17 במרץ 2010

יום הולדת ברבי לבנות ובנים


הרעיון להביא הצעות לעריכת מסיבת ברבי שמתאימה גם לבנים וגם לבנות הוא פשוט:
ילדות בגיל הגן מאוד אוהבות ברבי ורוצות לערוך מסיבת יומולדת סביב נושא ברבי, אך עדיין רוצות להזמין את כל ילדי הגן, גם בנים וגם בנות. מה עושים? איך אפשר להזמין בנים למסיבת ברבי עם איפור, קישוט מראה או משחק בברביות, הלבשת בובות או הכנת מניפה פרחונית או שרביט של פיות? קצת בעייתי.
אם אתם מחפשים יומולדת ברבי לבנות, ראו המון רעיונות כאן: יום הולדת ברבי. אך אם אתם רוצים להזמין גם בנים וגם בנות, ושכולם ימצאו עניין במסיבה ויהנו מהפעילויות, וילדת היומולדת עדיין תהנה ממסיבה בנושא ברבי כפי שהיא רוצה, המשיכו לקרוא.
אפשר לתכנן מסיבת ברבי שמתאימה גם לבנים וגם לבנות, לא לוותר על הקישוטים הורודים-לבנים-סגולים, לא לותר על כלי הברבי או עוגת הברבי, אבל לערוך פעילות שמתיאמה לכולם. למשל: מסיבת ריקודים של ברבי או חפש את המטמון ברבי.
עד שכולם מתאספים למסיבה, אפשר לארגן כמה פעילויות ומשחקים שמתאימים גם לבנים וגם לבנות. למשל, במקום יצירה של מראה קסומה או שרביט פיות, הבנות יכולות להין כתר נסיכות והבנים שריון אבירים. הבנות יכולות לקשט שרביט קסומה והבנים חרב אבירים.
גם בנים וגם בנות יכולים להכין עבודות יצירה או בישול המתאימים לכולם: למשל, קישוט מסגרות תמונה או משקפי שמש, כובעים או בנדנות, קישוט עוגות קטנות או עוגיות בצורת לבבות. תהיו יצירתיים!
נכון, קצת קשה להחליט על נושא למסיבה כמו ברבי ברלינות או ברבי יום ספא וטיפוח ולעניין את הבנים בריקוד בלט, תצוגת אופנה או איפור. אבל אפשר לארגן פעילות מעניינת כמו חפש את המטמון שמשלבת נושא של ברבי ואבירים. או מסיבת ריקודים עם משחקים שמתאימים לכולם.
גם עם נושא האיפור אפשר לשחק: בנות יכולות לקלוע צמות ולהאפר כמו נסיכות, אך בנים יכולים להתאפר כמו אינדיאנים, למשל או לעשות קעקועי ספיידרמן או בקוגאן.
בהצלחה, וחיזרו לבקר, כי נוסיף כאן רעיונות נוספים למסיבות ברבי מדליקות שמתאימות גם לבני וגם לבנות:
מסיבת ריקודים ברבי
חפש את המטמון ברבי ואבירים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה