9 במאי 2010

תמונות ברבי


ברבי היסטורית
ברבי תמונות בובות, תמונות של ברביות או תמונות ברבי להדפסה מציפות את האינטרנט. הגעתם למקום המושלם למצוא תמונות ברבי נדירות, תמונות ברבי יפות או מיוחדות, וגם: מה אפשר לעשות עם תמונות ברבי?
תמונות ברבי הן תמונות קסומות של ברבי בדמויות שונות, תמונות ברבי בלרינה או פיה, ברבי דוגמנית או ברבי כלה.
מגוון תמונות ברבי עצום כמו מגוון הבובות והדמויות של הבובה המרתקת שמחליפה מקצועות כמו נעליים, מחליפה נעליים כמו אוויר לנשימה, וכל יום יש לה גם תחביב חדש.
ברבי טווס

ברבי יפנית
תוכלו למצוא באינטרנט תמונות ברבי להדפסה, תמונות ברבי ליצירת כרטיסי ברכה עם אפשרות להוספת טקסט וברכה משלכם, תמונות ברבי ליצירת הזמנות ל יום הולדת ברבי ועוד ועוד.
אם חיפשתם תמונות ברבי מקוריות, תמונות של בובות ברבי נדירות או היסטוריות תמצאו כאן תמונות של בובות ברבי נדירות ביותר ויקרות להחריד, כאלה המיועדות לאספנים (לרוב אספניות מבוגרות, לא ילדות) שאוספים בובות ברבי נדירות או עתיקות כתחביב ואפילו כמקצוע ופרנסה.

ברבי
ישנן תמונות ברבי רבות שאפשר לשחק איתן: למשל, תמונות ברבי להלבשה אונליין: ברבי הלבשה או תמונות ברבי לצביעה, ראו כאן: ברבי צביעה , תמונות ברבי רבות לצביעה ישירות מהמחשב, במשחק אונליין.
רעיון נוסף הוא להדפיס תמונות ברבי מהמחשב וליצור מהן פאזל או משחק זיכרון, ראו למשל רעיונות כאן: יצירת פאזל ברבי, יצירת משחק זיכרון ברבי.
כל שעליכם לעשות הוא להדפיס תמונות של ברבי לפי העיצוב או הסגנון הרצוי, למשל תמונות ברבי בלרינות או בסגנון נסיכות, לעצב את המשחק הרצוי ולקשט כרצונכם כל אחת לפי טעמה.
תמונות ברבי יכולות לשמש ככרטיסי משחק לפעילות ברבי, יומולדת או מסיבת בנות, או לקישוט מסיבה או יצירת כרטיסים או דגלונים אישיים.


ברבי

הדפיסו תמונות ברבי והדביקו על מסגרת תמונה, קשטו בנצנצים או ציורים מעשה ידי הילדות, ותקבלו מסגרת תמונה של ברבי מקורית, וגם שעת יצירה מהנה.
אם חיפשתם תמונות ברבי כדי לעצב הזמנה או הזמנות למסיבה, יש לנו המון רעיונות כיצד אפשר להפוך תמונה פשוטה של ברבי להזמנה מקורית במיוחד, הזמנות יפיפיות שטרם ראיתם כמותן...ראו כאן: הזמנות ברבי.

בדף זה מספר תמונות של שתי בובות ברבי עתיקות, תמונה של ברבי לאספנים בדמות טווס, תמונה של ברבי אקזוטית וכן תמונת ברבי טן ניו היפנית המקסימה.
כל תמונות ברבי בדף זה הן תמונות של בובות ברבי מקוריות, יקרות המיועדות לאספנים אשר יוצרו במהדורות מוגבלות ע"י חברת מאטל, יצרנית ברבי.
הערה: אין להעתיק ו/או להשתמש בתמונות אלה לצרכים מסחריים או לפרסמן בכל אמצעי לרבות באתרי אינטרנט ללא אישור בכתב מאת הבלוג
barbie-il.blogspot.com, תודה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה