24 ביוני 2010

כיצד לעצב בגדי ברבי


פעם, ילדות קטנות נהגו לתפור בעצמן או עם אמא, בגדי ברבי לבובות שלהן. כמו היום, גם לפני שלושים וארבעים שנה, היו בגדי ברבי קנויים, שאפשר לקנות בחנות ולהחליף סגנונות שונים. אפילו לפני חמישים שנה, כשיצאו בובות ברבי הראשונות, כבר יצאו סטים שלמים של הלבשה לבובות, ספרוני אופנה ואפילו תיק נשיאה שצדו האחד מכיל בובות ברבי ובצדו השני מעין ארון בגדים קטן לנשיאת כל בגדי ברבי, מגירת נעליים וקולבים לתליית שמלות של ברבי. נכון זה חמוד?
אך מכיוון שתפירה הייתה מקובלת בבתים רבים, לשם תפירת בגדים או סתם לצורך תיקונים קטנים, ילדות אהבו לעצב ולתפור בגדים לברבי בעצמן, עם הדרכה של אמא או של ירחוני עיצוב בגדים לבובות אופנה.
הכנת בגדים לבובות ברבי היא כייפית, היא יכולה להעביר בשקט אחר הצהריים ממוזג בבית, או יום חורפי שאין מה לעשות בחוץ, ואפילו שבת בבוקר. אפשר לעצב בגדי ברבי כחלק מפעילות יום הולדת או מסיבה לבנות.
כדי לעצב בגדי ברבי, תוכלו להיעזר במכונת תפירה ומבוגר שיעזור או יתפור את הדגמים שהכנתן.
אפשר גם לתפור בגדים ביד עם חוט ומחט וזה יוצא לא פחות יפה.
איספו שאריות של בדים, תוכלו להדביק עליהם, באמצעות דבר בדים או על ידי תפירה, כל מיני אלמנטיים קישוטיים: פיסות בד בצורת לבבות, פרחים, פרפרים, לשלב חרוזים וכפתורים, ליצור כיסים וכדומה.
התפירה פשוטה למדי, הבגדים מיועדים לבובות ברבי ולא לילדים, ולכן התפירה אינה חייבת להיות מושלמת, אך חשוב לוודא שהמידות מתאימות לבובת ברבי רגילה.
תכננו כמה פריטים שקל לתפור, כמו גופיה, חצאית, שמלה, שמיכה, חותלות – סגננו לפי טעמכן, צבעו את הבדים בטושים לבדים או עטרו אותם בקישוטים וחרוזים.
לבסוף, אל תשכחו לערוך תצוגת אופנה של ברבי וכל החברות, עם בגדי "מעצבות העל" שלהן.
ישנן ערכות מוכנות להכנת בגדים לברבי, ערכות תפירה וערכות שאינן מצריכות תפירה. אפשר גם להכין הכל לגמרי בעצמכן, שזה תמיד הכי כיף. תהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה