1 באפר׳ 2010

ברבי מסיבת ספא


רעיון לארגון והפעלה של מסיבת ברבי ספא, ליום הולדת, מסיבת פיג'מות או כל התכנסות אחרת.
הבנות ירגישו זוהרות ומגונדרות במיוחד במסיבת יום הולדת בסגנון ברבי ספא.
הזמנות למסיבה: הדפיסו ציורים של מספרה, לק, מברשות שיער, רולים ואיפור, שלבו עם תמונות של ברבי ופרחים. נסחו את ההזמנה והדביקו על גבי בריסטולים קטנים. אפשר להכניס את ההזמנות למעטפות מקושטות בנצנצים ומדבקות ברבי ולכתוב בעט כסף או זהב "הזמנה מיוחדת לספא של ברבי לכבוד יום ההולדת של___".
עיצוב ואווירה: בחדר הילדים או בסלון, הניחו כיסויים לבנים, ורודים או סגולים על הרהיטים. פרשו שמיכה גדולה או מחלצת על הריצפה ופזרו עליה כריות נוי ופופים אם יש. קשטו את החדר בפרחים ושימו מוסיקה מרגיעה ברקע או מוסיקה מאחד מסרטי ברבי.
בכניסה: הגישו לכל ילדה חלוק רחצה או מגבת לבנה/ורודה. סרטי שיער או קשתות של ברבי. אפשר לקנות כמה מגבות פנים פשוטות ולהגיש בכניסה, ובסיום המסיבה כל ילדה תיקח את המגבת שלה בתור מתנה. אפשר לקנות, לחילופין מגבות או מפיות רב פעמיות של ברבי.
פעילות להתכנסות: עד שכל הילדות מגיעות, תנו להן להתנסות בהכנת מוצרי ספא של ברבי. למשל, הכנת סבונים. קנו ערכה להכנת סבונים. שימו לב: קיימות כמה ערכות להכנת סבונים, שעולות כ 30 שקלים. ערכה אחת פחות מתאימה למשימה זו, היא מצריכה חימום של פתיתי סבון על הגז על ידי מבוגר וצריך להכין את הסבונים מאוד מהר לפני שהם מתקשים. עדיף לקנות ערכה להכנת סבונים שלא מצריכה כל חימום והבנות יכולות להכין את הסבונים בעצמן. מדובר בערכה הכוללת פתיתי סבון, תבניות שונות להכנת סבונים בצורות: לב, צדפה, פרפר כדומה. מוסיפים מים לפתיתים ומועכבים אותם בתבניות, מוצאים ומניחים לייבוש. עוטפים בניירות משי הכלולים בחלק מהאריזות ומדביקים מעל מדבקות או קושרים בסרט סאטן. כדי להפוך את ערכת הסבונים לערכת ברבי, פשוט קנו כמה מדבקות של ברבי שאותן ידביקו הבנות על גבי הסבונים העטופים, במקום המדבקות הרגילות הכלולות בערכה. קנו ערכה עם צורות המתאימות לנושא של ברבי, כמו לבבות, פרחים, פרפרים וכדומה.
פעילויות יצירה נוספות לזמן ההתכנסות: הכנת ליפ גלוס (שפתון), הכנת פרחים ריחניים בשקיות בד קטנות או קישוט מראה ברבי. ראו רעיונות נוספים למשחקי יצירה ברבי .
פעילויות למסיבת ספא של ברבי: הכינו כמה תחנות ספא. למשל, שולחן מניקור, שולחן איפור, עמדת תסרוקות וכדומה. את השולחנות קשטו באופן הבא: פרשו בד או מפה חד פעמית בצבע ורוד על שולחן פלסטיק קטן של ילדים, קשרו את המפה בקצוות בסרט סאטן, אפשר להוסיף פרחים מנייר או פרחים אמיתיים. כסאות עטפו בבד או מפה חד פעמית והדביקו פרחים, ליצירת מראה נסיכתי.
בכל עמדה תערכו פעילות ספא אחרת: איפור וקעקועים, תסרוקות וקישוטי ציפורניים.
בעמדת האיפור תוכלו לשלב תמונות של ברבי בסגנונות שונים כשהמטרה היא לאפר את הילדות בסגנון מסוים של ברבי. בעמדה זו ניתן לשלב קעקועי גוף של ברבי, אפשר לקנות מוכנים בערכה, קעקועים או קעקועי נצנצים.
בעמדת תסרוקות שלבו אבזרי שיער של ברבי, נוצות, חרוזים, סרטים ואביזרי שיער יפים שילדות אוהבות.
בעמדת קישוט ציפורניים, קנו מראש כמה מדבקות לקישוט ציפורניים וכמה לקים בגווני ורוד, אדום, לבן, כסף. חוץ ממריחת לק וקישוט הציפורניים בנצנצים ומדבקות, תנו לילדות לערבב כמה גוונים של לק כדי שכל אחת תיצור את גוון הלק המועדף עליה, בעצמה.
לבסוף, אל תשכחו לצלם את כל המשתתפות יחד!
כיבוד: הגישו תה קר או לימונדה. ברור, קנו גם משקאות אחרים למקרה שיש ילדות שזה ממש לא הטעם שלהן. הכינו כיבודים קטנים ואלגנטיים, למשל כריכונים בצורת לבבות, מגש תותים וקצפת, שוקולדים קטנים וגלידה.
פרסים והפתעות: פרסים מעולם ברבי ועולם הטיפוח: סבונים, מברשת שיער, תיק איפור קטן וכדומה.
עוד רעיונות? בבקשה: ראו המון רעיונות ל יום הולדת ברבי בסגנונות שונים, הפעלה ברבי, עוגת ברבי , מסיבת פיג'מות ברבי , יומולדת ברבי לבנים ובנות, דף הבית: ברבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה