8 בפבר׳ 2010

ברבי קסם הקשת barbie rainbow magic


ברבי קסם הקשת הוא סרט ההמשך לסרט ברבי פריטופיה, בעקבותיו יצאו גם הסרטים ברבי מרמדיה (ברבי בת הים) וברבי מריפוסה (ברבי פיית הפרפרים).
סדרת פריטופיה של ברבי מספרת על ארץ הפיות פריטופיה, על הפיה אלינה שבסרטי ההמשך גם מצטרפת לעולם המים בסרט ברבי בת הים הקטנה, מרמדיה.
בסרט ברבי קסם הקשת, הפיה אלינה, היא ברבי, וחברה ביבל החמוד מצטרפים לארמון הקריסטל, שם הם משתתפים בריקוד האביב.
לורנה הרעה, שמוכרת לנו כבר מסרטי ברבי פריטופיה הקודמים, תופיע גם הפעם ותנסה להערים קשיים על הפיות הטובות ולהרוס את קסם האביב.
סדרת ברבי קסם הקשת בענן כוללת את סרט הדי וי די, דמויות וצעצעוים, בובות ואביזרים מתוך הסרט הקסום.
בין הבובות אפשר למצוא בובות ברבי בדמות אלינה הפיה, עם כנפיים צבעוניות בדוגמאת קשת. בובות מיני קטנות, פיות בכל צבעי הקשת: כל בובה בצבע אחר, כולל צבע שיער, תלבושת וכנפיים.
בובת ברבי לומינה בשמלה בצבע תכלת ושיער שחור, ברבי גלי בתלבושת בגווני וורוד וירוק עם שיער סגול בתסרוקת ארוכה ויפיפיה ועוד.
מוצרים רבים יצאו בעקבות הסרט ברבי קסם הקשת בענן, מוצרי טקסטיל, בגדים, גרביונים, מצעים, כלי כתיבה ומשחקים.
ילדה שצפתה בסרט ונהנתה ממנו יכולה להמשיך את החוויה עם משחקים שונים מהסדרה, וממש לא חייבים לקנות. לפעמים אפילו יותר כיף להכין לבד. מאוד קל להכין פאזל ברבי קסם הקשת או משחק זיכרון, להכין דפי צביעה, עבודות יצירה סביב נושא הסרט, הכנת פיות, קשתות, קישוט קופסאות או יצירת אביזרי שיער. ראו רעיון להכנת משחק זיכרון ברבי, הכנת פאזל ברבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה