12 בדצמ׳ 2010

עיצוב שיער ברבי בלונדינית עם הלבשה


ברבי בלונדינית היום! אבל לפני הכל:
שלווום! מקווה שנהנתן מחופשת חנוכה, שהיה כיף וביליתם כמו שצריך, לפני החזרה לימי החול. היום הבאתי עבורכן משחק הלבשת ברבי בלונדינית, עיצוב שיער ברבי בלונד מקסים, מיוחד ומהנה, אני מקווה שתאהבו אותו!
אבל לפני שנדבר על המשחק, בואו נדבר על הגשם!! איזה יופי, איזה כיף. כבר חשבתי שהרגע הזה לא יגיע, והנה החורף בכל זאת אינו מאכזב. גשם הופיע כאן בסוף השבוע האחרון, ובגדול. תודה לאל. מבול וסופות היו כאן בשישי ושבת, ואני מקווה שירד המון גשם וישפיע על כולנו לטובה, במהרה.
ועכשיו למשחק ברבי היומי, והפעם נלביש ברבי בלונדינית, נבחר עבורה תסרוקות בלונדיניות, כן, רק בלונד. היום כל עיצובי השיער של ברבי יהיו בלונדיניים, כי כבר אמרתי שזה יום בלונדיני.
מי ידע יש כל כך הרבה תסרוקות בלונדיניות, שלא לדבר על כמות כזו של גווני שיער בלונד?
מדובר באוסף מרשים של תסרוקות בגוון בלונד, בלונד זוהר, בלונד צהוב, בלונד לבן, קוקיות חמודות, קישוטי שיער, תלתלים, שיער חלק, שיער גלי, תספורות מדהימות כמו קארה, פוני, שיער נפוח, אסוף או פזור... בקיצור יש כאן היום מבחר נהדר של תסרוקות ברבי, רק תבחרו.
אחרי בחירת התסרוקות, תעשו לעצמכן טובה ותעברו על מבחר הבגדים שיש למשחק הזה להציע, הוא פשוט מדהים. ג'קט כסוף, חולצות קצרות וארוכות, ג'קטים נוצצים בגוונים סגול וורוד, חצאיות נוצצות בהתאם, מכנסיים, חצאיות אופנתיות וגופיות מדהות בעיצובים וצבעים שעוד לא ראיתי. ישנם כמה עיצובים מאוד מיוחדים במשחק הזה, נראה אם תגלו. עכשיו בואו נדבר רגע על אוסף השמלות המרהיב של ברבי להיום: שמלות ערב או שמלות מסיבה בצבעים תכלת, ורוד, שחור עם נצנצים, שמלה בהדפס מנומר עדין, שמלת ערב סגולה נוצצת, עיצובים מגניבים ומקוריים.
בכפתורים הבאים תמצאו תיקים מהממים ונעליים מגוונות, נעלי עקב, מגפיים ועוד.
לסיום, בחרו אביזרים! איזה כיף לאבזר ולקשט, והפעם: שרשראות זהב, שרשראות פנינים, תליונים, משקפי שמש בצבעים מדליקים ועוד.
עכשיו משסיימתן להלביש ברבי בלונדינית, ולבחור לה עיצוב שיער בלונדיני מקסים ונוצץ, תוכלו להחליף רקעים. לחצו על הכפתור בצורת הכוכב, כדי להחליף עבור ברבי רקע של מסיבה קצבית או חוף ים בסגנון הוואי... תהנו מהמשחק ובדקו משחקי ברבי נוספים!

אהבתן את המשחק? מצאו עוד המון משחקי הלבשת ברבי, עיצוב ברבי צמות
המשחק האחרון היה: הלבשת ברבי ציירת
ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה