1 בפבר׳ 2011

ברבי שופטת כדורגל - משחק הלבשה


ברבי שופטת כדורגל הבוקר. למה לא, בעצם? צריך לעשות איזשהי התעמלות כדי להתחמם בקור הזה, נכון? אז כדורגל הוא ספורט טוב בדיוק כמו כל ספורט אחר.
במקרה הזה ברבי לא משחקת כדורגל בעצמה, אז אולי בכל זאת יהיה לה קצת קר, אבל שמעתי שגם שופטי כדורגל רצים לא מעט על המגרש, אז אולי אין לנו מה לדאוג לגבי התקררות פוטנציאלית של הגברת – בובה הראשונה שלנו.
עכשיו ברצינות, החלטתי היום להביא משחק הלבשה קצת אחר, מכיוון שאתן כבר יודעות כמה אני אוהבת משחקים מקוריים.
המשחק הזה בהחלט עונה על ההגדרה הזאת. הפעם ברבי מוותרת על המלתחה הבובתית, על בגדי נסיכה אמיתית, דוגמנית. כל זאת לטובת מלתחת שופטת כדורגל, שבואו רק נציין – מדובר במלתחה שלא הייתה מביישת את טובי מעצבי העל בגזרה הספורטיבית מקצועית.
חליפות כדורגל, בגדי התעמלות, גופיות וג'קטים, סטים ורודים, שחורים, ירוקים ועוד, גופיות עם הדפסי כדורגל, שמלות כדורגל ועוד.
אביזרי ברבי להיום כוללים משרוקית, כרטיס צהוב, כרטיס אדום, סטופר וכובעי מצחיה בכל מיני צבעים.
גרבי כדורגל ומגוון זוגות נעלי ספורט וקט רגל משלימים את ההופעה הזו, אבל זה בלתי אפשרי לדבר על משחק הלבשת ברבי בלי תסרוקות. בחלק הזה מחכות לנו כמה תסרוקות מאוד יפות, בצבעים, אורכים וקווים יפים. לסיום, החליפו רקעים בכפתור הכוכב: רקע של איצטדיון כדורגל, או חדר הגביעים והמדליות. קדימה ברבי!



אם אתן רוצות לשחק משחקי הלבשה נוספים, מצאו המון משחקי הלבשה ומשחקי ברבי כאן: ברבי הלבשה, ברבי משחקים, הלבשת ברבי בלונדון. דף הבית: ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה