15 בדצמ׳ 2009

ברבי משחקים אונליין barbie online games


ברבי משחקים אונליין. רוצים לשחק משחקים של ברבי אונליין? אין יותר קלך מזה, משחקים של ברבי זמינים בשפע אונליין. האינטרנט מלא משחקים חינם של ברבי, רבים מהם אכן חינם, ללא הורדה וללא צורך בהתקנה, בהתחשב בכך שכבר שיחקתם משחקי פלאש בעבר. האינטרנט הופך המון משחקי ברבי לזמינים אונליין, משחקים זמינים ברשת, מכיון שההיצע רב. מעצבי משחקים וחברות שונות מעלות משחקים רבים לרשת ומציעות אותם בחינם, אם כדרך לקדם את עצמם ואם כדי לזכות בחשיפה. התוצאה היא המון משחקי אונליין של ברבי, חינם, רק להקליק ולשחק. איך יודעים באלו משחקי ברבי כדאי לשחק אונליין? אלו משחקים של ברבי קיימים ברשת ואלו משחקים איכותיים וכדאי להעביר איתם את הזמן או להמליץ עליהם לילדים? אנו רוצים לתת לילדים משחקים יפים, איכותיים, שמתאימים לגיל שלהם ושהם יכולים לשחק בהם בלקות יחסית וולא תסכולים. אז מה צריך כדי לשחק משחקים של ברבי אונליין ולאו גיל משחקים אלו מתאימים? מגיל שבו הילדה יכולה לשלוט בעכבר של המחשב ולגרור איתו פריטים, שכן רוב משחקי ברבי אונליין הם משחקי הלבשה או בישול הכוללים גרירת פריטי לבוש, קישוט או עיצוב אל בובת ברבי, חדר של ברבי, עוגה של ברבי וכדומה. למעשה, ילדות בכל גיל יכולות להתעניין בכל מיני משחקים אונליין של ברבי, מכיון שהם מביאים לידי ביטוי חלום ודמיון. כל אחת יכולה לעצב חדר חלומות עבור ברבי, לקשט עוגת ברבי, לשחק עם משחקי איפור ברבי וליצור לוק חדש לבובה עם תסרוקות או סגנונות איפור. להלביש את ברבי לנשף, לשיעור בלט, למסיבה, לארוחה וכדומה.
משחקים אונליין עם ברבי כוללי כמה משחקים עיקריים: משחקי הלבשת ברבי, משחקי איפור ברבי, משחקי מייקאובר של ברבי, איפור, תסרוקת וכדומה, משחקי בישול ברבי. בנוסף קיימים כמה משחקים של ברבי אונליין שאינם ייחודיים לנושא ברבי אך עוצבו בהתאם לנושא או עם דמויות ברבי, למשל: משחק זיכרון ברבי, פאזל ברבי, משחקי זריזות, מבוכים ואסטרטגיה.
כדאי לשים לב לא רק לדרישות המשחק, התאמה לגיל ותפעול המשחק, אלא איכות המשחק מבחינת עיצובו במיוחד במשחקי הלבשה ובישול, מכיון שההיצע כה רב, משחקים רבים דומים למשחקי ברבי אך למעשה הם כוללים כמה דמויות שאינן ברבי ואופנה לא ממש עדכנית. עדיף אפוא לחפש משחקים של ברבי שילדות אוהבות, עם ברביות יפות והמון בגדים בכל מיני סגנונות לפי טעמה של הילדה. אפשר למצוא משחקים שונים אונליין של ברבי בכל מיני דמויות מוכרות, משחקי ברבי בלרינה, ברבי פיות, ברבי נסיכות ורקדניות. אפשר למצוא משחקים בכל מיני רקעים מגניבים בנושא ברבי: משחקי ברבי בחוף הים, ברבי במסיבה, ברבי בארוחת ערב, ביום הולדת או תצוגת אופנה.
משחקי אונליין ברבי הכוללים הלבשה, איפור או תסרוקות, בישול ועיצוב חדר של ברבי לרוב מבוססים על אותו עיקרון אך בעיצוב השונה והמיוחד של כל משחק הוא שהופך כל משחק לעולם קסום אחר. בכל משחק בוחרים נושא, דמות, רקע, חדר או עוגה, תלוי במשחק ומעצבים אותו כראות עינינו על ידי גרירת פריטי עיצוב שונים אל האלמנט שאנו מעצבים. תסרוקות, צבע שיער, איפור, סגנון הרקע, פריטי לבוש, התאמה בין פריטים שונים, נעליים, תיקים, תכשיטים, חגורות וכל מה שבנות אוהבות, בקיצור. אלו משחקים תוכלו למצוא כאן? משחקי בישול ברבי, משחקי הלבשת ברבי, משחקי עיצוב חדר ברבי, משחקי מייקאובר, איפור או מספרה. משחק זיכרון או פאזל ברבי, משחקי זריזות וכל מיני משחקים קצרים של ברבי אונליין, אם יש כמה דקות להעביר בהן את הזמן. שחקו בהנאה!
ברבי משחקי הלבשה
ברבי משחקי בישול
ברבי משחקי איפור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה