25 ביולי 2010

הפתעות ברבי, פרסים ליום הולדת ברבי


אם אתם עורכים יומולדת ברבי, מסיבת ברבי או מסיבת בנות ורוצים להפתיע עם פרסים או הפתעות של ברבי, תשמחו לדעת שתוכלו להכין כמה הפתעות כאלה בעצמכם ובקלות. לא רוצים להכין. יש לנו גם רעיונות להמון הפתעות ופרסים של ברבי מוכנים.
אם אתם בכל זאת חושבים להכין הפתעות ברבי בעצמכם, הנה סיבה נוספת: ילדת יום ההולדת או הילדות המשתתפות במסיבה יכולות להכין את ההפתעות בעצמן, יצירה שתספק לכם גם פעילות ליום ההולדת או לכל מסיבה. בסוף המסיבה הילדות ייקחו את כל היצירות שהכינו.
הפתעות שמתאימות ליום הולדת או מסיבה של ברבי הן: אביזרים קטנים מתחום הטיפוח והאופנה, כמו: סבונים, שרשרת או צמיד, שקית ריחנית לבישום ארון הבגדים או האמבטיה, משקפי שמש, ארנק, בנדנה, מניפה וכדומה.
חישבו כמה קל להכין יצירות כאלה בעצמכם, עם קישוטים של ברבי שיתאימו לאופי המסיבה: הכנת סבונים ועטיפתם בעטיפות ברבי, קישוט משקפי שמש מפלסטיק במדבקות ברבי ודבק נצנצים, הכנת מניפה מתמונה של ברבי וכמה נוצות צבעוניות, הכנת צמידי חרוזים ועוד.
ראו כמה רעיונות כאן: ברבי יצירה .
מעונינים לחלק הפתעות ברבי בלי להכין ובלי להעסיק את הילדות?
תוכלו לחלק, למשל, שקיות ממתקים של ברבי. חוץ משקיות ממתקים ממותגות ברבי, חישבו על דרך חמודה ויצירתית להפוך כל ממתק לממתק ברבי. למשל, שקית חטיפים קטנה שמודבקת עליה תמונת ברבי וכיתוב שהדפסתם, למשל: "במברבי" או "ברביביס". הכנת לייבלים קטנים ומשעשעים כאלה עם תמונות של ברבי ושל לבבות או אביזרי אופנה קטנים יקשטו כל ממתק, שוקולד וסוכריה.
אפשר לעטוף עם תמונות ברבי או מדבקות ברבי גם: בועות סבון ואריזות של פרסים שונים.
לא צריך לעטוף את כל הממתקים או הפרסים, מספיק אחד או שניים כדי שההפתעות יהיו מלהיבות וקשורות לנושא ברבי. תהנו ומזל טוב!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה