20 ביוני 2010

ברבי mp3 פשוט מתוק


הנה פריט ברבי לילדות, מדליק, פשוט ומעורר התלהבות ללא ספק: נגן mp3 של ברבי לילדות שרוצות לשמוע מוסיקה באוטו, בבית, אצל חברה, במסיבת פיג'מות, נסיעה, טיול ובעצם...בכל מקום.
מתנה חמודה לילדה שאוהבת ברבי ואפילו לילדות קצת יותר גדולות, שיתלהבו מעיצוב מדליק וחכם, של mp3 שהוא גם מעין משחק.
ישנם כמה וכמה נגני מוסיקה של ברבי, בעיצובים מתוקים שילדות אוהבות, בעיצובים של בובות ברבי שניתן להחליף להם כיסוי ובכך בעצם להחליף בגדים או אביזרי אופנה של הבובה / הנגן. חמוד.
ישנם נגני mp3 של ברבי שמגיעים עם חבילת אביזרים (אקססוריז) חמודים לילדות, וחבילות יצירה ועיצוב לנגן ברבי שלכן: מדבקות, תכשיטים, תליונים ועוד שבעזרתם תוכלו לעצב את הכיסוי לנגן ברבי שלכם ולקשט אותו כרצונכם.
נגני מוסיקה של ברבי מיעים בכמה צבעים: ירוק, תכלת-טורקיז, וורוד. הנגן נראה כמו דמות ברבי, לא במידות וממדים כמו בובת ברבי, אלא כמו mp3 יותר: נגן מעוצב בצורת בובה, עם שיער בלונדיני (או תכלת וצבעים נוספים), לבושה במכנס וחולצה עם אביזרים מדליקים כמו משקפי שמש גדולים.
הערכה הזו כוללת בגדים ואביזרי אופנה הנצמדים וניתנים לפירוק והרכבה, כדי לעצב את האביזר הזה לפי טעמכן המשתנה...
נגן ברבי אחר חמוד מאוד: בצורת פרח בגווני ורוד ופוקסיה, עיצוב מדליק ואוזניות חביבות מאוד. הנגן מגיע עם 4 שירים ואפשרות להעלאת תמונות והקלטת קול.
כפתור השליטה מעוצב בצורת פרח ורוד – נגן שהוא גם משחק, פשוט כיף.
ועכשיו לגדולות שבינינו: מה דעתכן על נגן mp3 של ברבי בעיצוב בוגר ואלגנטי? העיצוב מתאים לנערות צעירות ואפילו לנשים. מדובר בנגן ברבי קטן יחסית, שלא מזכיר במראהו צעצוע כמו הנגנים הקודמים שדיברנו עליהם כאן. נגן מוסיקה קטן ומרובע, בצבע ורוד בהיר, עיצוב סולידי ואלגנטי הכולל את צדודית בובת הברבי ההיסטורית ponytail, אחת מבובות ברבי הראשונות, דמות המוכרת לאספניות ברבי בוגרות.
מדובר במכשיר במראה יוקרתי, הנפתח כמו מראת איפור, כשבחלקו העליון מראה מרובעת ובחלקו התחתון פאנל השליטה: המוצר מגיע גם בצבע שחור או לבן, כשדמות ברבי בלבן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה