15 בדצמ׳ 2009

ברבי משחקים


ברבי משחקים, ברבי משחקי רשת, ברבי משחקי אונליין. ברוכים הבאים, הגעתם למקום הנכון אם חיפשתם: ברבי משחקים חדשים, ברבי משחקי הלבשה, ברבי משחקי בישול, ברבי משחקי בנות, משחקי ברבי למסיבת פיג'מות, משחקים של ברבי און ליין או משחקי ברבי אמיתיים. תוכלו למצוא כאן מגוון של משחקי ברבי, משחקי רשת או משחקים מקוריים של ברבי. מחפשים משחקים של ברבי במיוחד לתכנון יום הולדת ברבי, מסיבת פיג'מות, מפגש חברות או סתם כדי להעביר את הזמן? תוכלו למצוא כאן גם משחקי יצירה ברבי ורעיונות יצירתיים שאשר להכין ביחד, ילדים והורים, או הבנות בעצמן, עם קצת עזרה, תלוי בגיל כמובן. יש המון משחקים של ברבי באינטרנט, בחרנו עבורכם משחקי ברבי מיוחדים ואיכותיים. משחקי ברבי עם גרפיקה טובה, צבעים עזים ומרשימים, סאונד חביב והעיקר: משחקים של ברבי שיש בהם עניין וייחוד.
קל למצוא משחקים של ברבי באינטרנט, ואולם לא תמיד האיכות שלהם טובה, הגרפיקה יכולה להיות מאכזבת, לעומת משחקי ברבי מרהיבים, בעיצוב נפלא ומרתק, דמויות מקסימות, אביזרים או משחקים שוניים שאפשר לשחק, לקשט, להדפיס וכדומה במהלך משחק. ילדות אוהבות ליצור ולקשט ולכן משחקים רבים של ברבי אונליין הם משחקי הלבשה, משחקי בישול, משחקי איפור או קישוט מסוג כלשהו. משחקי הלבשה של ברבי בדרך כלל יכללו כמה בובות ברבי וירטואליות שמתוכן הילדה יכולה לבחור: ברבי פיה, ברבי בלרינה, ברבי נסיכה וכדומה. כמה פריטי לבוש, כמה אביזרים: תיקים, נעליים, כובעים, צעיפים, תכשיטים, סיכות ראש ואביזרי שיער. משחקי הלבשה ברבי כוללים את האפשרות לעצב לבובה מראה מושלם, להלביש ולאבזר. משחקי הלבשה אחרים של ברבי ברשת כוללים אפשרות לעיצוב הדמות עצמה. הילדות מעצבות את ברבי מכף רגל עד ראש: אלה משחקים של ברבי שכוללים אפשרויות לבחור לדמות ברבי צבע וסגנון שיער, צבע עיניים ואפילו ריסים. לאחר מכן יכולות הילדות לבחור איפור ואביזרי הלבשה של ברבי.
משחקי בישול ברבי און ליין כוללים קישוט עוגות או עוגיות, קישוט עוגה של ברבי שהיא למעשה שמלה, באמצעות פרפרים, נצנצים, פרחים וכדומה, בחירת צבעים לעוגה, תוספות וציפויים. בסוף משחק הלבשת ברביות, משחק בישול של ברבי או משחקי איפור לרוב אפשר לצפות בתוצאה המושלמת מופיעה על גבי תמונת מגזין, תמונת מסלול תצוגת אופנה וכדומה וניתן גם להדפיסה. משחקים אחרים של ברבי שאינם משחקי הלבשה או איפור כוללים משחקי פאזל אונליין, משחק זיכרון אונליין, משחקי זריזות שונים בסגנון ברבי, למשל: לתפוס פרפרים. משחק שטיח ריקוד ברבי שהנו משחק מוסיקה, זיכרון וזריזות וכדומה. האינטרנט מלא משחקי ברבי, ריכזנו עבורכם את המקסימים והאיכותיים ביותר. אם אינכם מחפשים משחקים של ברבי אונליין, אלא הצעות ורעיונות עבור פעילות ברבי, משחקים ליום הולדת ברבי, משחקים למסיבת בנות או מסיבת פיג'מות ברבי, העלנו הרבה רעיונות להפעלה ברבי, יצירה של ברבי ועוד.
מה תוכלו למצוא כאן?
ברבי משחקי רשת
ברבי משחקים אונליין
משחקי ברבי הלבשה
משחקי ברבי בישול
משחק הלבשת ברבי באופנת חורף
משחק הלבשת ברבי באופנה אביבית
משחקי ברבי בישול: עיצוב עוגת ברבי שהיא גם השמלה של ברבי
משחק ברבי פרפר
ברבי משחק הלבשה רפונזל הנסיכה
משחק אונליין ברבי עם בוב ספוג
משחקי ברבי אונליין: פאזל ברבי
משחק איפור ברבי אונליין
משחק שטיח ריקוד ברבי אונליין
משחקי הלבשת ברביות שונות, נסיכות, איפור, פיות
ברבי משחקים אמיתיים, ברבי משחקים ופעילויות: משחקי יצירה ברבי, יצירת פאזל, משחק זיכרון ברבי, הכנת קופסא ברבי, יצירת כרטיסי ברכה של ברבי, עטיפת מתנה ברבי, קופסאת נעליים ברבי, משחק יצירה מניפה ברבי, ברבי משחק יצירה קישוט מראה, ברבי בישול – קישוט עוגיות, הכנת עוגת ברבי ועוד.
משחקים חדשים של ברבי מעודכנים לעיתים קרובות, חיזרו לבקר!
ברבי משחקי הלבשה - היכנסו למשחקי הלבשה רבים של ברבי בכל מיני סגנונות. כל המשחקים נבחרו בקפידה לפי עיצוב מושקע ויפה, תלבושות מקסימות ואיכות גבוהה. שחקו ותהנו!
ברבי משחקי איפור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה