22 באפר׳ 2010

יום הולדת ברבי בלרינות


כדי לארגן יום הולדת ברבי בלרינות צריך קצת יצירתיות, אהבה ותכנון. חוץ מזה, תגלו שהכנת יום הולדת ברבי בלרינות בעצמכם, היא משימה מהנה לא רק לכם, אלא גם לילדים או לילדה החוגגת יום הולדת. הילדה יכולה להשתתף בהכנת המסיבה שלה, וחוץ מהנאה, גם לספוג קצת יצירתיות והשקעה, ולראות ממקור ראשון, איזה כיף להכין לבד, איזה כיף שאמא או אבא משקיעים בי זמן ויצירתיות, בבחינת: זמן איכות אחד גדול ומשמח לכולם!
יום הולדת ברבי בלרינות, מה תצטרכו?
להחליט על כמות מוזמנים, צבעים שולטים, כיבוד והזמנות, מיקום ותאריך. וכמה פעילויות ברבי בלרינות, כמובן.
כדי להקל עליכם את המשימה, הכנו רשימה של כל הרעיונות אופני ההכנה שתצטרכו, בהצלחה!
1. הזמנות: הדפיסו תמונות של ברבי בלרינות וכיתבו או הדפיסו עליהן את ההזמנות שלכם. אפשר לגלגל כל הזמנה ולקשור בסרט שבסופו תקשרו נעל ברבי סוררת – כלומר, כזו שלא מצאתם מעולם את בת הזוג שלה ואין לכם מה לעשות איתה. לחילופין, אפשר להדביק סרט ורוד או פרח קטן מנייר.
2. כדי להוסיף יופי ואווירה, שלא לאמר התרגשות, לחלוקת ההזמנות, אפשר לשים את כל ההזמנות בסלסלה יפה מרופדת בפרחים וחלק מתוכה את ההזמנות בצורה יפה וחגיגית.
3. קישוטים: קשטו את הסלון בפרחים, אפשר לכסות רהיטים או כסאות במפות חד פעמיות בגווני ורוד, תכלת, לבן, סגול בהיר ולקשור בסרטים גדולים. כסו את השולחן במפה ופזרו עלי כותרת. בלוני ברבי ישלימו את האווירה, או בלונים בגווני: ורוד- לבן, ורוד-לבן – סגול, ורוד- כסף וכדומה.
4. מוסיקה: שימו מוסיקה קלאסית או מוסיקה לבלט, או מוסיקה מאחד מסרטי ברבי.
5. כיבוד: עוגת ברבי זה די מאסט, ראו הוראות כיצד להכין: עוגת ברבי ממש בקלות. כיבוד לילדים: כריכונים קטנים שאפשר לחתוך בצורות של לבבות, פרפרים, פרחים או בלרינות עם חותכני צורות של עוגיות או בצק. פיצות קטנות, כיבוד יפה ואלגנטי כמו תותים, מפל שוקולד למשקיענים עם שיפודי סוכריות גומי או שיפודי פירות, ממתקים וחטיפים למי שרוצה. שתייה: לימונדה ורודה, תה קר וגם שתייה רגילה בכלים יפים.
6. פעילויות: הכינו כמה עמדות פעילות. מרכז הפעילות יכול להיות מופע בלרינות בהשתתפות הבנות כמובן, חלקו תחפושות או חלקי תחפושות כמו בגדי ריקוד, בגדי בלט, חצאיות טול, כתרים ושרביטים ושימו מוסיקה.
7. פעילויות נוספות: עמדת תחפושות ברבי, שולחן איפור , קעקועי בלרינות, נסיכות וכדומה, שולחן תסרוקות. התסרוקות לא צריכות להיות מסובכות: קנו כמה אביזרי שיער יפים ועשו לבנות צמות קטנות, צמה מגולגלת סביב הראש, סיכה יפה או פרח וכדומה.
8. משחקים: הכינו עמדת משחקי ברבי עם בובות ברבי, בגדים ואביזרים, רהיטים או בתי בובות. מלאו גיגית במים והכניסו לתוכה "רפסודות" מקלקר ובובות ברבי עם בגדי ים.
9. משחקים נוספים: הדפיסו תמונת ברבי בלרינה וחלקו ל 4 חלקי פאזל שהילדות צריכות להשלים בעיניים עצומות.
10. משחק זיכרון הפתעות-ברבי בלרינות: קנו פרסים קטנים בנושא ברבי או בלרינות, בזוגות. למשל, שני דפי מדבקות של ברבי בלרינות, שני סרטים יפים לשיער, שני מחקים בצורת ברבי, שתי סוכריות על מקל ברבי, שתי בועות סבון של ברבי וכדומה. סדרו את ההפתעות על הריצפה בצורת ריבוע וכסו אותן בקעריות חד פעמיות. אפשר לסמן ריבועים על הריצפה בעזרת דבק נייר צבעוני, תלוי בעמידות הריצפה שלכם. כל ילדה, כמו במשחק זיכרון, תרים שתי קעריות. אם מצאה זוג, תקח פרס אחד לה והשני תיתן לילדה אחרת לפי בחירתה. הכלל: נותנים קודם כל לילדות שטרן קיבלו פרס.
11. ערכו מסיבת ריקודי ברבי, מסיבת שירים של ברבי ולסיום:
12. צפו בסרט ברבי מפצח האגוזים או כל סרט ברבי בלרינות אחר.
הבנות יקבלו בתור הפתעות לסיום, את הפרסים שזכו במשחק הזיכרון או הפתעות שיצרו במהלך יום ההולדת בפעילות יצירה כלשהי. ראו כאן המון רעיונות ליצירה: ברבי יצירה , ראו עוד רעיונות לפעילויות: הפעלה ברבי, הזמנות ברבי והמון רעיונות ל יום הולדת ברבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה