18 בפבר׳ 2010

משחקי יצירה בנושא ברבי


ברבי יצירה - הפעלות אמנותיות סביב נושא ברבי. משחקי יצירה של ברבי פופולריים מאוד מכיון שגיל הבנות שאוהבות ברבי הוא בדיוק הגיל שהן מתעניינות בעבודות יצירה וקישוט, הכנה עצמית של עבודות קטנות וצביעה.
להלן מציע כמה רעיונות של עבודות יצירה בנושא ברבי, יצירות בסגנון ברבי ורעיונות להפעלה יצירתית סביב נושא ברבי, כך שיתאים לכל ארוע: מסיבה, יומולדת או התכנסות של כמה חברות.
נציע כאן כמה עבודות יצירה, חלקן אפשר להכין עם קבוצה גדולה של ילדות, ועבודות אחרות יתאימו להפעלה עם ילדה או שתיים- שלוש, ולא יותר. הכנת מראה של ברבי, שרביט קסומה, קשתות לשיער, אריזות מתנה, בריכה, פאזל, מניפת ברבי ועוד משחקי יצירה.
1. יצירת שרביט קסומה של ברבי: שיפודי עץ ישמשו מקל, כדור קלקר (מכל חנות יצירה) לנעוץ בו את השיפוד. ועכשיו לקישוט: כל ילדה תקבל נצנצים, טושים או צבעים לצביעת הכדור, יהלומים קטנים ואבנים יפות שניתן לרכוש בחנויות יצירה או כלי כתיבה. הילדות יקשטו ויכינו שרביט קסומה של ברבי בעצמן.
2. קישוט מראה של ברבי
3. הכנת קופסאת נעליים של ברבי4. הכנת פאזל ברבי5. הכנת משחק זיכרון ברבי6. הכנת קשתות לשיער של ברבי
7. מניפה של ברבי8. אריזת מתנה ברבי
9. בריכה של ברבי
10. הכנת הזמנות למסיבה של ברבי
11. קישוט משקפי שמש של ברבי: תנו לכל ילדה משקפי שמש בצבע ורוד, סגול או טורקיז – או כל צבע שמתחשק לכם...תנו לכל ילדה נצנצים וקישוטים להדבקה וקישוט, אפשר להשקיע במדבקות ברבי כדי שהמשקפיים יראו כמו משקפי ברבי אמיתיים.
12. יצירת ארמון ברבי: יצירה שאפשר להכין מראש לכבוד מסיבה, ולתת לילדות לשחק איתה, או להכין ביחד עם קבוצה של ילדים. לצורך הכנת היצירה, גשו לחנות למכשירי חשמל (זו פשוט הדרך הקצרה ביותר להשיג קרטונים כה גדולים, במקום להסתובב ברחובות ולחפש כאלה...) ובקשו כמה קרטונים של מקרר, תנור, מדיח – מה שיש להם ובקיצור – שיהיו גדולים!
עצבו את הקרטונים כמו טירה או ארמון, הדביקו אותם זה לזה ליצירת כמה חדרים, או חדר אחד גדול עם עליית גג או מרפסות (עליית הגג והמרפסות לא ישמשו ילדים, אבל אפשר להניח עליהן בובות למשחק) . חיתכו חלונות ודלתות. צבעו את הקרטונים בצבעי גואש או הדביקו בדים בגווני פסטל, אפשר גם לקשט או לפזר המון נצנצים. הציבו את הטירה במרכז הסלון או בחצר ותנו לילדים לשחק בבית בובות ענקי, שימו בפנים בובות ברבי ואביזרים וצעצועים, רהיטים קטנים של ברבי והילדים יהנו מכך מאוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה