25 במרץ 2010

מסיבת פיג'מות ברבי


המון רעיונות לתכנון והפעלה של מסיבת פיג'מות ברבי, מסיבת בנות שמתאימה כמסיבת יומולדת או כל חגיגה אחרת לכבוד כל ארוע, לכבוד ילדה שאוהבת ברבי.
הבנות יכולות להישאר לישון או ללא שינה, רק לערוך מסיבת פיג'מות ברבי ואז כל ילדה חוזרת לישון בבית שלה, שזה תכנון מתאים יותר לילדות קטנות.
הזמנות: הדפיסו תמונות מקסימות של מסיבת פיג'מות ברבי, חלומות מתוקים וכוכבים. בקשו מכל הילדות להגיע לבושות בפיג'מה. אופציונלי: לבקש מכל ילדה להביא איתה את בובת הברבי האהובה עליה.
קישוטים: בלונים, קישוטי כוכבים, קישוט השולחן במפה ורודה, קשירה בסרטים ופרחים או כוכבים.
כיבוד: כריכונים קטנים חתוכים בצורת כוכבים, כדי להקל על המשימה השתמשו בחותכני צורות, כמו אלה של העוגיות. עוגיות כוכבים, משקאות קלים, שוקו, פיצות קטנות וחטיפים.
פעילות להתכנסות: עד שכל הבנות מגיעות, בערך חצי שעה ראשונה, תנו לבנות להסתובב חופשי ולשחק עם הברביות שלהן. הכינו מראש פינת משחק גדולה עם אביזרי ברבי, בובות ברבי, בגדים, תכשיטים, מברשות של ברבי, רהיטים של ברבי, בית בובות ובריכה. להכנת בריכה של ברבי השתמשו בגיגית קטנה שקישטתם, מלאו בה מעט מים והניחו בה כמה בובות ברבי עם בגדי ים, שמשיות, והושיבו חלק מהבובות בסירת צעצוע.
מסיבת פיג'מות ברבי, הפעלה: הכינו פעילות יצירה אחת או שתיים, שמתאימות לאופי המסיבה. הנה כמה רעיונות:
1. הכנת שקית חלומות טובים לשים מתחת לכרית. תנו לכל ילדה שקית ניילון קשיח שקוף (כמו אלה ששמים בתיקיות, רק בערך רבע מהגודל), שימו במרכז השולחן ערמה של קונפטי כוכבים, פרחים יבשים צבעוניים, נצנצים וצורות קטנות חתוכות מנייר צבעוני. הילדות יאספו את השלל לתוך הקשית, יצמידו עליה פתק "חלומות טובים, _______" עם השם להן ויקשטו במדבקה של ברבי.
2. קישוט מברשת שיער או מראה. קנו מברשות קטנות פשוטות, למשל בחנויות הכל בדולר. תנו לכל ילדה לקשט עם צבעי טוליפ, מדבקות ברבי ודבק נצנצים.
3. קישוט עוגות או עוגיות אישיות עם ממרחים, סוכריות וכוכבים מבצק סוכר.
משחקים למהלך מסיבת פיג'מות ברבי: הכינו משחק או שניים, למשל החביאו בסלון תמונות של ברבי או של כוכבים, החשיכו מעט את הסלון ותנו לכל ילדה פנס קטן. הילדות צריכות לצאת לחפש, ולמצוא כמה שיותר פריטים שהחבאתם.
סדרו בסלון מחצלת גדולה או שמיכות והניחו עליה הרבה כריות ופופים אם יש. כל הילדות כעת יישבו על המחצלת לצפות בסרט של ברבי ולאכול פופקורן (אם הגיל מתאים) או חטיפים אחרים וגלידה. צלמו! סרטים אפשריים: ברבי הנסיכה ובת הכפר, ברבי פריטופיה, ברבי קסם הקשת.
השאירו עמדת משחקי ברבי אחת עם כמה משחקים ובובות, ודפי צביעה של ברבי עם מדבקות ברבי וצבעים למקרה שמישהי לא מעונינת לצפות בסרט, או לא בכולו.
מסיבת פיג'מות ברבי, הפתעות ופרסים: הילדות יקבלו את שקית חלומות מתוקים שהכינו, וכל יצירה אחרת שהכינו. בנוסף או במקום, אפשר לחלק בתור הפתעות: שרביט קסמים, מדבקות של ברבי או פיות, פנס, סטיקלייטס, צמידים זוהרים, אביזרי שיער או סבונים בצורות.
הפעלות נוספות שמתאימות לתכנון מסיבת פיג'מות ברבי: פינת איפור או תסרוקות (אפשר לסרק את הילדות בתסרוקות קלות כמו קליעת צמות או תסרוקת אסופה ופשוט להוסיף אביזרי שיער יפים), קעקועי ברבי ופינת תחפושות ברבי שכוללת חצאיות, שמלות, אביזרי שיער, תיקים, כובעים, שרביטים וכדומה. שתהיה מסיבת פיג'מות מהנה וחלומות פז.
ראו גם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה