22 באוג׳ 2009

עושים רוח עם ברבי - הכנת מניפה


הילדות משועממות ורוצות להעביר שעה בכיף, בחופש הגדול, שבת, או סתם אחה"צ עם אמא או אבא, או האחות הגדולה...? אוהבות ברבי? מצוין. הנה רעיון להכנת מניפה של ברבי המתאימה לילדה. מניפת ברבי הוא רעיון ליצירה שאפשר להכין עם כל ילדה מגיל 3-4 , מתאימה בתור יצירה בנושא ברבי לקייטנה, צהרונית, גן, פעילות לביביסיטר, מסיבה, מסיבת יומולדת או מסיבת פיג'מות, מסיבת בנות וכמובן מסיבת יום הולדת ברבי. לפעמים ההורים מבקשים להעביר שעה קלה של הנאה משותפת יחד עם הילדים, בשבת או ביום חול אחרי שעות הגן או בית הספר, ביצירה קלה ופשוטה, מחומרים שיש בבית, גם אם נזכרנו ברגע האחרון, והכי כיף: יצירת מניפה של ברבי היא יצירה לא מלכלכת בכלל, ולכן מתאימה במיוחד לרגע של שיעמום שפשוט רוצים לעשות משהו מיוחד ולהפגין תשומת לב והתעניינות בעולמה של הילדה שאוהבת ברבי, אבל בלי לצאת מגדרנו.
מה צריך כדי להכי מניפה של ברבי? שום דבר שאין בכל בית:
או הדפסת תמונות צבעוניות של ברבי מהמחשב, או שימוש במפיות של ברבי, מדבקות ברבי, נייר עטיפה של ברבי או כל רעיון אחר שיש לכם. רוצים להשקיע עוד קצת ביצירת מניפה סטייל ברבי, בבקשה: נוצות ורודות יהיה מדהים, נצנצים או דבק – נצנצים יהיה מושלם וגם משמח מייד כל ילדה, אבני חן מפלסטיק ("יהלומים" או פאייטים מסוגים שונים) תמיד כיף, ואפשר להשתמש גם בכל מיני סרטים ורודים קטנים, כמו סרטי מתנה או סרטי סאטן, טול ורוד או בד ורוד או תחרה וכדומה. בקיצור, כל מה שיפה, נסיכותי, מלכותי ומתאים ליצירת ברבי הולך מעולה.
אומרים לילדה "רוצה להכין מניפה של ברבי שתוכלי לקחת לגן / בי"ס / קייטנה ולנפנף נגד החום הכבד?" הילדה אומרת "בטח" ומואילה בטובה לקום ממקומה מול הטלויזיה ולהצטרף לשולחן היצירה. מה עכשיו?
מגוון מאוד. אפשר לקחת מניפה קיימת ומשעממת ולהפוך אותה למניפת ברבי מפוארת. אפשר גם להכין מניפה בצעמנו מקרטון מקופל והדבקה של מקל ארטיק או פלסטיק או מקל סתם שמצאנו בחוץ, כדי שישמש ידית למניפת ברבי שלנו.
על הבריסטול שבחרנו ולפני קיפולו והצמדת הידית, נבחר תמונה של ברבי: זו יכולה להיות תמונה מהמחשב, מדבקות, מפיות של ברבי וכדומה. מדביקים את התמונות של ברבי על גבי המניפה-לעתיד, כלומר על הבריסטול. נותנים לילדה נצנצים, אבני חן קטנות, פיסות בדים עדינים כמו תחרה לבנה או טול ורוד. הילדה מקשטת את הבריסטול (שעליו כבר מודבקת ברבי ברוב הדר) ואת התמונה עם כל הקישוטים שקיבלה, וזה ייקח לה קצת זמן יש לשער. נותנים לה קצת נצנצים לפזר על התמונה. מקפלים את הבריסול לכדי מניפה, פנימה והחוצה. בקצה העליון של מניפת ברבי הכמעט מוכנה מדביקים לכל האורך בד תחרה או נוצות ורודות קטנות או מעטרים עם דבק נצנצים כדי לעטר את קצוות המניפה של ברבי. בקצה התחתון מדביקים מקל ארטיק או מקל שמצאנו בחוץ. את המקל עוטפים ומדביקים בנייר עטיפה ורוד, או סרט ורוד מגולגל לכל אורכו, או בחוט צמר ורוד/סגול/לבן, בקיצור –עם מה שיש לכם בבית. אומרים "ווואלה, מניפת ברבי" וכולם שמחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה