6 ביוני 2010

ברבי שמלה שחורה קטנה


סדרת ברבי חדשה יצאה השנה, בשם: ברבי שמלה שחורה קטנה, על שם אותו פריט אופנתי "מאסט" במלתחה של כל בחורה צעירה, שמלה שחורה קטנה, בכל מיני סגנונות.
ממש לא בטוח שזו סדרת ברבי שתלהיב ילדות קטנות, שמתעניינות יותר בשמלות צבעוניות, ורודות, כסופות, שמלות קצפת ובלון. או לחילופין: באופנת ברבי מדלקיה וצעירה יותר, כזו המתאימה לנערות צעירות, כמו ג'ינסים, ג'קטים קצרים, חולצות טי חמודות, גופיות ואקססוריז שווים.
אז למה סדרת ברביות בשמלות שחורות? קודם כל, כבר דיברנו על זה כאן: ברבי היא כבר לא לילדות בלבד. בשנים האחרונות החל טרנד די רציני, של נשים מבוגרות, שהיו ילדות בתקופה שיצאו בובות ברבי הראשונות לשוק (נניח בשנות ה 60 או ה 70), שנהנות לאסוף בובות ברבי עתיקות מאותה תקופה.
התחביב הזה התרחב לכדי כך, שיוצרו, במיוחד עבור אספניות ברבי בוגרות כאלה, בובות ברבי חדשות, במראה של פעם. בובות ברבי בתלבושות ותסרוקות שמדמות את בובות הברבי הראשונות, בסדרות שמיוחדות לאספניות בוגרות.
בנוסף, מיוצרות כבר שנים בובות ברבי לאספניות בוגרות, בדמויות של כוכבי קולנוע, זמרים מפורסמים (לאחרונה יצאה סדרת ברביות בדמויות של זמרות משנות ה 80. מן הסתם אף ילדה של היום לא מכירה או מעריצה זמרות ולהקות משנות ה 80, ובובות כאלה מיועדות לקהל בוגר).
ברביות בעיצובים של מעצבי אופנה גדולים גם הן בובות אספנות מבוקשות ויקרות בקרב אספניות בוגרות.
ברבי שמלה שחורה היא סדרה יפה שמתאימה לאספניות בוגרות, אך יכולה לעניין גם ילדות.
סדרת ברבי שמלה שחורה היא חלק מקו "ברבי בייסיק" לשנת 2010 ולכן אינה אמורה להיות יקרה מאוד, מתאימה גם לילדות וגם למבוגרות.
בסדרה זו ניתן למצוא את ברבי בתסרוקות ואיפור מגוונים, ובשלל שמלות שחורות קטנות.
הנה כמה דוגמאות:
ברבי בשיער שחור חלק ארוך, עם פוני. שמלת מיני שחורה עם סרט ורוד על המותניים. שמלה מתנפחת בחלק התחתון בצורת בלון, יפה מאוד. נגיעה של ורוד במרכז מוסיף צבע ויופי לשמלה.
ברבי בתסרוקת ג'ינג'ית מקסימה, בשמלה שחורה בגזרה צמודה עם סרט ורוד ושתי שכבות מתחת לחגורה.
ברבי בלונדינית בשמלת מיני שכבות שחורה עם כתפיות, וסרט ורוד פוקסיה למותן.
שמלות נוספות של ברבי בשמלה שחורה: שמלה צמודה עם שרוולים קצרים, שמלה שחורה עם שרוול אחד אלכסוני ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה