27 במאי 2010

מיי סין גלאם חדשה לשנת 2010


סדרה חדשה של בובות ברבי מיי סין נקראת: ברבי מיי סין גלאם חוף הים.
בסדרה צ'לסי, קנדי, ניה בנושא זוהר בחוף הים.
המוטיב המשותף לסדרה הוא הבגדים היפים, האלגנטיות בעיצוב ובפרטים הקטנים, אפילו בעיצוב האריזה.
בגדי הים בסדרת בובות ברבי זו פשוט מקסימים, פרחוניים, מעוצבים באופן מיוחד.
האקססוריז והסטים כוללים פרטים קטנים ומגוונים כמו משקפי שמש, תיקים, נעליים, סרטים.
אביזרים נלווים כוללים גם חיות מחמד כמו כלבלב או חתול.
ברבי גלאם חוף הים קנדי מגיעה עם חיית מחמד חתול עם משקפי שמש, חתול חמוד בצבע לבן. ברבי קנדי עצמה בשיער בלונדיני, בגד ים ותיק.
ברבי מיי סין גלאם – ניה וברבי צ'לסי מגיעות עם חיות מחמד משלהן, בגד ים ואביזרים נוספים כמו תיק חוף, משקפי שמש עם עדשות רחבות בצבע צהבהב שקוף.
סדרת בובות ברבי מיי סין שמנסה לשלב אלגנטיות עם מראה חוף הים, והתוצאה מוצלחת: בגדי ים מאוד יפים, מיוחדים ומודרניים, תסרוקות פשוטות אך יפות, תיקים מהממים ועיצובים צבעוניים, שמחים ופרחוניים הן בלבוש, והן באביזרי אופנה נלווים. דוגמאות והדפסים שונים והרבה צבעים יפים שמשתלבים יחדיו לחגיגת קיץ משמחת.
ברבי מיי סין יצאו השנה (2010) ב 3 סדרות של בובות עד כה, ביניהן סדרת חוף הים, מייסין דיסקו הכוללת את אותן שלוש דמויות: ת'לסי, ניה וקנדי, וסדרת היר הכוללת את מדיסון, צ'לסי וניה.
סדרות גלאם של מיי סין יצאו כבר בשנים קודמות, אבל עוצבו סביב נושא של תכשיטים און ספורט (סדרת ה"ספורט גלאם" של מיי סין שיצאה לפני כמה שנים).
ברבי וחוף הים הם מוטיבים חוזרים, ברבי בבגד ים, עם סירה, במסיבת חוף, ברבי הוואי או מיי סין הוואי. השמות מזכירים אחד את השני והרעיון דומה, יחד עם זאת כל עיצוב וכל סדרת בובות שונים באביזרים ובסגנון בעיצוב והקו המנחה את התסרוקות והאביזרים. סדרת גלאם של מיי סין בחוף הים נראית פשוטה ואלגנטית, לא צעקנית מדי אבל מאוד עשירה בפרטים וצבעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה