31 בינו׳ 2010

ברבי טירת היהלומים barbie diamond castle


ברבי טירת היהלומים. ברבי בטירת היהלומים הוא סרט מקסים על חברות ואהבה. הסדרה של ברבי בטירת היהלומים כוללת את ברבי ותרזה בדמויות אלקסה וליאנה.
בסרט שכולו מוסיקה, יופי וחברות, ברבי ליאנה ואלקסה מוצאות מראה מכושפת שבה כלואה מלודי , נערה שאוהבת שירה ומוסיקה. ברבי ליאנה ולקסה יוצאות לחפש אותה בטירת היהלומים. במסע הזה הן יפגשו חיות שיהיו חבריהן הטובים ביותר. בסרטי ברבי תמיד משתתפים בעלי חיים חמודים, חיות מחמד או חיות ג'ונגל חביבות שהצופים מאוד אוהבים. סוסים כמובן, כלבלבים, חתולים, פילים, קופים ואפילו טווס. ברבי ליאנה ותרזה – אלקסה שרות ורוקדות לאורך כל הסרט, מנגנות והסרט מלא קסם כיאה לאגדה אמיתית. ברבי והחברות מגלות את קסם החברות, כוח שיכול להפעיל קסמים ולשנות את המציאות לטובה. ברבי בטירת היהלומים היא סדרה שלמה של מוצרי ברבי הכוללת משחקים, צעצועים, בובות ברבי והמון אביזרים נלווים מקסימים : בובות, תכשיטים, מראה מכושפת, טירת היהלומים, כרכרה, סוסים, ביגוד ואקססוריז.
דמויות נוספות בסרט הן הסוס המעוף, לא פגסוס אלא גלימר, סוס אחר הפעם. נגנים, איאן וג'רמי שמנגנים על גיטרה, מכשפה, דרקון וחיות המחמד, הכלבים. בובות ברבי של ליאנה ואלקסה מתוך ברבי בטירת היהלומים הן בובות ששרות יחד.
ישנם המון צעצועים של ברבי בטירת היהלומים, למשל בובות מוזה , סוס מעופף, סטים למשחק של טירת היהלומים, טירה, כרכרה, משחקים מאירים ומנגנים ועוד.
אחד הדברים המקסימים ביותר בסרט ברבי בטירת היהלומים הוא ללא ספק המוסיקה. בסרטי ברבי תמיד יש השקעה במוסיקה, רבים מהסרטים מוסיקליים, הקולות נהדרים וגם המנגינה. רוצים לדעת מה המילים של השיר מתוך הסרט ברבי בטירת היהלומים? בבקשה: מילות השיר ברבי בטירת היהלומים, השיר "שני קולות, שיר אחד", בתרגום מאנגלית, לא בדיוק אבל בערך:
כה נדיר למצוא חברה כמוך
כשאת בסביבה השמיים כחולים.
הדברים שאת אומרת ואיך שאת גורמת להכל להיות טוב,
את צוחקת מכל הבדיחות שלי
למרות שאת כבר מכירה את כולן
אם יכולתי לבקש משאלה אחת
את החיוך שלך לקחת עמי
תמיד נלך יחד
אנו חולמים את אותו חלום
שני קולות, שיר אחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה