3 ביולי 2011

ריו - הלבשת ברבי בחופים קסומים


חופי ריו... כמה קיצי, שמח וחם! בואו לבלות במסיבת חוף באמצע היום, עם הלבשה מהממת של בגדי חוף וקיץ מרעננים!
ברבי לא הייתה מוותרת על מסיבה טובה, נכון. נתחיל עם הקצב השמח של ריו, קצת ריקודים ואוכל טעים, ולא נשכח את האופנה והעיצוב של חופי ריו, במשחק הלבשה מיוחד לקיץ!
נתחיל מבחירת בגד הים, וזו לא תהיה משימה קלה, כי מגוון בגדי הים כאן מאוד רחב וססגוני.
פשוט לחצו על האננסים כדי לבחור, להקליק ולהלביש.
בגדי הים: ביקיני לבן, בגד ים ורוד שלם עם דוגמאות בצדדים, בגד ים סגול לילך עם חרוזים, ביקיני שחור עם פרחים לבנים, סטרפלס שחור שלם עם חגורה לבנה, בגד ים צהוב, ביקני אדום מעוצב, טורקיז, ירוק, לבן, ביקיני ירוק עם דוגמאות בלבן וכתום.
תסרוקות: צמה שחורה ארוכה, צמה בלונדינית ארוכה, שיער שחורה פזור חלק, שיער חום חלק, ג'ינג'י מסולסל עם קשת, שיער חום גלי עם קשת לבנה, תסרוקת קארה חלק ג'ינג'י זוהר, תלתלים בלונדינים ארוכים, קוקיות חומות צמודות בתסרוקת יפה, שיער בלונדיני זוהר עם קשת, גולגול חום גבוה עם פוני, תסרוקת שחורה גלית ארוכה.
ואם כל זה לא מספיק, יש גם נעליים! סנדלי זהב, נעליים שחורות, טורקיז, תכלת מהממות עם קשירה, סגולות, סנדלים אדומות עם פרח אדום, נעליים לבנות, ורודות ועוד ועוד.
המון צבעים עזים, זוהרים, צבעוניות מרשימה והולמת את הקיץ, שהופכת את המשחק הזה למשחק הלבשה כיפי ומהנה במיוחד.
ובמסיבת חוף כזו נהדרת וצבעונית בחופי ריו, אי אפשר להסתובב רק בבגד ים, כדאי שנתאים שמלת חוף או שמלה קיצית לכל סיפור ההלבשה הזה, לא? שוב, גם כאן היה לא ממש פשוט לבחור. מבחר שמלות מיוחדות וצבעוניות מחכות לכן, מה דעתכן על זה: שמלת חום שוקולד עם זהב, שמלת טורקיז בהירה, שמלה לבנה מקסימה עם סרט כסף, שמלה צהובה זוהרת, שמלת מיני שחורה, שמלה ורודה, שמלה לבנה זוהרת עם חגורת תכלת נוצצת, שמלה סגולה עם זהב, שמלת טורקיז בהירה מאוד, עם פרחים בצבע ירוק בהיר ועיטורי תחרה לבנים, ולבסוף, שמלת חוף ורודה עם פרחים.
במלתחה של ברבי תמיד יש מגוון של סגנונות. אז אם לא מתחשק לכן להלביש שמלה, תוכלו לבחור חלקים נפרדים להלבשה, של חצאית וגופיה. המלתחה הזו כוללת, בין היתר: גופיה כחולה עם זהב, גופיית פסים צבעונית, חולצה לבנה עם ציורים, סטרפלס סגול, גופית פסים ירוקה, סטרפלס אדום, גופיה ורודה עם שרשרת כסופה, חולצות בצבע טורקיז עם שילובים של ורוד או כחול, סטרפלס צהוב עם פרחים.
לכך תוכלו להתאים חצאית להלבשה מבין החצאיות הבאות: חצאית פרחים ירוקה ארוכה, חצאית ג'ינס לבנה, חצאית ירוקה קצרה, חצאית מקסי צהובה, חצאית אפורה קצרה עם סרט ורוד, מתוקה מאוד, מכנסיים שחורים קצרים, מכנסי ג'ינס קצרים, חצאית באורך מקסי ירוקה בהירה, חצאית מתנפחת מקסימה, בצבע לבן עם פרחים אדומים.
כעת שלבו תכשיטים מקסימים: עגילי חישוק שחורים וצמיד שחור, חרוזים אדומים או שרשרת טורקיז, עגילים מוזהבים בצורת כוכב ושרשרת כוכב, חישוקי זהב, צמידים צבעוניים ועוד.
מבחר אביזרים מחכה לכן באננס עם ציור של כוס משקה טרופי. שם תמצאו פראו לחוף, מטפחות, תיק יד מנוקד ורוד, גלידה, משקפי שמש ועוד.
תוכלו גם להחליף רקעים.
זה באמת אחד המשחקים עם הכי הרבה פריטים שנתקלתי בו, וכולם מצוינים, מאפשרים המון שילובים הולמים אחד עם השני והמראה כולו מאוד משמח ואופנתי. תיהנו!

רוצות עוד משחקים? בבקשה: משחקי ברבי, ברבי הלבשה, ומשחק אחרון היה: ברבי בניו יורק, הלבשה בשיא האופנה
ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה