7 בנוב׳ 2011

הלבשת ברבי בדמות כלה צועניה


ברבי › ברבי הלבשה › הלבשת ברבי בדמות כלה צועניה
מאוד אהבתי את המשחק הזה, ולא בכדי. יש כאן הרבה מה לאהוב.
באפשרותכן היום לחולל מראה קסום, מקורי ומיוחד עבור דמות הצועניה היפה הזו, ביום חתונתה.
מה אהבתי במשחק הזה?
ראשית, את הרקעים היפים. אתן יכולות לסובב רקעים יפים של טבע וכפר, בעזרת הכפתור התחתון ביותר מצד ימין של המשחק.
שנית, אהבתי מאוד את מראה ברבי היפה הזו, שאין לי מילים אחרות לתארה מלבד כלה קסומה ומיוחדת.
כידוע, אני אוהבת משחקים עם עיצובים יפים, גרפיקה ואיורים טובים, ומשחקי הלבשה שיש בהם ייחוד. פריטי לבוש גדולים והרבה אביזרים, והם חייבים להיות מצוירים ברמה גבוהה ויפה כדי למשוך את תשומת לבי.
במשחק הזה יש את כל אלה, בתוספת נגיעה מיוחדת של עיצוב קצת אחר ממה שאנחנו בדרך כלל רגילות לראות בעיצובים והלבשה של ברבי כלה או בובות כלה.
מבחר ססגוני כזה של תסרוקות גם לא רואים כל יום. לחצו על אייקון השיער מצד שמאל של המשחק כדי להצביע על תסרוקות שונות ולאתר תסרוקות שאתן אוהבות. זה לא יהיה קל, כי המבחר באמת משגע. תסרוקות ארוכות של שיער כהה גולש, עטור פרחים אדומים, עלים ומחרוזות.
לאחר שזיהיתם את התסרוקת האהובה עליכן, בחרו בגדים הולמים למעמד הזה: עבודתה של המלבישה אינה קלה היום, מבחר החולצות הצבעוניות והעשירות מסחרר!
ואם חשבתי שהחולצות מבלבלות, אז הנה באו החצאיות במראן המרהיב ואני נותרתי פעורת פה נוכח השפע התלבושתי הזה: חצאית פרפרים זוהרים בורוד על רקע כהה, חצאית זהב ואדום נוצץ, חצאית חלקים בכל צבעי הקשת, חצאית כלה לבנה, חצאית פרחים עדינה ועוד.
כאילו כל זה לא מספיק, עוד לא התחלנו לדבר על שמלות הכלה הצועניות היפות: שמלות פלמנקו, שלמות ארוכות מהממות, בעיצוב עשיר ונדיב, הרבה בד, דוגמאות והדפסים יפיפיים שמעלים חיוך של נחת על פניי.
מבחר הנעליים מהמם, נעלי עקב, סנדלים עדינים ועוד, וכמוהו גם התכשיטים, קישוטי השיער ואביזרי התסרוקת הגדולים: פרחים, מחרוזות, זהב ועוד קישוטים מקסימים.
שחקו ותיהנו! אני מקווה שתמצאו עניין והנאה גם במשחקי ברבי שלי, משחקי הלבשת ברבי נוספים אשר מתעדכנים כל הזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה