2 במרץ 2010

ברבי צביעה


משחק צביעה חמוד של ברבי, צביעה אונליין של תמונת ברבי.
צביעה של ברבי אונליין הם משחקי צביעה שמאפשרים צביעה אינטגרטיבית ברשת, ללא צורך בהדפסה או הורדה של המשחק. משחק ברבי צביעה אונליין, מתאים גם לילדות קטנות כי לא נדרשת כאן זריזות בפעילות עם העכבר, ואפשר להתאמן באמצעות המשחק על הזזה ושליטה בעכבר המחשב.
צביעה של ברבי יכולה לעניין את הילדות גם במסיבת ברבי או מסיבת בנות עם כמה חברות. שחקו יחד ותהנו!
איך משחקים? פשוט מאוד. המתינו לטעינת המשחק. הקליקו על הפרח הצבעוני כדי להתחיל במשחק צביעה של ברבי ארוכה...מאוד. במתנונה זו ברבי לובשת ג'ינס וגופיה, אך ישנן תמונות ברבי נוספות לצביעה בהמשך המשחק.
תופיע תמונת ברבי לצביעה ומצד ימין שלה פלטת צבעים. הצבעים מאוד מגוונים ורבים ויש המון אפשרויות צביעה, נסו והחליפו כמה שאתם רוצים, עד שתהיו מרוצים מהתוצאה.
כדי לצבוע את ברבי, הקליקו על צבע לפי בחירתכם ואז הקליקו על החלק בציור אותו אתם רוצים לצבוע. אם סיימתם לצבוע, הקליקו על הפרח בתחתית המשחק בצד ימין, כדי לעבור לתמונה הבאה בחוברת צביעה של ברבי. בתמונה הבאה תוכלו לצבוע תמונה של ברבי לובשת חצאית, חולצה, מגפיים וצעיף. צביעת ברבי חורפית למדי. בתמונה הבאה תוכלו לצבוע ברבי עם תיק ושעון.
צביעה מהנה!


לגיוון, הנה משחק צביעה ברבי נוסף, עם תמונת ברבי וחברה בפיקניק. צבעו להנאתכם את התמונה על ידי לחיצה על הצבע שבחרתם, והקלקה על החלק בציור אותו תרצו לצבוע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה