24 באוק׳ 2010

ברבי מעצבת תמונת פרופיל, עיזרו לה לבחור סגנון


גם ברבי רוצה תמונת פרופיל במחשב, ואתן יכולות הבוקר לעזור לה לעצב תמונה משלה, להלביש אותה כדי להפיח חיים חדשים בתמונה חדשה, תמונה במראה ברבי.
הלבישו את ברבי בחולצות צבעוניות וחולצות עם הדפסים, מכנסיים קצרים, מכנסי ג'ינס והעיקר: שמלות מקוריות ומדליקות. משחק זה כולל כמה שמלות מקוריות שלא ראיתי במשחקים אחרים, עם הדפסי צבע ועיצובים חדשניים, שווה לבדוק.
האם תעדיפו נעלי בית עם קישוטים צמריריים, כפכפים קלות או נעלי דובונים? לבחירתכם מגוון נעליים קלילות וחמודות.
אם החלטתן לעשות שימוש באוסף השמלות היפה, תוכלו להתאים להן גם טייצים או גרביונים צבעוניים מדליקים, אמצו סגנון מקורי ותופתעו מהתוצאות.
מגוון תסרוקות עומדות לרשותכן לצורך ביצוע משימת צילום התמונה של ברבי, אז אינכן מוגבלות לשיער שאיתו היא מגיעה לצילומים. תוכלו לבחור שיער ג'ינג'י ארוך, שיער חום ארוך או קצר, מסולסל, גלי, חלק, קארה ועוד.
בכפתורים הבאים תמצאו תכשיטים, שרשראות, מצלמות מסוגים שונים, וזה לא הכל.
במשחק זה תוכלו אפילו להלביש את המחשב הנייד של ברבי. הכפתור נמצא מתחת לכפתור התכשיטים, ולחיצה עליו תחליף את עיצוב הלפטופ ותצבע אותו בצבעים ודוגמאות שונות.
כדי לסיים את העיצוב המושלם, הוסיפו גם אוזניות מדליקות, ישנן כמה אוזניו מעוצבות מקסים, בחרו להנאתכן ולסיום לחצו על כפתור עם ציור לב, כדי להחליף רקעים לעיצוב שלכן, חדרים מקסימים מלאי שיק, כל אחד שונה ומפתיע.
בהצלחה ובהנאה!

רוצות עוד משחקים? רק תבחרו:
ברבי הלבשה
ברבי משחקים
ברבי תופסת יום שופינג
עמוד הבית נמצא כאן: ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה