7 במרץ 2010

ברבי מסיבת ריקודים


רעיון לארגון מסיבת ריקודים בסגנון ברבי, מסיבת יום הולדת או מסיבה בגן או בבית.
מסיבה שמתאימה לבנים ולבנות, כשרוצים לארגן יום הולדת בסגנון ברבי ועדיין להזמין גם בנים למסיבה.
מסיבת ריקודים ברבי מתחילה בהזמנות, הדפיסו הזמנות נוצצות, עם ציורים של מסיבה, מועדון ריקודים, מיקרופון וכדומה. הזמינו את כל החברים למסבה של קצב, ריקודים ושירה.
קישוטים: אם יש לכם כדור מראות או כדור אורות, זה הזמן להוציא אותו לסלון, אם לא – אפשר להשכיר או להשאיל מחברים. בלונים צבעוניים וכרזות של ברבי מסיבת ריקודים ישלימו את האווירה.
כיבוד: הגישו כיבוד מוכן, כמו כריכונים, פיצות קטנות, פירות וחטיפים ומשקאות קלים.
הפעלות: מסיבת ריקודים לצלילי ... כל מה שבא לכם. דיסקים עם שירים קצביים שהילדים אוהבים, שירים שלמדו בגן או שהם שרים בבית או במסיבות ומוסיקה קצבית לריקודים.
חוץ ממסיבת ריקודים, ארגנו כמה הפעלות ברבי במסיבה:
1. מעגל תיפוף – חלקו לילדים תופים וכלי נגינה קטנים אחרים, כל אחד ממציא קצב והילדים האחרים צריכים לחזור עליו עם כלי הנגינה שלהם.
2. יצירה: שלבו בין ההפעלות פעילות יצירה אחת, למשל הכנת תופים או קישוט חולצה או בנדנה. לקישוט חולצות קנו חולצות טי פשוטות לבנות, ספקו לילדים צבעי בד – טושים עמידים בכביסה ותנו להם לעצב לעצמם חולצה. קישוט בנדנות: קנו כמה בנדנות פשוטות ותנו לילדים צבעי טוליפ, מדבקות ברבי וסרטי בד לקשט בעצמם את האקססוריז החדשים שלהם. הכנת תופים קלה באמצעות קופסאת קרטון ריקה, למשל של שוקו, שמנת עמידה או קופסאת קרטון חלב חתוכה לשניים וסגורה במסקינטייפ. נעצו שיפוד במרכז הקופסא בתור מקל, שאותו אפשר לקשט באמצעות ליפוף צמר צבעוני לאורכו, קשרו חרוז מכל צד של הקופסא ויש לכם תוף טם טם קטן. את התוף מקשטים במדבקות של ברבי והדבקות קטנות.
3. מופע כוכב נולד: הכינו במה קטנה (למשל, על מזרן מכוסה בד או מפה מבריקים), תנו לכל ילד שעולה לשיר מיקרופון (גם מיקרופון צעצוע נותן איזשהו אפקט של הגברה, לא חייב להיות מיקרופון אמיתי) ועליו לשיר שיר לבחירתו מתוך היצע של שירים מדיסקים שיש לכם. סוג של קריוקי. הילד שר בליווי הדיסק. בזמן שהכוכב שר, כל שאר הילדים רוקדים או מלווים אותו בשירה. אל תשכחו את השיר ברבי גירל. פרסים והפתעות: הילדים יקבלו את היצירות שהכינו, בנדנות ברבי, חולצות או תופים. בנוסף או במקום הנה עוד רעיונות לפרסים והפתעות: משקפי שמש מפלסטיק, צמידים זרחניים, סטיק לייטס, מחזיקי מפתחות, דיסק שהכנתם.
ברבי דף הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה