20 ביולי 2010

ברבי פגסוס - קסם הסוס המעופף בתלת מימד


ברבי פגסוס וקסם הסוס המעופף הוא סרט מיוחד וקסום שיצא ב dvd בשנת 2005. בארץ יצא הסרט בהשקה חגיגית ומיוחדת. חמש שנים לפני אווטאר וטרנד התלת מימד ששטף כל פינה, הסרט הזה היה משהו מיוחד.
הסרט ברבי פגסוס כלל קטעי תלת מימד וחולקו משקפי תלת מימד בכניסה לסרט ההשקה וכן צורפו משקפי תלת מימד ל dvd כדי שהצופים הצעירים יוכלו לחוות חווית צפייה מיוחדת ושונה.
בקטעי התלת מימד בסרט הופיע אייקון על גבי המסך שהיווה סימן לצופים להרכיב את משקפי התלת מימד ולצפות בקסם של ברבי, פגסוס הסוס המעופף וקסמי העלילה, יותר קרובים, יותר גדולים, ממש יוצאים מן המסך.
פגסוס הסוס המעופף הסגול והנסיכה אניקה בדמות ברבי יוצאים להרפתקה מהאגדות.
ברייאטה הסוסה הסגולה המעופפת מצילה את ברבי במובן מסוים, או לפחות נותנת לה כנף להישען עליה, עת הנסיכה אניקה מנסה להתחמק מהמכשף וונלוק.
ברייאטה לוקחת את ברבי לממלכת העננים שם מגלה ברבי סוד מופלא אודות מיהי באמת ברייאטה... לא, זה לא מה שאתם חושבים, ברייאטה היא טובה ולא דמות רעה בסרט, אך היא לא באמת סוסה, או לפחות, לא תמיד הייתה. יותר מכך לא נגלה, תצטרכו לראות בעצמכם.
דמויות נוספות בסרט ברבי פגסוס הן שיבר דב הקוטב החמוד והנסיך איידן.
סדרה שלמה של צעצועים, בובות ברבי ובובות אחרות, סוסים, משחקים ואביזרים נלווים יצאו בסדרה של ברבי פגסוס. בין השאר: בובות סוסונים, כלי תה, טבעות ותכשיטים, תיבות נגינה ובובות מקסימות של שיבר דב הקוטב הכי מקסים ויפה שיש.
אחד הצעצועים החמודים הוא עיצוב פגסוס, עיצוב הסוסה מהסרט של ברבי. סוסה סגולה בגווני לילך בהיר, עם רעמת שיער יפיפיה, בסט הכולל מברשת שיער, אביזרי שיער, תכשיטים וקישוטים, כתר לראש וכדומה.
בסדרת הצעצועים יצאו כמובן בובות ברבי של הנסיכות מתוך הסרט בשמלות מלוכה מרהיבות בגווני סגול, לבן וטורקיז.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה