17 בפבר׳ 2010

ברביות


אם חיפשתם ברביות, בית ברביות, הלבשת ברביות, משחקי ברביות, עיצוב או איפור ברביות יפות, גלשתם למקום הנכון.
ברביות, או בובות ברבי, הן בובות אופנה שקיימות כבר 50 שנה. כן, ברביות חוגגות יובל שנים והשנה יצאו כמה ברביות חדשות ומיוחדות ונסקור כמה מהן כאן.
ברביות כיף לאפר, להלביש ולסרק, אפשר לקנות בית ברביות, רהיטים של ברביות והמון אביזרים נלוים כמו סוסים של ברביות, חיות מחמד של ברביות, מכוניות, בגדים, תכשיטים ואפילו מטוס, סירה ובריכה של ברביות. בית ברביות גדול עם כמה קומות יכול לתפוס חלק נכבד מהחדר, ולא חייבים בית ברביות ענק. אם יש לכן כמה אביזרים של ברביות, תוכלו לפזר אותם על השטיח ולהתחיל להרכיב להן ארמון ממה שיש בבית. לסדר סביב רהיטים קטנים של בובות וצעצועים אחרים שיש לכן ולערבב בין ברביות למשחקים אחרים כדי ליצור עולם שלם של דמיון.
ברביות נסיכות אפשר להלביש בבגדים יפים ואפילו להכין בגדים בעצמכם או אביזרים קטנים לקישוט ברביות כמו תכשיטים קטנים, כתר, שרביט או גלימה. ברביות חדשות הן ברבי מריפוסה, ברבי נסיכת האי, ברבי אצבעונית, ברבי נסיכות מרקדות, ברבי שלושת המוסקטרים.
תוכלו למצוא כאן משחקי ברביות אונליין כמו הלבשה, איפור, תסרוקות ועיצוב שיער של ברביות, אופנה ועוד המון משחקי ברביות אונליין.
ברבי משחקים, ברבי הלבשה, ברבי איפור, ברבי עיצוב שיער, ברבי בישול, ברבי אופנה מסביב לעולם ועוד המון משחקים.
אם אתם מחפשים תחפושות של ברבי לפורים, יש לנו כמה רעיונות בשבילכם גם להכנת תחפושות ברבי בעצמכם בקלות רבה, שיניבו תוצאות מקסימות. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה