9 באוק׳ 2011

משחק ברבי מלצרית



ברבי הלבשת ברבי › הלבשת ברבי מלצרית
משחק הלבשת ברבי מלצרית, משחק מושלם להעביר את חופשת סוכות, כמה ימי חופשה מהגן או מבית הספר, עם משחקי הלבשת ברבי קסומים כאן באתר. בדקו ושחקו בהמון משחקי הלבשת ברבי, איפור ברבי ועיצוב שיער של ברבי כאן באתר!
היום הבאתי משחק הלבשה חמוד, שנושאו מסעדה. אולי ברבי רוצה להיות המאסטר שף הבאה של ישראל??
אז מה יש לכן להציע לה ללבוש לכבוד הערב המיוחד הזה?
קודם כל, מגוון תסרוקות ברבי לבחורה החמודה הזו. תסרוקות נעימות כמו תלתלים ארוכים, קוקו גבוה, קארה שחור או בלונדיני, שיער מסורק עם פוני ועוד. בחרו בשיער שאתם אוהבות ונמשיך להלביש.
כעשר חולצות מלצרית מחכות לכן, אתן תוכלו לשלב עם מכנסיים או חצאית, ליצירת מדי מלצרות מושלמים ואופנתיים בצבעים: אדום, כתום, כחול, סגול, ירוק ועוד. המכנסיים והחצאיות בצבעים תואמים, כמובן, כדי שנוכל להשיג מראה יפה ומותאם למלצרית שלנו.
אם לא מתחשק לכן לשלב, תוכלו להלביש את ברבי במחבר שמלות מלצרית יפות והולמות: סגולה, צהובה, כחולה, לבנה, אדומה, ולהוסיף לשמלה סינר יפה מבין הסינרים שמגיעים בצבעים שונים, כדי שהמלצרית לא תלכלך את המדים היפים.
חוץ מגבריים, גרביונים ונעליים, תמצאו גם כובעי מלצרות: כובע שף, כובעי קסקט, מטפחות צבעוניות ועוד.
עכשיו כשהמלצרית מוכנה ולבושה, מה תרצו לאכול? מה תרצו להגיש לסועדים שלכם? בחרו מבין: כוס קפה, מגש עמוס המבורגרים וצ'יפס, נקניקיה, צ'יפס, פיצה, כריכים או עוגה.
לסיום, אם תחלצו על הכפתור העליון מצד שמאל, תוכלו לבחור מסעדה: רקע של מסעדה יוקרתית או מסעדת מזון מהיר. שחקו ותיהנו!


רוצות עוד משחקי ברבי לשחק בחופש? נסו את משחקי הלבשת ברבי שלי, משחקי איפור ברבי, וראו את כל משחקי ברבי שיש לי להציע. המשחק האחרון שהעלתי היה: הלבשת ברבי קיסרית מכשפת, חיזרו לבקר: ברבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה