15 בפבר׳ 2010

תחפושות של ברבי לפורים או למסיבה


תחפושות ברבי לפורים, תחפושת ברבי למסיבת תחפושות בגן או בית הספר, מסיבת פיג'מות או מסיבת בנות ואפילו לרגל מסיבת יום הולדת בסגנון ברבי. נביא כמה רעיונות של תחפושות ברבי.
תחפושת של ברבי אפשר לקנות מוכנה ומהודרת, במגוון סגנונות. אפשר גם להכין תחפושות ברבי בעצמכם, במראה נסיכתי או במראה שיקי עם הרבה סטייל, וזה אפילו לא קשה במיוחד. מה שבטוח, אם תכינו תחפושת ברבי בעצמכם היא תהיה הרבה יותר מקורית.
אלו תחפושות ברבי קיימות בשוק לכבוד פורים? למעשה, במהלך כל השנה ניתן לקנות תחפושת ברבי או אביזרים שישלימו תחפושת ברבי. מכיון שנושאי התחפושת הם כאלה הרלוונטיים לאורך כל השנה עבור ילדות שאוהבות להתחפש בבית, לשחק בכאילו, ארמון, נסיכה או מסיבת תה, בלרינה או מסיבת ריקודים. להרבה ילדות יש בבית שרביט, כתר, חצאית טול, תיק אופנתי, משקפי שמש, תכשיטים, כובעים וכל מיני אביזרי אופנה למשחק והתחפשות. אביזרים אלה יכולים לשמש אותנו להרכבת תחפושות ברבי בעצמנו, עם כמה תוספות.
אפשר גם לתפור תחפושת של ברבי או לשדרג בגדים או פריטי לבוש קטנים בעצמנו, ולהכין תחפושת ברבי מרהיבה ומקורית שכמוה אין לאף אחת אחרת.
ליצרת תחפושות ברבי בעצמכם תצטרכו להחליט על סגנון:ף ברבי בלרינה, ברבי פיה, ברבי נסיכה, ברבי כלה או כל רעיון אחר. מוטיבים מצוינים ליצירת תחפושות ברבי הם: לבבות, פרחים, פרפרים, פיות, נעלי בלט, נסיכות, כתר, שרביט, כלי נגינה ומוטיבים מתחום האופנה, קישוטים, תכשיטים, איפור.
הנה רק כמה ממגוון רחב של תחפושות ברבי שניתן לקנות בחנויות או באינטרנט. אם אתם מזמינים תחפושת ברבי דרך האינטרנט, שימו לב שהזמנתם מספיק זמן מראש, בררו במדויק מה תאריך היעד שבה תגיע התחפושת כדי שלא יגיע פורים ואילו התחפושת שלכם עדיין בדואר או בדרך..זה ממש לא נעים.
קחו טווח ביטחון כדי לוודא שהתחפושת תגיע בזמן. אם אתם מזמינים תחפושת מחו"ל דרך האינטרנט, עליכם להזמינה הרבה יותר זמן מראש, לא רק לברר תוך כמה זמן תגיע התחפושת אלא לקחת טווח ביטחון גדול כך שאם התחפושת לא תספיק להגיע בזמן תוכלו לעבור לתוכנית ב' במהרה. שימו לב, בהזמנת תחפושת ברבי מחו"ל הספק לא יכול להתחייב על זמן הגעתה. הוא יכול לאמר לכם תוך כמה זמן הוא שולח את התחפושת, ותוך כמה זמן לוקח המשלוח כפי שנמסר לו משירות הדואר. אך הוא אינו יכול להתחייב להגעתה בזמן מכיון שבדרך לארץ הכל יכול לקרות והתחפושת עלולה להתעכב. אם המוכר מציע, אפשר לבקש משלוח אקספרס אך הדבר יקר מאוד את מחיר התחפושת. אם אנו מזמינים משלוח של תחפושת דרך האינטרנט מחנות בארץ, אזי שגם אם המשלוח מתעכב או נזכרנו מאוחר מדי, אנחנו יכולים לברר או לבקש להגיע ישירות לחנות ולרכוש דרכם במקום שירות המשלוחים.
תחפושות ברבי מגיעות בסגנונות רבים: תחפושת ברבי בת הים, ברבי פריטופיה – היא ברבי בארץ הפיות, תחפושת ברבי אגם הברבורים, תחפושת ברבי הנסיכה ובת הכפר, ברבי רפונזל, מהסרט ברבי פוגסוס הסוס המעופף, תחפושת ברבי כלה, ברבי נסיכה, ברבי אריקה, ברבי אניקה , תחפושת ברבי מעודדת, ברבי בסגנון קאובוי, ברבי ג'נביב, תחפושת ברבי קסם הקשת – תחפושת מקסימה עם צבעי הקשת וכנפי פיה בצבעי הקשת, ברבי ליאנה, תחפושת ברבי אצבעונית, תחפושת ברבי מריפוסה, ברבי מלכה, ברבי אחות, תחפושת ברבי מחליקה על הקרח ועוד תחפושות רבות.
אביזרים של ברבי ניתן לרכוש במהלך כל השנה וכמובן לקראת פורים. אביזרי אופנה או אביזרי תחפושת משלימים: כפפות, נעליים, כתר, כנפיים, כובעים, סרטים לשיער, פיאה, גרביונים, אביזרי שיער ואופנה, תיקי יד, תכשיטים ותיקי איפור.
אם אתם רוצים להכין תחפושת של ברבי בעצמכם, תוכלו לשלב כמה אביזרים כאלה, ולהכין בעצמכם את הבגד המרכזי לתחפושת.
החליטו על סגנון. תחפושת ברבי בלרינה קחו בגד ריקוד ישן או כזה שתכף יהיה קטן מדי. בשביל תחפושת ברבי נסיכה אפשר לעשות שימוש בכל חצאית ישנה וחולצה צמודה שותם תשדרגו, כפי שאפשר לעצב מחדש את גם בגד הריקוד שבחרתם.
למשל, אפשר להעתיק ציור של ברבי על גבי הבד, לצבוע אותו בצבעי בד כדי להוסיף ציור של ברבי על הבגד. אפשר לגזור מחולצה ישנה, תיק או כל בד אחר תמונה של ברבי ולתפור אותה על גבי הבגד המרכזי בחלק העליון. כמה קישוטי בד מוכנים או שגזרתם בעצמכם אפשר להדביק באמצעות דבק טקסטיל או לתפור על הבד: לבבות, פרחים, טול תחרה וכדומה. לקישוט מרחו דבק נצנצים או הדביקו פאייטים במראה יהלומים. אביזרי ברבי אופנתיים ישלימו את התחפושת ויתרונם הוא שאפשר אחרי פורים או מסיבת התחושות להמשיך להשתמש בהם למשחק כל השנה.
תחפושת ברבי קל להכין לבד מכיון שהיא בעצם בובה, הבגדים שלה די דומים למה שיש לילדות בארון הבגדים כל השנה.
קנו פיאה בלונדינית או אספו את השיער לקוקו גבוה והוסיפו כמה אביזרי שיער נסיכתיים.
ללבוש הכיני שמלה ורודה, או חצאית וחולצה בגווני ורוד, אפשר לשלב גם לבן, טורקיז ואם הולכים על תחפושת ברבי קסם הקשת – כל צבעי הקשת באים בחשבון.
איפור ברבי ישלים את ההופעה, אך בעיקר: ישמח את הילדה! בובות ברבי מגיעות עם המון אביזרים ובכל סרטי ברבי ונושאי הבובות אפשר לראות כי ברבי אוהבת חיות, מוסיקה וחברות טובה. לכן, תוכלי להוסיף כמה מוטיבים כאלה כדי להפוך את התחפושת ליותר מקורית: למשל, תיק אופנתי שמתוכו יציץ כלב צעצוע לבן או ורוד, גיטרה צעצוע ורודה או מיקרופון, סלסלת קש עם "אבקת קסמים" של פיה (נצנצים) וכדומה. כל פריט שתכינו בעצמכם ישדרג את מראה התחפושת ויעורר התלהבות רבה לכשעצמו. בהצלחה ופורים שמח!
עידכוני פורים 2011: תחפושות ברבי 2011 מהממות יצאו לחנויות! החנויות החלו להתמלא תחפושות ברבי משגעות, שטרם ראיתי בשנים קודמות. תחפושות ברבי תמיד יפות ומיוחדות, עשירות מאוד בפרטים ובדים, ונראות נסיכתיות ומתוקות.
גם השנה יצא מבחר תחפושות ברבי מרהיב, בגוונים חדשים (לפחות בעיני הם חדשים). גם שושי זוהר שוב עשתה עבודה מדהימה ומוכשרת כהרגלה, תחפושות ברבי שלה מדהימות, נקודה. מקסים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה