25 באוג׳ 2009

איך להכין משחק זיכרון ברבי


איך להכין משחק זכרון של ברבי? אין יותר פשוט מזה. יש המון יתרונות ביצירה כזו. הכנת משחק זיכרון של ברבי היא יצירה המתאימה להורה-ילד בשבת, שישי אחה"צ, פעילות משותפת או בילוי זמן איכות עם הילדים אחרי שעות הגן או בי"ס ובמיוחד אם הילדה אוהבת ברבי. ילדות אוהבות מאוד יצירה מכל מיני סוגים: חרוזים, הדבקות והמצאות שונות. ילדות אוהבות להמציא וליצור משחקים ואם זה משחק של ברבי יש כאן הזדמנות בשבילן ליצור משהו מתחום שקרוב אליהן והתעסקות עם נצנצים וקישוטים שונים שכל ילדה אוהבת במשחקי יצירה.
הכנת משחק זיכרון ברבי מתאימה גם כפעילות עם ביביסיטר, קייטנה, חוג, יומולדת ברבי או מסיבת בנות.
כדי להכין משחק זיכרון ברבי צריך: 1. בריסטול או קרטון בכל צבע, שיכול לשמש כבסיס לכרטיסיות. 2. תמונות מעולמה של ברבי – אפשר להדפיס מהמחשב תמונות או להשתמש במדבקות. 3. נצנצים, צבעי טוליפ או צבעי מים לקישוט, דבק.
גוזרים מבריסטול 40 ריבועים בגודל שווה. מסדרים את תמונות ברבי: אם הדפסנו תמונות מהמחשב, מדפיסים כל תמונה פעמיים. אפשר, למשל, לבחור בתמונות ברבי בנושאים שונים כדי ליצור משחק ברמה קלה יחסית: ברבי פיה, ברבי בלרינה, ברבי עם לבבות, פרפרים או פרחים, כתר של ברבי וכדומה. גוזרים את התמונות לגודל הריבועים או לגודל קטן יותר כך שיישארו שוליים למסגרת. אם השתמשנו במדבקות ברבי, או תמונות שגזרנו מעיתונים או ניירות עטיפה, מדביקים את התמונות על גבי נייר לבן וגוזרים ריבועים-ריבועים. אל תשכחו להקפיד על זוגות של תמונות. מדביקים את התמונות של ברבי על ריבועי הבריסטול שגזרנו. במסגרת מציירים לבבות, פרחים או מדביקים הדבקות קטנות כמו אבני חן מפלסטיק, פייאטים, נצנצים וכדומה.
הופכים את כל הכרטיסים ומקשטים את הצד האחורי שלהם, כדי שלא ישאר בריסטול או קרטון ריק ומשעמם. בוחרים בתמונה אחת זהה שתשמש קישוט לגב הכרטיסים כולם. למשל: אפשר לצייר לב גדול בגב כל כרטיס, להדביק תמונת ברבי, לצייר פרפר, שרביט, בלרינה וכדומה. אפשר לכתוב "ברבי" על גב כל כרטיס וכך הלאה, כיד הדמיון. על גב הכרטיס, לאחר שקישטנו בתמונה או ציור, נפזר נצנצים ונניח לכל המשחק להתייבש מעט מן הדבק והצביעה. זהו! משחק זיכרון ברבי מוכן ואחרי שיצרנו ונהננו והעברנו קצת את הזמן, אפשר גם לשחק. שיהיה לכם משחק ברבי נעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה