23 באפר׳ 2012

ברבי בארץ הממתקים


ברבי › ברבי הלבשה › ברבי בארץ הממתקים
משחק הלבשה מתוק להיום! דמיינתי לי את ברבי מטיילת בארץ ממתקים. ככה זה היה. בבוקר התחשק לי משהו מתוק וחיפשתי מאפין. פתחתי את המקרר להוציא מאפין וחשבתי לעצמי שהיה יכול להיות ממש מגניב להכין לי פעם אחת מאפין משודרג. כזה שיש בו את כל מה שמתוק ונדבק וטעים, כמו קצפת, עם קצת סירופ שוקולד וסוכריות גומי... מאפין אתן יודעות, אבל עם טוויסט. ונזכרתי בסיפור ההוא על ארץ הממתקים, מה שהביא אותי לחשוב על ברבי בארץ ממתקים מה שהביא אותי למצוא את המשחק הזה הבוקר. אז הנה הוא, ובואו נספר את הסיפור הזה כמו שצריך, כלומר כמו שהוא מצויר בדמיון שלי: אם ברבי הייתה רוצה ללכת לאיבוד באיזשהו מקום, עם שתי חברות טובות, אם היה כזה מקום בעולם, שבו אם כבר ללכת לאיבוד אז שיהיה טעים – זה בטח היה בארץ הממתקים. קנדילנד הקסומה. ברבי טיילה עם חברות והיה יום שמש נהדר, אבל פתאום הנוף התחיל להשתנות ומשהו באוויר הפך סמיך ומתוק. ריח של צמר גפן סוכר.. העלילה מסתבכת: זה לא הדרך לקניון... חושבת לעצמה ברבי, וגם לא הדרך לחוף הים, או למסעדה שליד הבית... אז איפה אני נמצאת? נראה כאילו ברבי ושתי החברות שלה עברו דרך מעבר מסתורי לעולם שכולו שוקולד, סוכריות והפתעות מתוקות. או אולי זה היה רק בחלום... הבגדים מתוקים כמו סוכריות, התסרוקות צבעוניות וקופצניות והרקעים יותר מתוקים מדבש: סוכריות, מקלת מסוכרים, מסטיקים וכל הכיבוד המתוק שבעולם משמשים כאן תפאורה לחלום הדמיוני שלי, של ארץ מתוקה, שבה הממתקים הם רק סמל לחברות מתוקה ואמיצה, רוח טובה ונשמה גדולה וכמובן – לב מלא שמחה. שלוש בובות להלבשה וסירוק, תיהנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה