20 באוג׳ 2009

סרט: ברבי 12 נסיכות רוקדות Barbie dancing princesses


סרט ה DVD ברבי 12 נסיכות רוקדות , מספר על 12 אחיות נסיכות, בהן האחות השביעית "ג'נביב" המגולמת על ידי דמותה של ברבי. האחיות המלכותיות מגלות לילה קסום אחד, עולם של קסם, שבו הן יכולות לרקוד כמו בלרינות אמיתיות. סרט מלא ריקודים ומוסיקה.
הנסיכות גרות בארמון המלכותי עם אביהן המלך שאוהב אותן מאוד. הנסיכות צריכות להתמודד עם הדוכסית רואנה ועם אהבתן ורצונן העז לרקוד. רצון זה הן מממשות בעולם הריקוד הסודי שנגלה להן לילה אחד. במהלך הסרט הן יצטרכו, חוץ מלרקוד, גם להציל את הממלכה של אביהן המלך.
בסרט ברבי היא אחת מתוך 12 נסיכות: אשלין היא הנסיכה הבכורה, לאחריה בלייר, קורטני, דליה, אדלין, פאלון, ג'נביב – היא ברבי בסרט, הדלי, איסלה, ג'נסה, קת'לין, לייסי – האחות הצעירה ביותר מכל הנסיכות, והיא קרובה מאוד לאחותה ג'נביב, הלא היא ברבי.
לכל אחת מהנסיכות פרח משלה ואבן טובה אחרת האהובים עליה במיוחד, ועל כך בפעם הבאה.
מה בסדרת ברבי 12 נסיכות רקדניות? בובות ברבי בלרינות לבושות באופנת הסרט, בגדי בלט של בלרינות בצבעים מקסימים ועיצוב נפלא, סרט DVD, משחק מחשב, ארמון ריקודים ועוד.
ארמון ריקודים מתוך הסרט ברבי 12 נסיכות רקדניות כולל חדר שינה מלכותי עם מיטה גדולה של נסיכות, מדרגות, פינת ישיבה ואוכל, מרפסת וכדומה.
בארמון המלכותי יש מקום לינה ל 12 נסיכות ברבי! מיטה שמתרחבת למיטה עבור 9 בובות, ושולחן האוכל שהופך למיטה נוספת ל 3. עוד בארמון הלכותי של ברבי: עלייה במדרגות לקומה נוספת, פינת אוכל, דלת "סודית" שמאחוריה משטח ריקודים מסתובב וקסום.
בובות ברבי מסדרה זו כוללות את: הנסיכה פאלון, הנסיכה ג'נביב, הנסיכה דליה, הדלי, איסלה, בלייר, אשלין, קורטני, אדלין, ג'נסה, קת'לין, לייסי. כל ברבי נסיכה מסדרה זו מגיעה בבגדי נסיכה-בלרינה אחרים. הנסיכה ג'נביב, שאותה למעשה מגלמת ברבי בסרט, לבושה בחצאית ורוד-כהה ועליונית לבנה, הנסיכה פאלון בגווני ורוד, הנסיכה דליה בגווני ירוק וכולן מעוצבות בחן רב. קיימות גם תחפושות ברבי מסדרה זו התואמות את בגדי הבובות ומתאימות לילדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה