22 ביוני 2010

ברבי - הופעת בכורה בסרט צעצוע של סיפור 3


הסרט צעצוע של סיפור 3 (toy story 3) רק יצא – וכבר שבר כמה שיאים.
צעצוע של סיפור 3 הוא הלהיט של הקיץ הקרוב, להיט החופש הגדול, מלך הבילויים הממוזגים עם ילדים.
ועכשיו, הפתעה נעימה לכל אוהבות ברבי שבינינו, הקיץ הזה ברבי וקן מופיעים בסרט צעצוע של סיפור 3 , אז יש סיבה כפולה ומכופלת להגיע אל אולמות הקולנוע, להנות מהמזגן ולהבעיר שעתיים של צחוק, הנאה וחוויה צעצועית מיוחדת עם באז שנות אור, וודי וחבריהם.
בסרטים הקודמים של צעצוע של סיפור מבית פיקסאר, פגשנו את באז שנות אור, וודי הקאובוי שובה הלב והמון חברים צעצועים מוכרים אחרים: מר תפוח אדמה, למשל.
והנה הגיע תורה של ברבי להופעת הבכורה החגיגית והרשמית שלה בסרט המקסים והמצחיק הזה.
צעצוע של סיפור 3 מוגש גם בתלת מימד, כיאה לכל השנה החולפת (ראו אוואטר ואפילו הישרדות בפרק הפתיחה החגיגי והתלת מימדי).
בסרט צעצוע של סיפור 3, באז שנות אור (קפטן החלל הבלתי מעורער בעיני עצמו), עובר הרפתקאות חדשות עם חברו וודי ושאר הצעצועים של אנדי, הילד שקיבל אותם ליום הולדתו בסרט הראשון.
צעצוע של סיפור 3 מתאר כיצד אנדי עוזב ללימודים במכללה (כן, הילד כבר גדל) ומה עובר על הצעצועים לאחר עזיבתו. האם אתם חושבים שאנדי ישכח את הצעצועים שלו?
ברבי המקסימה, שכבר נראתה בסרטי ברבי רבים, מופיעה הפעם בדמות עצמה. שלא כמו בסרטי ברבי השונים, שבהם ברבי כיכבה כגיבורת סיפורים ואגדות שונות (למשל, ברבי כנסיכה רפונזל, ברבי באגם הברבורים ועוד). הפעם ברבי משחקת את עצמה בסרט, כלומר מככבת כבובת ברבי, ונראית כמו בובת ברבי, שלא כמו בסרטי ברבי המקוריים, בהם היא משחקת דמויות שונות של נסיכות וגיבורות.
אז אם התגעגעתם דמויות ברבי וקן המקוריות, הוותיקות – לכו לקולנוע וצפו בהם לצד וודי, באז שנות אור וחברים צעצועים חדשים, יוצאים להרפתקה חדשה...אל האינסוף ומעבר לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה