשר גם לשחק בברביות, אביזרים ובגדים – להלביש ולסרק בובות ברבי עד שכל המשתתפות מגיעות. משחקים נוספים להתכנסות: הכנת כרטיס ברכה גדול לילדת היומולדת, יצירה של ברבי ועוד.
מוסיקה יפה ונעימה ברקע או מוסיקה מאחד מהסרטים של ברבי.
פעילות: מכינים קאפ-קייקס, עוגות קטנות למסיבת תה. מכינים מראש כמות של קאפ קייקס או עוגות קטנות במפיות ומגידים לילדות לקשט אותן בעזרת ממרח שוקולד, קרם וניל, קרם תות, סוכריות צבעוניות, עדשים ופתיתי שוקולד או קוקוס.
מכינים דגלוני ברבי עם שם: כל ילדה מקבלת תמונת ברבי קטנה ובריסטול בורת קומקום תה, פרח או לב. כל ילדה רושמת את שמה ומדביקה את תמונת הברבי על הבריסטול, מקשטים בדבק נצנצים צבעוני. את היצירה מדביקים על שיפוק עץ ונועצים אותו במרכז כל עוגה שהכינו הילדות, כך שלכל ילדה תהיה עוגה אישית עם דגלון של ברבי והשם שלה.
כעת יושבים למסיבת התה. אוכלים ושותים.
משחקי ברבי: גוזרים תמונה גדולה של קומקום תה מהודר או תמונה של ברבי לכ 4 חלקי פאזל שהדבקתם על בריסטול. קושרים לכל ילדה את העיניים והיא צריכה להרכיב את הפאזל בעיניים עצומות. בסוף מורידים את הכיסוי ורואים אם הצליחה או שיצאה תמונה מצחיקה משהו. רמז: בדרך כלל יוצאת תמונה מצחיקה משהו.
קישוט ספלי תה מפלסטיק והכנת מפיות ברבי מסיבת תה מהודרות: קונים כמה מפיות בד לבנות או ורודות. לחילופין, וכדי להוזיל עלויות, אפשר להשתמש במפת שולחן חד פעמית ולגזור לגדול הרצוי. הילדות יקשטו את המפיות בסרטים בקצוות, דבר נצנצים ומדבקות ברבי. אפשר לשלב גם חרוזים או פאייטים. המפית יכולה לשמש אותן למסיבת התה או לגן או בית הספר, לארוחת עשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה