28 באוק׳ 2010

הלבשת בובת ברבי קטנה ברכבת ילדים


בובת ברבי קטנה מחכה לנסיעה כיפית ברכבת ההפתעות. רכבת כה צבעונית ומתוקה שגם אתן תרצו להצטרף לנסיעה!
רכבת ההפתעות נוסעת לסיבוב נעים בפארק, וכל הילדים כבר עלו, המוסיקה מתחילה, השירה בוקעת וכולם שמחים.
ליום כזה של כיף, הוכנה גם מלתחת בגדים משמחת, צבעונית ובהחלט מיוחדת.
אני מעלה המון משחקי ברבי לאתר, משחקי הלבשה, סגנון ואיפור. תמיד משמח אותי מחדש לפגוש בעיצוב מתוק במיוחד או מגוון בגדים מקורי וצבעוני. שהשקיעו בעיצובו, בבחירת הצבעים, בהתאמת פרטי הלבוש וכמובן באביזרים וצ'ופרים מדליקים מסביב.
במשחק זה, למשל, עיצוב מקסים ושמח של הפארק, רכבת הילדים וכמובן הבובה.
אהבתי גם את הרקעים שאפשר להחליף: מצד ימין, בכפתור עם ציור של כוכב, תוכלו להחליף רקע ואף לנסות רכבת אחרת לגמרי! רכבת עם קרונות אדומים ותכולים, עיטורי פרפרים, שמש צהובה מקשטת את הקטר. בעזרת כפתור הכוכב תוכלו לשנות את הרכבת, ולנסוע ברכבת צהובה ואדומה, עם עיטורי פרחים יפיפיים על רקע טורקיז.
מצד שמאל תמצאו כמה כפתורים שבאמצעותם תוכלו לעצב איך תיראה נסיעת הבוקר שלכם ברכבת.
הכפתור הראשון הוא כפתור התסרוקות. וודאי תשמחו לגלות שמחכות לכן תסרוקות רבות ושובות עין, כמו: תלתלים, קוקיות, תסרוקת שיער חומה עם עם גוון בהיר, בארוך הכתפיים עם שתי צמות דקות מקדימה, קשורות בחרוזים ורודים.
אהבתי ביותר את תסרוקת הבלרינה הבלונדינית, עם הפרח הורוד בקצה מעל העורף.
כדי להעשיר את מגוון התסרוקות, תמצאו גם צמות בילבי חומות, קוקיות ג'ינג'יות קטנות ושיער שחור גלי משוך הצידה בסיכה. קוקו בלונדיני גבוה עם פוני, קוקו בלוף בגוון שטני ועוד תסרוקות חמודות שאפשר להחליף לבובת ברבי קטנה שיוצאת לנסיעה.
החולצות מתוקות ומלאות צבעוניות, הדפסים וגזרות שונות. גופיית שתי שכבות עם ציור דמות ברבי רוקדת ועיטורי לבבות בסגול וורוד, חולצות כוכבים, פרחים, לבבות, פרפר גדול ועוד.
שלל מכנסיים קצרים, מכנסי ברמודה, ג'ינס, חצאיות וחצאית ג'ינס מוכן לבחירה והתאמה לחולצות והגופיות.
אבל אולי תעדיפו להלביש לבובת ברבי שמלה מתוקה, שמלת בוקר? במקרה כזה, תמצאו בכפתור השמלות: שמלות שתי שכבות, שמלות כתפיות, שמלות מודפסות ובכל מיני צבעים חמודים.
מצד ימים למעלה תמצאו עוד שלושה כפתורים: הראשון יחליף נעליים. כאן תמצאו סנדלים, סנדלי רצועות, סניקרס, נעלי שבת, נעלי ספורט כחולות, נעליים במראה לכה, נעלי בובה ובקיצור... החבירה קשה, אך מהנה.
הכפתור הבא עם ציור של בלון: לחיצה עליו תקשט את כל הרכבת בקישוטים מקסימים! סרטים מעטרים את הקרונות, בלונים, עפיפון ועוד. נסו, זה כיף!
הכפתור האחרון מחליף רקעים לבובת ברבי – ואתן מוכנות לנסיעה!
טו – טו – טו , הרכבת מחכה, וכולם מוכנים ליום של כיף! שחקו בהנאה.



שחקו משחקי ברבי נוספים כאן: ברבי משחקים
ומשחקי הלבשת ברבי כאן: ברבי הלבשה
משחק אחרון: עיצוב תמונה של ברבי
דף הבית: ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה