24 בפבר׳ 2010

הפעלה ופעילות ברבי


פעילות ברבי , הפעלה סטייל ברבי. כדי להכין הפעלה בנושא ברבי כל שתצטרכו הוא קצת יצירתיות, חומרי יצירה פשוטים או משחקי חברה מוכרים – וכל משחק הופך במטה קסם לחגיגת ברבי אמיתית.
הפעלה בנושא ברבי אפשר לארגן בצורת משחק מרובה משתתפים או פעילויות יצירה פשוטות שגם ילדות קטנות יכולות להכין בקלות, ויש לכם הפעלה שמספיקה לשעתיים לפחות לכל ארוע, יומולדת ברבי, מסיבת פיג'מות או מסיבת בנות, ואפילו סתם כדי להעביר שבת או אחר הצהריים עם כמה חברות.
כמה רעיונות לפעילויות, הפעלה ומשחקים בנושא ברבי:
1. הלבשת ברביות – קשטו שולחן פלסטיק פשוט בתמונות של ברבי, כוכבים, לבבות ופרחים. אפשר לכסות אותו במפת שולחן חד פעמית בצבע ורוד, ויש לכם שולחן ברבי מוכן לפעילות. על השולחן הניחו כמה בובות ברבי ולידו הכינו לוח בגדי ברבי להלבשה ומשחק.
כדי להכין את הלוח, תוכלו לקחת לוח עץ או שעם, ואפילו קרטון עבה. המשקיענים יכולים לכסות אותו בבד סקוץ', מי שלא מצליח להשיג כזה יכול להשתמש בסרטי סקוץ' דו צדדים. צד אחד מצמידים אל הלוח וצד שני אל הצד האחורי של בגד של ברבי. מדביקים סקוצ'ים כאלה על הלוח כמספר הבגדים שיש לכם, ותולים עליהם את בגדי הברבי שברשותכם. אפשר לקשט גם את הלוח בתמונות ברבי, מדבקות, נצנצים ופאייטים ויש לכם לוח בגדים מקסים ומקורי.
הילדות יתלהבו מאוד מתצוגת בגדי הברבי המסודרת, יקחו בובות ברבי וילבישו בבגדים. אפשר להכין שולחן נוסף ליד עם כמה פריטי ברבי, צעצועים או משחקים קטנים כמו מכוניות של ברבי, בריכת ברבי, אביזרי שיער ומברשות. בריכה של ברבי אפשר גם להכין לבד, ראו כיצד.
2. מתחפשים: הכינו עמדת תחפושות ברבי שכל ילדה יכולה לבחור מתוכה את הפריטים הנראים לה, ומולה הציבו מראה להתרשמות הילדות. אפשר להכין את התחפושות לבד או לקנות. אפשר גם להשתמש בפריטים שכבר יש לכם בבית: חצאיות, שרביטים, כתרים, מיקרופון צעצוע, תיקי אופנה ואביזרי שיער. ראו: תחפושות ברבי.
3. פעילויות יצירה של ברבי: הכנת קופסאת נעליים של ברבי, הכנת מראה של ברבי, פאזל ברבי או משחק זיכרון ברבי. אפשר להכין שרביט קסומה של ברבי בקלות: שיפודי עץ בתור מקל, וכדורי קלקר בינוניים שניתן לקנות כל חנות יצירה. הכינו שולחן מקושט והציבו עליו חומרי יצירה וקישוטים שהילדות יכולות לקשט איתם את כדור הקלקר: טושים לצביעה, פאייטים, נצנצים, הדבקות של צורות קטנות כמו כוכבים, פרפרים וכדומה. נעצו את השיפוד בכדור, ויש לכל ילדה שרביט קסומה של ברבי משלה.
ראו עוד: ברבי יצירה .
4. עמדת איפור: הכינו על שולחן כמה חומרי איפור, קעקועים של ברבי שאפשר לקנות מוכנים, מראה ומברשות איפור. אמא או אחות גדולה יכולה להיות אחראית על העמדה וכל הבנות מתאפרות. אפשר לשלב גם עמדת תסרוקות עם כל מיני אביזרי שיער חמודים, לעשות צמות או לקחת תמונה של ברבי ולעשות לכל הבנות את אותה תסרוקת, לפי התמונה.
5. בישול: הכנת עוגיות בצורת ברבי או קישוט קאפ-קייקס, עוגות קטנות. הכינו כמה קאפ קייקס פשוטות בטעם חמאה או שוקולד. תנו לכל ילדה עוגה אישית והניחו על השולחן קרם שוקולד או ממרח שוקולד, ממרח שוקולד לבן והמון קישוטים מתוקים: סוכריות עדשים, בצק סוכר בצורת פרפרים, פרחים, לבבות וסוכריות צבעוניות. הילדות כבר ידעו מה לעשות עם כל זה בעצמן... אולי תתעננינו גם בהכנת עוגת ברבי
6. משחקים: כל משחק חברה יכול להפוך למשחק של ברבי. למשל, במקום להדביק את זנב החמור בעיניים עצומות על תמונה של חמור, הכינו תמונה גדולה של ברבי או פוסטר, וגיזרו מקרטון משקפי שמש גדולות. כל ילדה צריכה, בעיניים עצומות, להצמיד את משקפי השמש של ברבי למקומם על גבי התמונה.
מחפשים עוד רעיונות? ראו מסיבת יום הולדת ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה