21 באוג׳ 2009

barbie gemstones - פרח ואבן חן של כל נסיכת ברבי


סרט ה DVD ברבי ו 12 נסיכות רקדניות, וסדרת בובות ברבי, אביזרים, משחקים וצעצועי ברבי שמלווים את הסדרה סובבים סביב ג'נביב, הנסיכה הרקדנית השביעית למשפחת המלוכה הדמיונית המונה מלך אחד ו 12 בנותיו הנסיכות שאוהבות לרקוד עד מאוד. ברבי מגלמת בסרט את ג'נביב, ולה 11 אחיות נסיכות נוספות, לכל אחת אופי משלה אך כולן מקסימות ואוהבות ריקוד ומוסיקה. בסרט עליהן גם לחוש לעזרת הממלכה של אביהן שנמצאת בסכנה, על כך כבר נכתב כאן בפעם הקודמת.
סדרת בובות ברבי זו היא סדרה מיוחדת ומקסימה במיוחד, מכיון שהיא כוללת נסיכות רבות כל כך, לכל אחת תלבושות משלה, אביזרים רבים וכל מה שדרוש בשביל ילדה לחלום, לדמיין, לסרק, להלביש ולשחק, ממש חלום. בסדרה ברבי 12 נסיכות רקדניות לכל נסיכה קווי אישיות משלה, אבן חן אהובה עליה ביותר, וכן פרח שאותו היא אוהבת במיוחד. בואו נספר קצת על על כל נסיכת ברבי, פרח ואבן חן אהובה, וכמה מאפיינים מעניינים בנושא זה:
אשלין – האחות הבכורה מבין 12 נסיכות ברבי בסרט זה. הפרח האהוב עליה הוא גרניום, אבן החן שלה היא גארנט, קריסטל שצבעו אדום – סגול בדרך כלל, אם כי אבן זו קיימת גם בצבעים נוספים. השמלה שלה סגולה בהתאם.
בלייר – האחות השנייה מבין הנסיכות, אבן החן שלה היא רובי, אבן אדומה שצבעה אדום-ורוד כהה מאוד, היא מבריקה וידועה גם בשמה אבן "אודם". האודם היא מאבני החן הנדירות והיקרות ביותר. שמלתה של הנסיכה בלייר בצבע אדום כמו אבן האודם החביבה עליה.
קורטני – האחות השלישית מבין נסיכות ברבי בסדרת הנסיכות הרקדניות. לפרח האהוב על נסיכה זו ש שם מיוחד "זכריני", יש שקוראים לו "אל תשכחני", תרגום משמו הלועזי forget-me-not , נשמע כמו פרח שמתאים לתת כמזכרת. אלו הם פרחים קטנים וכחולים. אבן החן של קורטני היא ספיר, אבן כחולה ויקרה. ספיר היא אבן ההולדת של חודש ספטמבר, לפי מנהג שקיים בארה"ב ובו כל אבן מסמלת חודש בלוח השנה הלועזי. שמלתה של הנסיכה השלישית בצבע כחול כהה, כצבע אבן הספיר החביבה עליה וכצבע פרחי הזכריני התכולים.
דאליה – האחות הרביעית מבין הנסיכות הרקדניות בסרט של ברבי, הפרח שלה הוא חמניה, פרח צהוב שדומה לשמש ונראה כאילו הוא מסתכל כלפי מעלה, אל השמש. מכאן שמו "חמנייה" או "חמנית", מלשון "חמה", כלומר שמש. באנגלית שמו sunflower כלומר "פרח השמש". מפרח החמנייה אנו מקלבים את הגרעינים לפיצוחים...אבן החן של הנסיכה דאליה היא פרידוט, אבן שצבעה ירוק-בהיר חיוור. השמלה של דאליה ירוקה, כמו אבן החן שלה.
אדלין – שמלתה כתומה כמו הפרח האהוב עליה, "יונק הדבש".
פאלון- היא הנסיכה השישית בסרט ברבי ו 12 נסיכות רקדניות. שמלתה ורודה כמו פרח הקמליה האהוב עליה, והאבן שלה היא פנינה.
ג'נביב – מגולמת על ידי ברבי בסרט "ברבי 12 נסיכות רקדניות", היא האחות השביעית מתוך 12 הנסיכות וגיבורת הסרט כמובן. היא לובשת שמלה בגוון ורוד-כהה (חצאית) וחלק עליון לבן ומבריק.
גווני הבגדים שלה מזכירים את הפרח האהוב שליה, ורד ורוד. אבן החן שלה היא אופאל, שיכולה להיות בגוונים שונים.
האדלי – הצעירה מג'נביב (ברבי), היא האחות השמינית מבין הנסיכות הרקדניות. שמלתה בצבע טורקיז כמו אבן הטופז הכחולה החביבה עליה. הפרח שלה הוא נרקיס.
איסלה – האחות התשיעית של ברבי בסרט זה, גם היא צעירה מג'נביב ואבן החן שלה היא היא ברקת שצבעה ירוק זוהר.
ג'נסה – בת 5, היא הנסיכה העשירית מבין האחיות של ברבי ולובשת שמלה בגווני כחול-טורקיז כמו אבן החן שלה.
קת'לין – בת 5, היא הנסיכה האחת-עשר מבין האחיות, הפרח שלה הוא חרצית ואבן החן שלה היא (הנה זה הגיע סוף-סוף, ברור שחיכיתם לזה...) יהלום ! יהלום, אבן החן החזקה ביותר בטבע, "המלכה" של אבני החן.
לייסי – האחות הצעירה ביותר, אף היא בת 5, קרובה מאוד לאחותה ג'נביב, המגולמת בסרט על ידי ברבי . הפרח שלה הוא אחלמה שגווניו סגולים כמו השמלה של לייסי.
עם כל כך הרבה נסיכות ברבי לשחק ולדמיין איתן, קטנות וגדולות, מה הפלא שסדרת בובות ברבי זו אהובה במיוחד על ילדות?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה