20 ביוני 2012

איך להכין כנפי פיה של ברבי



כדי להכין כנפי פיה של ברבי תצטרכו שני קולבי מתכת, או כנפי פיה מוכנים שיתן לקנות בזול, במיוחד מחוץ לעונת התחפושות של פורים.
על כנפי פיה של ברבי יכולים להיות פריט אופנה שימושי ביותר לתחפושת של ברבי, לפורים, אבל גם למסיבת יום הולדת, לארגז התחפושות הביתי, לפעילות בית בנושא ברבי, ליום כיף של ברבי עם כמה חברות, או כפעילות יצירה כיפית לילדה שאוהבת בובות ברבי.
על כקולבי הברזל מותחים ועוטפים בד ורוד שקוף, בד ניילון או בד רשת / שיפון.
מדביקים בעזרת דבק חם – רק המבוגרים, או בעזרת דבק בד.
מחברים את כנפי הפיה יחד ומצמידים רצועות גומי עבות ונוחות כדי שיהיה אפשר להלביש את הכנפיים על הכתפיים. אפשר לרפד את הרצועות בבד ואפילו במילוי מיוחד.
את הכנפיים מקשטים במיטב הקישוטים הכי יפים שלכם, ויוצרים כנפי פיה מקוריים שיש רק לכם, מהפריטים שאתם הכי אוהבים: אבני חן קטנות, אבני "יהלומים" ונצנצים שאפשר להדביק, תמונות של ברבי, מדבקות או תמנוות ברבי מתוך קעקועים חד פעמיים של ברבי.
קישוטים נוספים שיכולים להפוך את כנפי הפיה של ברבי למשהו מיוחד: אביזרים קטנים וחמודים שיש לכם בבית כמו מפתח ישן למנעול שכבר לא קיים, חרוזים, ברטי מתנה וכדומה.
אני מקווה שתיהנו מהיצירה של ברבי ומדרך ההכנה, כמו שתיהנו מהתוצרת הסופית שלכם. 
ראו עוד רעיונות: ברבי יצירה ושחקו משחקי הלבשת ברבי! חיזרו לבקר בדף הבית שלי: ברבי לעוד רעיונות, הפעלות ומשחקים!

10 ביוני 2012

מתנות ברבי


אם אתם מחפשים מתנה לילדה שאוהבת ברבי, יש לי שפע ל הצעות מהממות בשבילכם! ברבי היא אחד הנושאים האהובים ביותר על ילדות בגיל הגן, ולא בכדי: ברבי אפשר להלביש, לעצב, לסרק, לשחק, והיא כמובן מגיעה עם המון אביזרים, שכל אחד מהם יכול להיות מתנה בפני עצמו.
  1. ראשית, ישנן בובות ברבי כמובן. בובות ברבי ניתן לקנות במגוון עיצובים, אריזות וכמובן גם מחירים, ולילדות בגילאי הגן זו מתנה מהסוג של "ללכת על בטוח", כי בגיל הזה המון ילדות אוהבות לשחק עם בובות ברבי. מחירי בובות ברבי נעים מ 50 שקלים ועד 200-300 שקלים בערך, תלוי באריזה ומה היא כוללת. לפעמים ישנן מבצעים בחנויות הצעצועים וניתן לקנות ברביות במחירים נמוכים מאוד, 30-40 שקלים. הכוונה לבובות ברבי מקוריות כמובן.
  2. מתנה נוספת וטובה לילדה שאוהבת ברבי הם סטים של בגדי ברבי. סטים של אופנת ברבי עולים החל מ 20 שקלים ועד 100 שקלים בערך, תלוי מה האריזות כוללות. סט בסיסי של בגד נים, או שני פריטי לבוש ונעליים, או שמלה ונעליים, הם הסטים הרגילים, והם שימושיים מאוד. ישנם סטים גדולים של בגדי ברבי הכוללים 2-3 סטים של בגדים, עם נעליים ואפילו כובע / או פריטים נוספים כגון מגבת, סקטים, קסדה, משקפי שמש וכדומה. ישנם סטים מפוארים של בגדי ברבי כמו אופנת בלרינות, שמלות ברבי נסיכה וכדומה.
  3. אביזרי ברבי לבובות משחק קיימים בשפע, וניתן לקנות אביזרים שונים בנפרד או בסטים שלמים, למשל: בית בובות ברבי, אמבטיה או חדר אמבטיה של ברבי, כולל כיור, אמבטיה, כלי רחצה מיניאטוריים ועוד.  סט בריכה של ברבי, סלון או חדר שינה, מכונית ברבי ועוד.
  4. ילדה שאוהבת ברבי תשמח גם לקבל מוצרים ממותגים של ברבי, וכאלה יש המון ובטווח מחירים המאפשר לכל אחד לקנות מתנה מעולם ברבי במחיר נמוך או גבוה. למשל, סוכריות ברבי, מגבת ברבי, פאזל ברבי, ספר ברבי, סרט די וי די של ברבי, תיק ברבי, כרית ברבי, מצעי מיטה של ברבי או כיסוי מיטה של ברבי, כובע מצחיה של ברבי ועוד.
  5. טקסטיל: מתחום זה תוכלו למצוא בגדים לילדות של ברבי, למשל: חולצת ברבי, בגד ים ברבי, מצעים של ברבי, פיג'מה ברבי וכדומה.
  6. ישנן ערכות יצירה מקסימות של ברבי שניתן ליצור כל מיני תיקים, אביזרים אופנה, שרשראות מבית ברבי וכדומה.ראו גם משחקי ברבי, ובקרו בדף הבית: ברבי