18 באוק׳ 2010

איפור ברבי אופנתית בסגנון עדין


ברבי › ברבי הלבשה › איפור ברבי אופנתית בסגנון עדין
בוקר טוב וברוכות הבאות לבלוג ברבי ולמשחקים החדשים שהכנתי לכן במיוחד השבוע!
הום משחק איפור ברבי עדין ויפה, עם עיצוב שיער מקורי, לפי דעתי והתאמת ביגוד קליל.
משחק סתווי שמתאים בעצם לכל עונה, אבל בגלל הסטייל העדין הזכיר לי את הסתיו, שממאן משום מה להופיע באזורנו שטוף השמש. נו טוב, אז נחכה לו בסבלנות, אומרים שהיא משתלמת.
הצטבעות בוקר כמו שהכנתי לכם הפעם לא רואים כל בוקר! בואו נאפר ברבי במשחק שלדעתי הוא מצוין. משחק איפור זה מצטיין קודם כל בסטייל נהדר, וכולל עיצובי שיער מקוריים, איפור הולם ומעניין ותכשיטים נאים שמאפשרים קומבינציות אסתטיות, בעלות טעם מקסים.
שנית, המשחק פשוט להפעלה, ביצוע האיפור נעשה בקליק על גבי אזור הפנים אותו רוצים לאפר. איפור, הלבשה וענידת תכשיטים אוטומטיים, כלומר בקליק בלי צורך להתאים באופן מדויק את הפריט לדמות.
ברבי מחכה לכן ויש לכן עבודה משובבת נפש לעסוק בה, אז קדימה – היכונו לאיפור ועיצוב מלבב!
לפני הכל, בואו נמתין עד שהמשחק יסיים את טעינתו, ונתחי לתכנן את האיפור.
התחילו במלאכה מצד שמאל למעלה, תמצאו על מדף בקבוקי שמפו בגוונים אפור, סגול, כחול ועוד. הקליקו עליהם ושיערה של ברבי יהפוך לתסרוקת מעוצבת וקלילה.
לאחר מכן בחרו סומק והקליקו על הלחיים כדי להתאימו לדמות. לאחר מכן שלבו צללית עיניים, אודם, לקים מקסימים ומבריקים, אודם ופודרה. לסיום, תוכלו להסב את צבע העיניים של ברבי לכל צבע שימצא חן בעיניכם, ואשר הולם את סגנון האיפור והשיער שעיצבתן.
כעת לחצו על כפתור בצורת לב מצד ימין למטה, ותעברו למסך הבא. במסך זה שלבו חולצה מעוצבת ותכשיטים ולחצו על הלב כדי לראות את תמונת ברבי לפני ואחרי העיצוב שלכן!
בהצלחה ומשחק נעים!

שחקו עוד משחקי ברבי, איפור והלבשה ומשחקים נוספים כאן: ברבי הלבשה, ברבי משחקים
ברבי
עוד הלבשת ברבי במסיבת פיג'מות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה