31 במאי 2010

בובות ברבי נשות שנות ה 80


סדרה חדשה של בובות ברבי מקוריות במיוחד יצאה ב 2010 – ברבי נשות שנות השמונים, המציגה את ברבי בדמויות מפורסמות משנות ה 80, של זמרות חזקות ומפורסמות.
שנות השמונים הולמות היטב את ברבי, שנים שאופיינו בשפע ותרבות צריכה, שנים שבהן ילדות חלמו על בובות ברבי בשמלות נפוחות ומפוארות.
בסדרת הבובות החדשה ניתן למצוא בובות ברבי מעוצבות, לבושות ומאופרות, וכמובן מצוידות בתסרוקות המתאימות לכמה מפורסמות רטרו סטייל, ביניהן: ברבי סינדי לאופר, הזמרת המקורית משנות ה 80.
הבובה היא ברבי במהדורת אספנים, לובשת שמלה בגווני אדום, גרביונים שחורים, עונדת תכשיטים מדהימים ובעלת תסרוקת ג'ינג'ית המתאימה לזמרת סינדי לאופר.
ברבי מפורסמות משנות ה 80 כוללת גם את: ברבי בדמות דבי הארי מלהקת בלונדי משנות השמונים, וכן ג'ואן ג'ט ברבי.
ברבי דבי הארי מגיעה בשמלה ורודה, תסרוקת בלונד-שחור ועקבים ורודים גבוהים. להקת בלונדי הייתה להקה פופולרית מאוד בארצות הברית בשנות השמונים, היא החלה את דרכה בסוף שנות השבעים והפכה ללהקת פופ מובילה.
ברבי גו'אן ג'ט, מגיעה בלבוש שחור, תסרוקת קארה שחורה ונעליים אדומות. ג'ואן ג'ט היא זמרת רוק וגיטריסטית שהתפרסמה בשנות השמונים יחד עם להקתה וגם כזמרת סולו.
סדרת בובות ברבי זמרות משנות ה 80 מעוררת את השלה – עבור מי עוצבה הסדרה הזו? הרי מדובר בבובות ברבי שלאו דווקא קוסמות לילדות, אחרי הכל – ילדות של היום אינן מכירות זמרות משנות ה 80 ובוודאי שלא הייתה להן השפעה משמעותית, מוסיקלית או אחרת מבחינתן. כנראה שהסדרה, שיוצרה במהדורת אספנים – מיועדת יותר למבוגרות, אותן נשים שהיו ילדות בשנות השמונים, ומכירות וזוכרות את המזרות האלה או העריצו אותן בעבר. מדובר כנראה גם בנשים שעדיין אוהבות או אוספות בובות בריב, כבר כתבנו כאן בעבר שכאלה יש לא מעט. אספניות ברבי רציניות שמוכנות לשלם לא מעט כסף עבור בובות ברבי מקוריות ונדירות, או בובות מיוחדות המיועדות לאספניות. אלו אוספים שונים לגמרי מאוספי בובות של ילדות, וחברת מאטל מכירה כנראה בטעמים של האספניות שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה