27 ביוני 2010

ספרים של ברבי


מאז שברבי הגיחה לאוויר השוק החופשי ועד ימינו, יצאו די הרבה ספרי ברבי חמודים, אפשר להשיג ספרי ברבי רבים באנגלית, חלקם אפילו עם מוסיקה. כך שילדות קטנות יהנו מהסיפורים של ברבי גם אם אינן יודעות לקרוא.
חלק מספרי ברבי יצאו בעקבות סרטי ה DVD של ברבי, כך שילדה שמכירה את הסרטים תאהב גם את הספרים. בסרטי ברבי רבים יש דגש על מוסיקה ומחול, ותוכלו למצוא ספרי ברבי שכוללים קטעי מוסיקה כמו בסרט. המוסיקה מופעלת בכפתורים על גבי הכריכה.
הנה רק חלק קטן מהספרים של ברבי שתוכלו למצוא:
ברבי הנסיכה ובת הכפר, ברבי נסיכת האיים, ברבי ו 12 נסיכות רקדניות, ספרי ברבי כלה, ברבי בלרינה, ספרי מחול וספרים בסגנון מסיבה או תצוגת אופנה.
אחד הספרים הישנים של ברבי נקרא "ברבי הולכת למסיבה" והוא ספר משנות ה 60. בספר זה מתואר כיצד ברבי מתכוננת למסיבה וחושבת מה ללבוש, היא מצלצלת לחברותיה ומתייעצת עימן.
נראה שברבי עברה בכל זאת דרך ארוכה מאז ועד היום, סגנון הפנייה לילדים השתנה והתעדכן לפי התקופה והמסורות, והתכנים נהיו מפותחים יותר, כוללים סיפורים רבים ועלילת הרפתקאות.
ילדות קטנות פשוט רוצות לשמוע את הסיפור של ברבי, הדמות שהן אוהבות ושראו בסרט. ההורים מצדם, רוצים שהתכנים יהיו מעניינים, הולמים, מאתגרים ונעימים.
ספרי ברבי האחרונים מלאים הרפתקאות, ברבי תמיד מככבת בהם בתור איזושהי דמות ראשית, גיבורה, שבדרך כלל מצילה את המצב בזכות יושר, שמחה, חברות טובה, חוכמה ואומץ לב.
ספרי ברבי אחרים כוללים לימוד קריאה בסיסית או כוללים משחקונים כמו מדבקות, פאזל, כתפורים שונים, מוסיקה וצעצועים נלווים לספרים. ישנם ספרי ברבי שכוללים תמונות מאוירות או תמונות של ברבי ישירות מסרטי ברבי, עם סצנות מהסרט ודמויות נוספות המוכרות לילדים מסרטי ה DVD הקודמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה