1 ביולי 2010

משחק ברבי נסיכת החלומות


משחק ברבי יפיפה, מעוצב מקסים עם המון חן, צבעים מתוקים ותלבושות מקסימות. אפשרויות מגוונות למשחק ברבי מהנה, לפתוח את החופש הגדול ברגעים קסומים של יצירה, עיצוב, צבע והנאה כמו שבנות אוהבות.
בבלוג ברבי נבחרו משחקי ברבי הטובים והיפים ביותר. משחקי בנות ומשחקי הלבשה ובובות לא חסרים באינטרנט, אך הנסיון מראה שלא כל המשחקים איכותיים. לצערי משחקים רבים בעלי עיצוב ירוד, או דמויות שחוזרות על עצמן, מגוון תלבושות לא מספק ומשחקים שלא מקנים חווית יצירה ומשחק מלאים. בנות אוהבות משחקי הלבשה, איפור, בישול ועיצוב מכיון שהן אוהבות ליצור דברים יפים. לשם כך, דמויות המשחק צריכות להיות מצוירות יפה, הבגדים בעיצובים שובים לב ומגוון הפעולות עשיר.
משחק ברבי נסיכת החלומות עונה על כל הדרישות הללו, מה שהופך אותו למשחק מקסים עבור כל אחת.
אז איך משחקים משחק הלבשת ברבי נסיכת חלומות? פשוט מאוד.


More Girls Games at allfungirlsgames.com
לוחצים על כפתור ה play, הכפתור הראשון למעלה.
בוחרים רקע לתצוגת ברבי שלכן: באמצעות לחיצה על הפרפר העליון מצד שמאל. אלו רקעים תוכלו לבחור? כל לחיצה על הפרפר העליון תחליף רקע: רקע של ארמון טובל בדשא, רקע שמיים מנצנצים בכחול וכוכבים, רקע בורדו דרמטי עם שרשראות זהב.
לאחר בחירת הרקע לחצו על הפרפר השני, שם תוכלו לבחור שמלות להלבשת ברבי נסיכת החלומות.
שמלת טווס – בת ים מקסימה, שמלת בלרינה תכלת, שמלה מקסימה בצגגוני אדום, הנראית כמו שמלת מלכה, שמלה בצבע ורוד פוקסיה אופנתית, שמלה סגולה מהודרת, שמלת טורקיז כשל פיה.
לאחר בחרתן שמלה, לחצו על החץ ויופיעו פרפרים נוספים: בחירת נעליים, כנפיים, שרביט, שיער, שרוולי ידיים, סרט או כתר לראש (שימו לב לזר הפרחים הלבן המקסים שאפשר לשזור לנסיכת ברבי שלכן על הראש, פשוט מקסים).
הנעליים ושרוולי הידיים הם מהיפים שראיתי, עיטורים וקישוטים מקסימים וכך גם הכנפיים.
לסיום, לחצו על הכפתור done לסיום (כפתור מצד ימין למטה) ותראו ברבי נסיכה מקסימה שהלבשתן ועיצבתן מוצגת על הרקע שבחרתן. שחקו ותהנו!
ברבי
ברבי משחקים
ברבי הלבשה
ברבי צביעה
ספרים של ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה