4 ביולי 2010

משחק עיצוב שיער ברבי


משחק מקסים לימי החופש הגדול, לשבת ובכלל... לשבת לשחק עיצוב שיער ברבי עם חברה או בבית עם המזגן.
רוצות לעצב שיער לבובת ברבי מקסימה? במשחק הזה הכל אפשרי, העיצוב מקסים, המשחק פשוט אך מעניין, יש המון אפשרויות, מגוון תסרוקות שתוכלו לעצב בעצמכן.
נכון שבמשחקי הלבשה אנו יכולות לבחור תסרוקות, צבע שיער ואביזרי שיער לבובות? אז במשחק הזה, אתן אלו שמכינות ומעצבות את התסרוקות בעצמכן, ולא רק בוחרות אותן.
אז למה אתן מחכות? עצבו לבובת ברבי גדולה ויפה תסרוקת ושנו אותה כמה פעימם שתרצו.
כך משחקים עיצוב שיער ברבי:
המתינו כמה שניות לטעינת המשחק.
לפניכם מופיעה בובת ברבי גדולה מוכנה לעיצוב שיער.
התחילו בחפיפת השיער: מצד שמאל למטה תראו בקבוק שמפו, לחצו עליו והעבירו את השמפו על שיערה של ברבי, לאחר מכן תראו בצד ימין טוש לשטיפת השיער ופן. שטפו את שיערה של ברבי וייבשו בפן.
כעת יופיעו בכל הצדדים אביזרים לעיצוב שיער. תמצאו מחליקי שיער, מספריים, רולים בגדלים שונים, צבעי שיער ואביזרי שיער.
לחצו על הרולים הגדולים כדי לעגל את שיערה של ברבי. תוכלו לבחור לעצב רק חלקים מסוימים מהשיער או את כולו. למשל: קצוות עליונים או כל השיער, פוני וכדומה.
בחרו ברולים קטנים כדי לעצב תלתלים. בחרו צבעי שיער (מצד שמאל למטה) כדי לשנות את צבע השיער של ברבי כולו, או בחלקים: למטה, למעלה, בצדדים, בפוני.
מחליקי שיער בגדלים שונים יצרו עיצובי שיער שונים, נסו אותם. תוכלו להשתמש במספריים כדי לגזור ולעצב תספורת קצרה יותר.
לאחר סיום עיצוב השיער, תמצאו למעלה מצד שמאל שלושה כפתורים: סיכות שיער, קשתות לשיער ותוספות שיער כמו צמות וקוקיות, שיתווספו לתסרוקת שלכן ולא במקומה.
הקליקו על אייקון הסיכות כדי לבחור ממגוון סיכות מקסימות: פרחים, יהלומים, פרפרים בצבעים מגוונים. בחרו קשת ממבחר קשתות מרהיבות שעוד לא ראיתן כמותן! פשוט לחצו על הסיכה או הקשת הרצויה וגררו אותה על השיער של ברבי.
בחרו תוספות שיער כמו קוקיות וצמות באורכים שונים ותדהמו מהתוצאה המרהיבה שלכן!
למעלה במרכז תמצאו שלושה כפתורים: כפתור הנראה כמו ספר קריאה: יראה לכן את התוצאה שלכן מול איך נראתה ברבי לפני שעיצבתן אותה, מעין "לפני ואחרי", אייקון של מספריים: לחיצה עליו תציג בפניכן את מגוון מכשירי עיצוב השיער במספרה. ואייקון של טוש שטיפה: ימחק את העיצוב שלכן במידה ואתן רוצות להתחיל מחדש. שחקו עיצוב שיער ברבי ותהנו מכל רגע!


More Girls Games at allfungirlsgames.com
משחק ברבי נסיכת החלומות

משחק ברבי מספרה

ברבי הלבשה

ברבי צביעה

ברבי משחקים

ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה