7 בפבר׳ 2011

ברבי אביזרי אופנה לסתיו - משחק אקססוריז מקסים


ברבי מתלבשת לסתיו, ביום חורפי וסגרירי, שום דבר לא יכול להעיב על מצב רוחה. אופנת החורף בארץ מתאימה יותר לעונת הסתיו, מכיוון שהחורף בארץ, כידוע, לא קשה במיוחד. מעטים הימים שאנו באמת זקוקים למעיל ומטריה, והלוואי והיה יורד כאן, טיפ טיפה יותר גשם.
אופנת החורף המתאימה לארצנו היא אופנה יותר סתווית מאשר חורפית, וכוללת צעיפים, שרוולונים, קרדיגנים, ג'קטים קצרים ולבוש שכבות בגוונים תואמים.
כפי שאתן רואות, גם ברבי לא מצפה במיוחד לאיזו סופת ברד שעומדת ליפול עלינו מהשמיים, והיא מוכנה לטיול נעים וסתווי, במזג אוויר חורפי קליל.
כמה שהיא יפה היום, בטיול שלה בחוץ, עם המטריה הסגולה העגולה, עלי השלכת הצבעוניים שנושרים להם לאט... פשוט משחק הלבשה מהמם.
במשחק זה שלושה רקעים מקסימים. זהו באמת אחד ממשחקי ההלבשה היפים שראיתי, ואני בטוחה שגם אתן תיהנו ממנו מאוד.
הרקע הראשון הוא רקע עלי שלכת נופלים ושמיים בהירים. הרקע השני צהוב וירקרק, ברבי יוצאת לטיול בטבע והמוני עלים צבעוניים מסביבה. הרקע השלישי גשום, ברבי מצפה שתבחרו עבורה מטריה במקרה זה!
משחק ברבי הכולל המון תסרוקות מקסימות וגווני שיער מדהימים.
בנוסף התאימו בגדים מהמלתחה הסתווית המדהימה שיש למשחק זה להציע היום: חליפות סתיו מהממות, כובעי צמר במגוון צבעים ודוגמאות מרהיבות, צעיפים אופנתיים. עכשיו בחרו מטריה עבור ברבי: ראו איזו מטריה פרחונית מהממת! מטריה צבעונית עם פרפרים, היא לבטח האהובה עליי. יש גם מטריה סגולה בגוון עמוק עם שוליים מגונדרים, מטריית זהב עם נקודות ועוד.
תיהנו!


שחקו עוד משחקי ברבי ומשחקי הלבשה מדהימים כאן: הלבשת ברבי, משחקי ברבי, ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה