18 ביולי 2010

משחק איפור ברבי לנשף


משחק איפור ברבי בעיצוב מדליק, גרפיקה חמודה ואיכותית ומבחר כלי איפור, צבעים, אביזרי אופנה ואף ביגוד עבור ברבי שיוצאת לנשף הסיום.
מאוד כיף לשחק בעיצוב, איפור ברבי וסגנון ההלבשה והאקססוריז שלה במשחק הזה. בנות אוהבות לשחק עם משחקים שהציורים מקסימים ואפשרויות העיצוב רבות, האיפור גדול וברור ואופן האיפור או ההלבשה פשוט ואינו דורש קליקים וגרירות מסובכות מדי. המשחק הזה מתאים מכל הבחינות, דמות ברבי גדולה ומבחר אביזרים וכלי איפור לברבי מאפשרים משחק פשוט ומהנה מאוד. התוצאה תלויה בכן, אך תמיד תיראה פשוט נפלא!
איל משחקים איפור ברבי לנשף הסיום? פשוט מאוד:
מצד ימין מופיעה ברבי בחולצה לבנה עם פפיון אדום. מצד שמאל כמה כפתורי משחק. הכפתור המעוגל הגדול נמצא בין שני חיצים. לחיצה על החיצים תעביר אתכן בין קטגוריות שונות של איפור ואבזור עבור ברבי.
תחילה, בחרו תסרוקת עבור ברבי. שיער פזור עם גל, תסרוקת אסופה, שיער פזור בתספורת מדורגת, שיער אסוף בקוקו, משוך הצידה או חלק. ישנם שני גווני ישער.
לאחר בחירת התסרוקת, עברו עם החיצים לבחירת צבע העיניים. אין צורך לגרור, רק להקליק על צבע העיניים הרצוי: חום, ירוק, כחול, סגול ועוד.
לאחר מכן עברו עם חיצים לבחירת צללית עיניים. איפור ברבי אינו שלם בלי צלליות יפות, וכאן תוכלו לבחור בין צללית סגולה, ורודה, סגולה, ירוקה, טורקיז ועוד. כאן עליכם להקליק על צבע הצללית שאתן רוצות, סמן העכבר יהפוך למברשת קטנה ותעברו בעזרתה מעל העיניים של ברבי. ככל שתמרחו יותר צללית כך הצבע יהפוך כהה יותר והאיפור גדול יותר.
בחץ הבא תבחרו תוחם גבות ולאחר מכן מסקרה לריסים. אפרו את הריסים של ברבי באופן הבא: לחצו על צבע המסקרה הרצוי, והקליקו על העיניים של ברבי. ככל שתקליקו יותר, כך הריסים של ברבי יתארכו יותר וצבע המסקרה יהיה כהה יותר.
לאחר מכן תבחרו תוחם עיניים, סומק, מייקאפ ושפתון. איפור ברבי כולל כמה שלבים מהנים שבכל אחד מהם תבחרו בין צבעים ושילובים שונים של סגנון.
לאחר שסיימתן לאפר את ברבי, בחרו לה בגד מתוך אחד הבגדים המקסימים והחמודים שתראו, עם דוגמאות וסרטים מקסימים. לאחר מכן שימו כתר לפי בחירתכן על ראשה ולחצו על הכפתור התחתון done כדי לראות את איפור ברבי שיצרתן בעצמכן. תהנו מהמשחק!
More Girls Games at allfungirlsgames.com
משחק עוגות ברבי
ברבי הלבשה
ברבי משחקים
ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה